دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
عکس /

عکس رویایی مهدی طارمی با نمایی از کوه آلپ و رودخانه پو در میلان/ چه قاب قشنگی👌

سه شنبه، 29 خرداد 1403
طوطیانیوز: مهدی طارمی که مدتی قبل تصویری از وی با فدریکو پاستورلو یکی از بزرگترین مدیر برنامه‌ های دنیا منتشر شد و خبر پیوستن وی به اینترمیلان منتشر شده امروز تصویری از خانه رویایی این ستاره ایرانی در شهر میلان منتشر شده است.

به گزارش طوطیانیوز به نقل ازتابناک، مهدی طارمی (زادهٔ 27 تیر 1371) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم بازی می‌کند. طارمی در باشگاه پرسپولیس در دو فصل 95–1394 و 96–1395 آقای گل لیگ برتر ایران شد و در فصل 96–1395 بهترین بازیکن لیگ برتر ایران نیز شناخته شد. او در ادامه با انتقال به باشگاه‌های الغرافه قطر و ریو آوه پرتغال، برای هرکدام یک فصل بازی کرد و به ریو آوه در جریان فصل 20–2019 لیگ برتر پرتغال پیوست. طارمی پس از آن به پورتو رفت . طارمی از سال 1394 سابقهٔ بازی در تیم ملی فوتبال ایران را دارد. او در جام ملت‌های آسیا 2019، جام جهانی 2018 و جام جهانی 2022 در ترکیب اصلی ایران حضور داشت.

چند ماه قبل بود که مهدی طارمی تصمیم خود را گرفت و اینترمیلان را به عنوان تیم جدیدش انتخاب کرد. انتقالی جذاب برای ستاره بوشهری تیم ملی ایران که فصل قبل از آث میلان و همچنین الهلال عربستان هم پیشنهاد داشت اما جواب منفی داد، از میلیون‌ها دلار گذشت تا به تیمی برود که قهرمان سری آ است؛ تیمی مدعی در ایتالیا و همچنین لیگ قهرمانان اروپا؛ انتقالی با دستمزدی کمتر از الهلال اما جذابیتی بیشتر از تیم عربستانی.حالا که تمام مراحل این انتقال انجام شده و دیدارهای تیم ملی ایران در فیفادی خردادماه هم به پایان رسیده، نزدیکان مهدی طارمی از تمایل دیوانه‌وار مهاجم تیم ملی برای شروع ماجراجویی خود با نراتزوری خبر می‌دهند. مهدی آرزوهای بزرگی دارد و اهداف مهمی را نیز دنبال می‌کند. او چند ماه پیش اینتر را انتخاب کرد و این یک شگفتی فوق‌العاده بود.فدریکو پاستورلو، ایجنت آندره‌آ استراماچونی که یکی از افراد حاضر در مذاکره بود، در این باره می‌گوید: «من واسطه مذاکره بودم. طارمی یکی از مشتریان من نیست و قراردادی با من ندارد اما در این مذاکرات یک پسر خارق‌العاده را پیدا کردم. او مطمئناً خیلی خوب با شرایط سری آ و باشگاه اینتر سازگار خواهد شد. او یک سورپرایز خوب برای هواداران نیز خواهد بود.»

طارمی شور و شوق بسیاری دارد تا زودتر به ایتالیا برود و در تمرینات اینتر شرکت کند. مهاجم ایرانی خانه‌ای در میلان پیدا کرده که جزئیات کوچکی برای انطباق سریع با این شهر است. اتفاقی که پس از معاینات پزشکی و به طور مخفیانه رخ داده و کسی از آن خبری در دست نداشته است. چند هفته قبل بود که طارمی به میلان رفت و این اقدامات محرمانه را انجام داد. میلان مرکز ناحیه لومباردی در شمال ایتالیاست. منطقه‌ای میان کوه آلپ و رودخانه پو. جایی که طارمی باید با آنجا خیلی زود وفق پیدا کند.

طارمی برای شروع کمپ آماده سازی در اختیار سیمونه اینزاگی قرار می‌گیرد و با ورودش به ایتالیا برای دریافت ویزای خانواده اقدام می‌کند. بدیهی است که مانند سایر بازیکنان نراتزوری، طارمی هم تست‌های بدنی را تکرار خواهد کرد، تمرینی اجباری و یکپارچه برای بازیکنان تمام باشگاه های حرفه‌ای در شروع فصل جدید.



(عکس) فخر فروشی ایلان ماسک با دلارها در اتاق خانه اش/اتاق مخصوص برای دلارها توی خونش داره
(ویدئو) روش متفاوت نعیمه نظام دوست برای تسلیت گفتن به مهدی یغمایی/ ویدئویی از هنرنمایی مهدی یغمایی و برادر مرحومش
(عکس)وحید جلیلی چه کسی است؟/شباهت باورنکردنی نامزد انتخاباتی به برادرش همه را شوکه کرد...
عکس آخرین جشن تولد مرحوم آزاده نامداری در کنار دختر ناز و خوشگلش با لباسهای ناز و حریر
(فیلم) لحظه کشف یک کوزه پر از سکه های قدیمی و مار محافظی که حاضر نبود از کوزه دور بشه/ دیدین چجوری چنبره زده بود روی طلاها؟
(تصاویر) چیدمان لوکس و باکلاس خانه هدی زین العابدین، ماهی سریال "در انتهای شب"، با مبلمان طرح خاص ، آینه و شمعدانی شیک
عکس عاشقانه غزل شاکری،بازیگر سریالهای "شهرزاد" و "جیران" ، و همسر قدبلند و خوش لباسش در مراسم اکران فیلم "روایت ناتمام سیما"
(ویدئو) مهدی یغمایی داغدار شد / بی تابی خواننده معروف در سوق برادرش + عکس
(عکس) ماشین های شیک و باکلاس سهیلا منصوریان، بانوی قهرمان ووشو و دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2024/ نوش جونتون👌
پارافریز تخصصی متن
ویرایش تخصصی نیتیو
ترجمه تخصصی مقاله
دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی
دارالترجمه رسمی آنلاین
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل تالیف و چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
سابمیت مقاله چیست؟
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
مراحل اکسپت مقاله
مراحل چاپ کتاب
نحوه تبدیل پایان نامه به کتاب
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
مراحل سابمیت مقاله
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی