اگر میخواهید اعیان و ثروتمند به نظر برسید، اگر 5 رنگ مو مخصوص شماست !

انتشار 17 اسفند 1402
مطالعه 2 دقیقه

در این مطلب از طوطیا نیوز رنگ موهایی معرفی می شود که باعث ثروتمند دیده شدن شما می شود . در ادامه با ما همراه باشید!

اگر میخواهید اعیان و ثروتمند به نظر برسید، اگر 5 رنگ مو مخصوص شماست !

وقتی صحبت از زیبایی به میان می‌آید، همه ما به دنبال بهترین استفاده از چیزی هستیم که در حال حاضر داریم، اما مسلماً، تغییر رنگ مو می‌تواند بسیار وسوسه‌انگیز باشد. چه به تازگی جدایی را پشت سر گذاشته باشید، یک شغل جدید را شروع کرده باشید، یا به فکر رنگی تازه برای سال جدید پیش رو هستید، اگر به دنبال الهام گرفتن از رنگ مو برای سال 2024 هستید، پس به جای درستی آمده‌اید.

رنگ موی ثروتمندان و اعیان


در حالی که کوتاه کردن موی معمولی، محصولات تقویت‌کننده براقیت مو و یادگیری تسلط بر سشوارهای خانگی به گران‌تر به نظر رسیدن موهای شما کمک زیادی می‌کند، رنگ‌های خاصی وجود دارند که به موهای شما حالتی لوکس می‌دهند.

کارامل طلایی

ترکیبی از رنگ های بلوند گرم و قهوه ای سرد این جلوه کاراملی غنی و طلایی را ایجاد می کند که با هر رنگ پوستی عالی به نظر می رسد.

رنگ موی کارامل طلایی

هلویی مخملی

در قرار بعدی، موهایتان را با رنگ سال پنتون زنده کنید. رنگ صورتی کمتر و رنگ نارنجی بیشتر، همه چیز مربوط به یک رنگ آب نباتی بازیگوش است که ظاهری طبیعی تری به پاستل ارائه می دهد. بر اساس پیش‌بینی‌کنندگان روند WGSN، این سایه (و سایر پاستل‌های بی‌صدا) به‌عنوان «سایه‌های دروازه‌ای» برای کسانی که به دنبال کشف و خلاقیت با رنگ موی خود در سال 2024 هستند، دیده می‌شود.رنگ‌های روشن همیشه مد هستند، اما این رنگ از بین رفته و رنگ باخته مس بسیار گران‌تر و لوکس‌تر از یک رنگ پرتقال واقعی به نظر می‌رسد.

موی هلویی

سبزه پولدار

گران‌قیمت بر عمق و غنای سایه‌های سبزه تأکید دارند . “این روند همه چیز در مورد ایجاد یک ظاهر چند بعدی است که با نورهای بالا و کم بازی می کند، و به عمق و علاقه می افزاید. این در مورد انتخاب رنگ هایی است که مکمل رنگ پوست و چشم شما باشد.

رنگ مو

زردآلو قرمز

قرمز زردآلویی نوعی رنگ قرمز مسی است که رنگ قرمز نارنجی را ارائه می‌کند که سرزنده و خیره‌کننده به نظر می‌رسد . «این سایه وقتی چشمگیر است، که با یک عنصر طبیعی که می تواند برای انواع موهای مجعد تبدیل به یک ماده نمایشی شود، ترکیب شود.»این رنگ قرمز پررنگ و طلایی حسی لوکس دارد که واقعاً در زیر نور خورشید می درخشد.

رنگ مو زرد آلو قرمز

Scandi Blonde

بر خلاف رنگ‌های پلاتینی سرد یخی، بلوند اسکاندی برداشتی طبیعی‌تر از بلوند است، با ته‌رنگ‌های تیره و گرم که از طریق هایلایت‌ها و کم‌لایت‌های استراتژیک ارائه می‌شود.

رنگ مو بلوند

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب