دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
عکس /

(تصاویر)تا حالا فکر میکردید بدشانس هستید این ادم هارو ببینید چی میگید!/این افراد بد اقبال هستن یا خوش اقبال؟

پنجشنبه، 28 تیر 1403
طوطیا نیوز:اگر خود را فردی بد شانس می دانید، داستان زندگی بدشانس ترین افراد تاریخ را بخوانید، شاید دیگر چنین حسی نسبت به زندگی خود نداشته باشید.

به گزارش طوطیا نیوز،بدشانس ترین افراد تاریخ کسانی هستند که شاید چندین بار از یک اتفاق تکراری جان سالم به در بردند. بدشانس ترین افراد، حتی از ویران شده خانه، حمله کوسه، طوفان، غرق شدن قایق شان هم زنده ماندند. در ادامه با بدشانس ترین افراد تاریخ آشنا شوید.

آن هوجِس

آن هوجِس (Ann Hodges) به عنوان دومین انسانی که در طول تاریخ مورد اصابت شهاب سنگ قرار گرفته است شناخته می شود. وی در سال 1954 در خانه اش در آلاباما خوابیده بود که شهاب سنگ از سقف عبور کرده و به پهلوی او خورد.

کوستیس میتسوتاکیس

کوستیس میتسوتاکیس (Costis Mitsotakis) در میان ساکنان یک روستای کوچک 70 نفری در اسپانیا تنها کسی بود که در بخت آزمایی 740 میلیون یورویی سال 2011 سهمی نداشت. جالب است بدانید که احتمال برنده شدن هر شخص در این بخت آزمایی تنها 1 در 100٫000 بود.

اریک نریه

شاید اریک نُریه (Erik Norrie) یکی از بدشانس ترین مردان جهان باشد زیرا یک بار مورد حمله کوسه قرار گرفته، یک بار صاعقه به او برخورد کرده و یک بار نیز مار زنگی او را گزیده است. نکته جالب این که احتمال هر یک از این اتفاقات به ترتیب 1 در 11٫5 میلیون نفر، 1 در 3٫000 نفر و 1 در 37٫500 نفر در سال تخمین زده می شود.

روی سولیوان

روی سولیوان (Roy Sullivan) 7 بار مورد اصابت صاعقه قرار گرفته که احتمال این اتفاق یک در 22 سپتیلیون ( عددی با 24 صفر) است.

ویولت جسوپ

ویولت جسوپ (Violet Jessop) که از خدمه کشتی تایتانیک بود در دو کشتی دیگر نیز کار کرد که هر دو غرق شدند. ویولت قبل از تایتانیک نیز در یک کشتی به نام المپیک (Olympic) کار می کرد که آن نیز غرق شده بود. بعد از غرق شدن کشتی تایتانیک، ویولت به کار در کشتی بریتانیک (Britannic) پرداخت که این کشتی نیز به سرنوشت مشابهی دچار شد.

فرین سلاک

فرین سلاک (Frane Selak) چندین بار از مرگ حتمی گریخت و در آخر برنده بخت آزمایی شد. وی بعد از 7 تجربه مرگبار که به مرگ یا زخمی شدن همراهانش انجامیده بود بدشانس ترین مرد دنیا لقب گرفت اما بالاخره برنده جایزه بخت آزمایی کرواسی شد.

هنری زیگلند

هنری زیگلند (Henry Ziegland) یک بار در جوانی به یک گلوله جا خالی داده و گلوله به درخت حیاط آن ها اصابت کرده و در آن فرورفته بود. سال ها بعد هنری با استفاده از دینامیت آن درخت را منفجر کرد و گلوله ای که بیست سال پیش به قصد کشتن او شلیک شده بود از درخت خارج شده و به سر هنری اصابت کرد و وی را مجروح ساخت.

ایوان لستر مگ وایر

ایوان لستر مگ وایر (Ivan Lester McGuire) به عنوان فیلمبردار در یک گروه پرش با چتر فعالیت می کرد. در یکی از این پرش ها او دوربینش را با خودش برد اما فراموش کرد که چتر نجاتش را نیز ببرد. جالب اینکه احتمال مرگ در پرش با چتر تنها 1 در 143٫000 است.

ملانی مارتینز

خانه ملانی مارتینز (Melanie Martinez) در بریث وایت (Braithwaite) در طوفان ایزاک (Hurricane Isaac) از بین رفت. این پنجمین باری بود که مارتینز خانه خود را به خاطر طوفان در لوییزیانا از دست می داد. ملانی قبلا چهار بار خانه خود را به خاطر طوفان از دست داده بود اما بعد از هزینه ای 20٫000 دلاری برای خانه پنجمش آن را نیز در طوفان بعدی از دست داد.نکته جالب این که احتمال این که یک خانه در لوییزیانا در اثر طوفان تخریب شود تنها 4 درصد در سال است.

رابرت تاد لینکلن

برخی افراد خود بدشانس نیستند بلکه به اصطلاح بدشگون هستند. رابرت تاد لینکلن (Robert Todd Lincoln)، پسر رییس جمهور آبراهام لینکلن، هنگام به قتل رسیدن پدرش در محل حضور داشت. در زمان ترور رییس جمهور گارفیلد (Garfield) نیز در مکان قتل حاضر بود.

جالب این که سال ها بعد توسط رییس جمهور مک کینلی (McKinley) به گردهمایی پان آمریکن ها (Pan-American) دعوت شد و این گردهمایی نیز با حادثه ناگواری همراه شد. وی از آن پس دیگر هیچ وقت دعوت رییس جمهورهای آمریکا را نپذیرفت.



(تصاویر) نگاهی به مانتوی صدف‌دوزی شده‌ی هدی زین العابدین، ماهرخ سریال "در انتهای شب" و خاصترین بانوی سینمای ایران
(ویدئو) هیکل آرنولدی علیرضا حیدری،پیشکسوت کشتی، در 48 سالگی همه را بهت زده کرد+ تمرینات سخت علیرضا حیدری
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو)فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
(ویدیو) شام غریبان نیوشا ضیغمی و دختر موبلندش در شب عاشورا کنار خیمه ها/ ماشالله دخترش چه خانومی شده!
(عکس) عزاداری الناز شاکردوست در عاشورا/ پست عاشورایی الناز شاکردوست
(تصاویر) چیدمان شیک و ایرانی پسند سفره حضرت ابوالفضل در منزل باسلیقه علی دایی، با جاشمعی‌ها و مبلمان طلایی و دیزاین زیبای گل در وسط سفره
(عکس) کد مورس همستر 28 تیر+ آموزش دریافت یک میلیون سکه رایگان در برنامه فقط تا ساعت 22 امشب
جدیدترین عکس محمدرضا گلزار در فضای مجازی در روز عاشورا
شاعرانه ترین سکانس عاشقانه سینمای ایران/ عاشقانه بی تکرار پارسا پیروزفر و نیکی کریمی/ عاشقانه ای که رودست نداره
پارافریز تخصصی متن
ویرایش تخصصی نیتیو
ترجمه تخصصی مقاله
دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی
دارالترجمه رسمی آنلاین
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل تالیف و چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
سابمیت مقاله چیست؟
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی