دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
آموزش و سرگرمی / آرایشگاه /

آمبره ابرو چیست و چه فرقی با میکروبلیدینگ دارد؟

دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403
روش‌های جدید آرایش ابرو مانند آمبره برای افرادی که فرصت کافی برای آرایش روزانه ندارند یا از کم‌پشتی ابروهای خود شاکی هستند اما نمی‌خواهند از روش تتو ابرو استفاده کنند، بسیار مناسب است.ما در این مطلب از طوطیا نیوز درباره آمبره ابرو بحث می کنیم.

آمبره ابرو یا مدل ابرو پودری که به آن میکروشیدینگ ابرو هم گفته می‌شود، یک روش نیمه دائمی برای خوش حالت کردن و پرپشت کردن ابروها است. در این تکنیک به‌جای ایجاد خطوط، از نقطه زنی سریع و واردکردن رنگ دائمی ابرو در لایه اپیدرمی پوست استفاده می‌شود.

آمبره ابرو چیست؟


هاشور ابرو با سایه آمبره، حالتی پودری و طبیعی به ابرو می‌دهد، به این صورت که تراکم رنگدانه‌ها در قسمت تاج ابرو کم است، ظاهری محو دارد و هرچه به دم ابرو نزدیک می‌شود، تراکم رنگ بیشتر و ابرو پررنگ‌تر می‌شود. طراحی مدل ابرو پودری یا مدل ابروی آمبره بسیار شبیه به روش سایه زدن یا میکروشیدینگ ابرو است که طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده و هدف آن اصلاح نواقص ابرو است.

روش انجام آمبره ابرو


برای شروع کار، ابتدا لازم است قرینه سازی ابروها انجام می شود. برای افرادی که پوست حساس‌تری دارند، می¬تواند کمی دردناک به نظر آید. بااین ‌وجود میکرو کار قبل از شروع کار می تواند از مواد بی‌حسی در موضع ابروها استفاده نماید.

پس از 20 دقیقه کار با سوزن پاور 5 سر یا 7 سر و یا سوزن‌های فلت آغاز می شود. علت استفاده از این نوع سوزن‌ها رنگ گذاری و پذیرش بالای رنگ آن هاست. در آمبره تاج ابرو (ابتدای ابرو) به‌صورت کمرنگ است و با نزدیک شدن به دم، رنگ تیره‌تر می شود. باید به این نکته توجه داشت که قاب اطراف ابرو نباید کار شود و فقط داخل ابرو از طیف روشن به تیره سایه گذاری می شود. در انتهای کار رنگ‌های اطراف ابرو با دست پاک‌شده و جاهای خالی مجدداً رنگ گذاری می شود. این تکنیک برای تمام افراد با هر نوع پوستی قابل‌استفاده است. افرادی که پوست چرب دارند و روش‌های دیگر همچون میکروبلیدینگ برای آن‌ها مناسب نیست می توانند استفاده کنند. برای آمبره کردن دو جلسه نیاز است. جلسه اول حدود 30 دقیقه زمان می برد تا ابروها آمبره شوند و جلسه دوم 6-8 هفته بعد جهت ترمیم باید به سالن مراجعه شود.

روزهای اول رنگ ابرو به دلیل وجود زخم‌ها پررنگ‌تر و تیره‌تر از حد مورد انتظار به نظر می رسد اما بعدازاین که زخم‌ها بهبود یابند و پوسته‌پوسته شوند، رنگ نیز خیلی کم‌رنگ دیده می‌شود و به‌طورکلی رنگ دلخواه بعد از چهارده روز دیده می‌شود.

تفاوت آمبره ابرو با میکروبلیدینگ ابرو؛ کدام روش مناسب‌تر است؟


در روش میکروبلیدینگ ابرو از دستگاه تاتو دستی استفاده می‌شود و خطوط نازک و ظریفی را روی پوست ایجاد می‌کند که بسیار طبیعی و هم شکل تارهای مو ابرو هستند، به‌گونه‌ای که تشخیص خطوط آن از تار مو ابرو بسیار دشوار است. به همین دلیل است که اغلب از روش میکرو بلیدینگ ابرو برای ایجاد ابرو با ظاهری یکدست، کرکی و طبیعی استفاده می‌شود.

از طرف دیگر، روش آمبره ابرو معمولاً ظاهر مشخص‌تری به ابرو می‌دهد، انگار که ابروهایتان را با مداد ابرو پرکرده باشید. هر دو روش میکروبلیدینگ و آمبره ابرو، جهت آرایش دائمی ابرو به‌کار می‌روند، اما نتایج متفاوتی دارند.

از آنجایی‌که روش میکروبلیدینگ، ظاهری طبیعی‌تر به ابروهای شما می‌دهد، بسیار مناسب افرادی است که می‌خواهند علاوه بر رفع نقص ابرو و پرکردن نواحی خالی شده، ابرو ظاهر طبیعی‌اش را حفظ کند.

روش آمبره ابرو هم برای پرپشت نشان‌دادن ابرو استفاده می‌شود اما از آنجایی که ظاهری واضح‌تر و پررنگ‌تر نسبت به میکروبلیدینگ دارد، ممکن است برای برخی افراد خوشایند نباشد.

ماندگاری آمبره ابرو چقدر است؟


روش آمبره ابرو، حدود 1 تا 3 سال ماندگاری دارد. مانند تمامی روش‌های آرایش ابرو، مدت زمان ماندگاری آمبره ابرو به عوامل مختلفی از جمله نوع پوست، روتین مراقبت از پوست و میزان پیروی از توصیه‌های مراقبتی بعد از آمبره بستگی دارد.

برای اینکه ابروی شما با مدل آمبره، ماندگاری بیشتری داشته باشد می‌توانید روش هاشور ابرو با سایه آمبره را انتخاب کنید که به‌دلیل نفوذ سوزن‌ها در لایه‌های عمیق پوستی، از انواع آمبره ابرو دوام بیشتری دارد.

سخن پایانی


آمبره ابرو نوعی سایه ابرو محسوب می شود که با پر کردن فضاهای خالی و فرم دهی به ابروها باعث می شود که ابروها در حین زیبایی، بسیار طبیعی جلوه نمایند. در این تکنیک رنگ روشن از تاج ابرو شروع و به سمت دم تیره تر می شود. همین تیره- روشن کردن ابروها را به اصطلاح آمبره کردن می گویند که ابروها را پرپشت، حجیم و زیبا نشان می‌ دهد به همین علت امروزه افراد زیادی به انجامش ترغیب شده‌اند.



جدیدترین تصاویر الناز شاکردوست در خانه ای با دکوراسیون مدرن و چوبی، به مناسبت تولد 40 سالگی اش
(ویدئو) لحظه هولناک فرونشست یک زمین فوتبال
(ویدئو) غافلگیری داوران برنامه "صداتو" از هنرنمایی درجه یک پسر شیرازی/ درسته خواننده نبود ولی هر هنر دیگه ای داشت یه جا رو کرد
(عکس) مانتو گلدوزی شده و طلایی ستاره سادات قطبی، مجری صدا و سیما، در جشن تولد پسرش، امیرعلی
عکس کمتر دیده شده از نکاح نامه دوران قاجاری/ این چه خطیه؟
(عکس) اولین تصویر از گروه بازیگران زن جوکر 2 در کنار احسان علیخانی
(تصاویر) چیدمان شیک و مدرن خانه شبنم قربانی، طناز سریال "لحظه گرگ و میش"، به سبک بوهو/ وااای چه بچه های نازی داره!
(ویدیو) پیامک های خنده دار مردم درباره ارتباط با همسرانشان روی آنتن زنده صدا و سیما، المیرا شریفی مقدم را از خنده روده بر کرد🤣
(ویدئو) مچاله شدن پراید در سیل ویرانگر سواد کوه
(ویدئو) تا بحال خیاطی یک پرنده خیاط رو از نزدیک دیده بودید؟! / فقط ببینید چجوری تو طبیعت برگ هارو بهم میدوزه😍
(عکس) استایل باور نکردنی مرد فرانسوی در شب ازدواج با خودش 😂/ ببین چه بلایی سرش آوردن!
(ویدئو) اجرای پراحساس قطعه "بَچه" در کنسرت فرزاد فرزین بازیگر سریال "قطب شمال" در اسپیناس پالاس
(عکس) نوه دختری خوش خنده و زیبای مسعود پزشکیان در جمع مردم خونگرم کرمان
(عکس) حیاط حوض دار و پر دار و درخت خانه پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"
(عکس) چیدمان شیک خانه پدری الیکا عبدالرزاق با مبلمان طرح کتیبه و شومینه آجری
5 میلیون سکه رایگان امروز جمعه 8 تیر ماه/ سه کارت جادویی بازی تلگرامی همستر
پارافریز تخصصی متن
ویرایش تخصصی نیتیو
ترجمه تخصصی مقاله
دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی
دارالترجمه رسمی آنلاین
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل تالیف و چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
سابمیت مقاله چیست؟
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی