دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
آموزش و سرگرمی / مسائل جنسی و زناشویی /

محققان خارجی این 4 دمنوش را برای افرایش میل جنسی معرفی کرده اند !

سه شنبه، 21 فروردین 1403
دمنوش افزایش میل جنسی معمولاً حاوی ترکیبی از گیاهان یا برگ‌ها با موادی هستند که قدرت و عملکرد آلت تناسلی را در طول فعالیت جنسی تقویت می‌کنند. در ادامه این مطلب از طوطیا نیوز چند دمنوش برای افزایش میل جنسی معرفی می کنیم.

این روز‌ها به‌نظر می‌رسد که جستجو در زمینه خرید دمنوش افزایش میل جنسی بسیار زیاد شده است. پس در‌صورتی‌که از کاهش میل جنسی یا اختلال نعوظ رنج می‌برید، تنها نیستید. طبق گزارش دانشگاه سلامت ویسکانسین، اختلال نعوظ خفیف تا متوسط، حدود 50 درصد از مردان 50 ساله را تحت تأثیر قرار می‌دهد. بنابراین مصرف انواع دمنوش تقویت قوای جنسی مردان می‌تواند یک روش درمان ساده و موثر باشد.

دم‌نوش‌های افزایش میل جنسی


استفاده از دم‌نوش‌های افزایش میل جنسی از تقویت گردش خون‌گرفته تا کاهش استرس، می‌تواند به افزایش میل، افزایش لذت و بهبود سلامت کلی کمک کند. در این مقاله با چند دمنوش افزایش میل جنسی را آشنا خواهید شد

افزایش میل جنسی با دمنوش آشواگاندا


به نظر میرسد که استفاده آشواگاندا Ashwaganda سطح تولید اکسید نیتریک را افزایش داده و سبب افزایش انبساط عروق خونی میشود . مطالعه انجام شده در مرکز علوم دانشگاه تگزاس نشن میدهد که این چای عصب هایی که در مغز سبب ایجاد استرس میشوند را محدود کرده و سبب بهبود وضعیت فرد میشود . همچنین سبب افزایش ایمنی میشود . این گیاه سال هاست که در طب هندوستان مورد استفاده قرار می گیرد. یک فرمول افزایش دهنده میل جنسی با این گیاه عبارت است از ترکیب یک بخش آشواگاندا با شیر و روغن یا کره.

افزایش میل جنسی با دمنوش ماکا


ماکا Maca با متعادل کردن سطح هورمون های جنسی عمل می کنید. مطالعه ای که در سال 2000 در Urology منتشر شد اثرات ماکا را تائید میکرد . شرکت کنندگان پس از استفاده 2000 میلی گرم ماکا بصورت روزانه ادعا کردند که افزایش چشمگیر در میل جنسی، عملکرد بهتر جنسی و تعداد مراتب روابط جنسی داشته اند. همچنین به نظر میرسد که قدرت باروری مردان را هم افزایش داده است. با اینکه خیال میشود ماکا روی میل جنسی زنان و مردان اثر مثبت می گذارد ولی صرفا روی مردان ازمایش شده است. ماکا را میتوان بعنوان یک ویاگرای طبیعی در نظر گرفت اما باید توجه داشته باشید که اثرات آن فوری نبوده و دست کم دو ماه باید از آن استفاده نمایید.

افزایش میل جنسی با دمنوش جنسینگ آمریکایی


دو گونه جنسینگ وجود دارد که برای افزایش و بازگراندن میل جنسی در مردان استفاده میشود . با وجودی که بصورت سنتی معمولاً جنسینگ چینی تجویز میشود ولی باید بدانید جنسینگی که در پژوهش های حیوانی مورد استفاده قرار گرفته مدل آمریکایی آن بوده است. به نظر میرسد جنسینگ آمریکایی American Ginseng با تغییر اثر دوپامین dopamine در مغز، میل جنسی را افزایش میدهد.

در تحقیقاتی که در دانشگاه ایلینویز جنوبی Southern Illinois University روی هر دو گونه جنسینگ چینی و آمریکایی انجام شد، محققین به این نتیجه رسیدند که هر دو نوع جنسینگ روی پاسخ و میل جنسی حیوانات اثر گذار بوده اند. جینسنوزید Ginsenoside موجود در ریشه جنسینگ بعنوان محرک میل جنسی شناخته میشود و همچنین سبب تسهیل نعوظ در مردان است.

افزایش میل جنسی با دمنوش گیاه بز شاخدار


گیاه بز شاخدار Horny Goat Weed یا Epimedium grandiflorum با تاثیرات مثبتی که روی میل جنسی مردان و زنان دارد شناخته میشود . این گیاه در طب سنتی کشور چین به اسم یین یانگ هو Yin Yang Huo شناخته میشود . ماده فعال گیاه بز شاخدار ایکارین icariin است که سبب تحریک جریان خون و افزایش فشار آن به آلت تناسلی مرد و کلیتوریس در زن میشود .

به گزارش پژوهشگران ایتالیایی گیاه بز شاخدار زمانیکه در معرض آنزیمی که جریان خون به طرف آلت تناسلی مردان را تنظیم میکند و سبب ایجاد نعوظ میشود ، قرار بگیرد سبب تأثیر حداکثری آنزیم میشود . با اصلاح و تولید ماده فعال خالص موجود در این گیاه محققان توانستند فرمولی با مشابهت زیاد به ویاگرا به دست آورند.

شما میتوانید این گیاه را به صرت خشک تهیه کرده و یک مشت از آن را بهمراه 4 لیوان آب جوش به مقطع 15 دقیقه دم بگذارید و روزی دو لیوان از آن میل نمایید. در عرض چند روز متوجه اثر آن خواهید شد.

سخن پایانی


درحالی‌که دمنوش افزایش میل جنسی این نوشیدنی‌های تقویت‌کننده میل جنسی را امتحان کنید، اما داشتن یک سبک زندگی سالم برای بهبود زندگی جنسی شما ضروری است. خوردن غذاهای سالم و ورزش کافی می‌تواند کیفیت زندگی و سلامت جنسی و میل شما را بهبود بخشد. اگر مسائل مربوط به‌سلامت جنسی و میل کم به رابطه جنسی و موارد دیگر برای شما زندگی را سخت می‌کند، سعی کنید میل جنسی خود را به عقب برگردانید.



یادی کنیم از حضور ساده ولی دیدنی سه ستاره متین و موقر سینمای ایران در یک قاب/ اینهمه برازندگی و جذابیت در عین سادگی یه جا دیده بودین؟
مبینا نعمت زاده برای مدال برنز المپیکش چقدر پاداش‌ گرفته است؟
(عکس) نگاهی تغییر چهره خانم مجری معروف دهه 70 بعد!/ جوان شدن «شیده معاونی» بعد از 30سال در 52 سالگی
(ویدئو) یک‌دنیا تامل در این جمله حکیمانه کاراکتر محبوب دهه شصتی ها نهفته‌است!
(عکس) کارت عروسی تاریخی و نوستالژیک متعلق به سال 1319
(تصاویر)وزیر امور خارجه پزشکیان در برنامه "محله گل و بلبل" عمو پورنگ!/ عکس دورهمی صمیمانه عراقچی با عوامل از نعیمه نظام دوست تا مرحوم آرش احمدی
(ویدئو) سریال قطب شمال اگه فیلم هندی بود چی میشد؟! خلاقیت یک کاربر برای شوخی با فیلم ایرانی / این طنزو اصلا نباید از دست بدی خداس🤣
(ویدئو) مچ گیری جالب و دیدنی حسین رفیعی توسط مهران مدیری در مسابقه دورهمی (با دقت گوش کنید جالبه!)😁😂
(ویدیو) درخواست جنجالی دختر یک زوج پزشک از مبینا نعمت‌زاده
فوری!! صدا و سیما بار دیگر داغدار شد!/ زهره حمیدی دردسر های عظیم فوت کرد
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تبدیل پایان نامه به مقاله
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
مراحل سابمیت مقاله + فرم‌های مورد نیاز
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج فوری مقاله از پایان‌نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
ترجمه تخصصی کتاب
شبکه مترجمین اشراق
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه