دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
آموزش و سرگرمی / مسائل جنسی و زناشویی /

افزایش میل جنسی با روغن های طبیعی !

چهارشنبه، 22 فروردین 1403
استفاده از روغنهای طبیعی برای رابطه جنسی امری مهم بوده است که اجداد ما از هزاران سال قبل از آن استفاده و لذت می بردند. روغنها رایحه مطبوعی دارند و باعث لذت بردن از میل جنسی در افراد می شود. در این مطلب از طوطیا نیوز روغن های افزایش دهنده میل جنسی را معرفی می کنیم.

متأسفانه، کم شدن میل جنسی توانسته افراد بیشتری را تحت تأثیر قرار دهد. گر شما به دنبال یک داروی مقوی برای افزایش میل جنسی هستید بهتر است دور داروهای شیمیایی را یک خط قرمز بکشید و با روش های طبیعی میل جنسی تان را چند برابر کنید.

روغن های طبیعی برای افزایش میل جنسی


روغن های طبیعی به دلیل رایحه های ملایم و آرامش بخشی که دارند به تقویت قوای جنسی کمک می نماید. از این روغن ها می توان به صورت اسپری، موضعی و … استفاده کرد.

روغن سیاه دانه


ناتوانی جنسی، زود انزالی، و همچنین اختلالات نعوظ بعضی از اختلالات جنسی رایج می باشند که مردان با آن ها مواجه هستند. جالب است بدانید سیاه دانه درمان طبیعی شناخته شده ای برای درمان ناتوانی جنسی مردان و همچنین تقویت میل جنسی است!

گل سرخ یا رز


زنان عاشق این بو هستند. برای بالابردن میل جنسی آن ها، گفته میشود که مردان روغن با بوی گل سرخ را بر روی سوراخ بینی، کف دست، پشت گوش و بین ریش های خود می مالند.

روغن اسانس اسطوخودوس


روغن اسطوخودوس یا لاوندر به دلیل عطر متمایزی که دارد ارامش بخش و تقویت کننده است به بهبود خلق وخو در زمان و پس از رابطه جنسی کمک می کند.سبب کاهش اضطراب و افزایش جرقه های جنسی می شود. بعلاوه به افزایش گردش خون و حساسیت اندام های جنسی کمک می کند.

این روغن اسانس را با روغن پایه مثل زیتون یا بادام مخلوط کرده و پوست را ماساژ دهید. همچنین میتوانید چند قطره از آنرا به آب وان حمام اضافه کرده و از عطر آنگاه حمام دونفره استفاده کنید. می توانید چند قطه از آن را در بخور ریخته و فضا را معطر کنید.

روغن زالو


روغن زالو یک ابزار قدرتمند برای غلبه بر انزال زودرساست. روغن زالو مقدار زیادی نیتریک اکسید( NO) و هیرودین دارد که جریان خون را در دستگاه تناسلی افزایش می دهد. اکسید نیتریک میتواند بعنوان یک داروی ویاگرا عمل کند.زنانی که از کم بود میل جنسی یا تحریک جنسی بسیار کم رنج می برند میتوانند مشکلات خود را با روغن زالو حل کنند. برای بیش ترین تأثیر، روغن زالو باید روی واژن و اندام جنسی زنانه مالیده شود.

روغن گل سرخ


عطر بوی روغن اسانس گل سرخ با عشقبازی در رابطه زناشویی در ارتباط است.باعث افزایش میل جنسی زنان و کاهش اضطراب های جسمی و روانی می شود.این روغن را با یک روغن پایه طبیعی مخلوط کرده برای لذت بردن از عطر و خواص آن بدن شریک خود را با این روغن ماساژ دهید.

روغن عنصل


برای درمان اختلالات نعوظ آقایان و افزایش حجم باید هر شب روغن عنصل به کف هر دوپا مالیده شود.( قابل توجه است که پا نباید تا صبح بر روی زمین قرار بگیرد.)برای تقویت اثر بهتر است نیم ساعت قبل نزدیکی اندام تناسلی باروغن چرب شود.برای مشکل سردمزاجی بانوان و مشکلات خشکی واژن و نزدیکی دردناک یک ساعت قیل از نزدیکی به گونه موضعی ناحیه ی کلیتوریس چرب شود.( همچنین تحقیات ما نشان داده ماساژ سینه ها به گونه موضعی روزی دوبار به افزایش سایز توده ی پستانی کمک کرده است )

روغن زیتون (Olive)


امروزه مالیدن روغن زیتون به دستگاه تناسلی در غالب یک روش طبیعی برای اینکه بتوان تاثیرات خوبی در افزایش حجم این اندام برجای گذاشت در بین مردان بسیار رایج شده است. گرچه بانوان نیز می توانند از این راهکار به جهات مختلف بهره مند شوند و برای رفع خشکی واژن و … از آن استفاده نمایند.

سخن پایانی


روش های زیادی برای افزیش میل جنسی افراد وجود دارد از کم دردسر ترین روش ها با استفاده از روغن ها است که این روش تضمین شده و امتحان شده بر روی افراد مختلف است . این راه ها باعث میشود که شما رابطه طولانی تر و با میل جنسی و لذت بیشتری با شریک زندگی خود داشته باشید .



یادی کنیم از حضور ساده ولی دیدنی سه ستاره متین و موقر سینمای ایران در یک قاب/ اینهمه برازندگی و جذابیت در عین سادگی یه جا دیده بودین؟
مبینا نعمت زاده برای مدال برنز المپیکش چقدر پاداش‌ گرفته است؟
(عکس) نگاهی تغییر چهره خانم مجری معروف دهه 70 بعد!/ جوان شدن «شیده معاونی» بعد از 30سال در 52 سالگی
(ویدئو) یک‌دنیا تامل در این جمله حکیمانه کاراکتر محبوب دهه شصتی ها نهفته‌است!
(عکس) کارت عروسی تاریخی و نوستالژیک متعلق به سال 1319
(تصاویر)وزیر امور خارجه پزشکیان در برنامه "محله گل و بلبل" عمو پورنگ!/ عکس دورهمی صمیمانه عراقچی با عوامل از نعیمه نظام دوست تا مرحوم آرش احمدی
(ویدئو) سریال قطب شمال اگه فیلم هندی بود چی میشد؟! خلاقیت یک کاربر برای شوخی با فیلم ایرانی / این طنزو اصلا نباید از دست بدی خداس🤣
(ویدئو) مچ گیری جالب و دیدنی حسین رفیعی توسط مهران مدیری در مسابقه دورهمی (با دقت گوش کنید جالبه!)😁😂
(ویدیو) درخواست جنجالی دختر یک زوج پزشک از مبینا نعمت‌زاده
فوری!! صدا و سیما بار دیگر داغدار شد!/ زهره حمیدی دردسر های عظیم فوت کرد
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تبدیل پایان نامه به مقاله
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
مراحل سابمیت مقاله + فرم‌های مورد نیاز
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج فوری مقاله از پایان‌نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
ترجمه تخصصی کتاب
شبکه مترجمین اشراق
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه