دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
آموزش و سرگرمی / مسائل جنسی و زناشویی /

عوارض زیاده روی در رابطه جنسی !

سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
آیا هر روز رابطه ی جنسی برقرار کردن می تواند برای شما مشکلاتی ایجاد کند؟در ادامه این مطلب از طوطیا نیوز با ما همراه باشید.

حقیقت این است که برای دفعات رابطه جنسی هیچ فرمول یا عدد دقیقی را نمی‌توان تعیین کرد زیرا افراد با یکدیگر از سن، وضعیت هورمون‌ها، ژنتیک و … متفاوت هستند. آنچه واضح به نظر می‌رسد این است که رابطه جنسی زیاد به اندازه نداشتن رابطه یا کمبود رابطه جنسی می‌تواند برای جسم و روان آسیب‌زا باشد. در برخی از منابع ذکر شده که بیش از 5 بار رابطه جنسی در هفته بیش از حد در نظر گرفته می‌شود. با این حال بحث درباره این موضوع بسیار چالش‌برانگیز است؛ با ما همراه باشید.

زیاده روی در روابط جنسی چه عوارضی دارد؟


گفته شده که روابط جنسی مکرر و زیاد، ممکن است منجر به برخی مشکلات بدنی شود. بنابراین، در ادامه مطلب به عوارض زیاده روی در روابط جنسی اشاره شده است.

1. کبودی یا سوختگی در ناحیه واژن


خشکی واژن یکی از عوارض رابطه جنسی زیاد است. زیاده روی در رابطه ی جنسی می تواند موجب پارگی هایی در ناحیه واژن شود، مخصوصاً اگر شخص دچار مشکلات زمینه ای مانند خشکی واژن (ناشی از قرص های ضد بارداری دوز پایین) باشد. هرچه در دوره ی کوتاهتری، روابط جنسی بیشتری داشته باشید، بدن شما رطوبت طبیعی کمتری می تواند تولید کند.

2. احتمال خطر عفونت های مقاربتی


افزایش احتمال عفونت های واژن و مثانه، یکی دیگر از عوارض ناخوشایند زیاده روی در رابطه ی جنسی است. ترشحات ممکن است سطوح PH طبیعی واژن را تغییر دهند و آن را مستعد ابتلا به عفونت کنند.

3. از دست دادن میل جنسی در وسط رابطه


با اینکه رابطه ی جنسی فرد را به هیجان می آورد، اما زیاده روی نیز ممکن است باعث از دست دادن میل جنسی در وسط رابطه شود. این موضوع باعث می شود که بدن از فعالیت جنسی روزانه خسته شود و نیاز به آرامش داشته باشد.

4. خستگی شدید


مطابق با تحقیقات، زمانی که رابطه ی جنسی زیادی با همسر خود برقرار می کنید، افزایش در ضربان قلب، متابولیسم گلوگز و فشار خون را تجربه خواهید کرد، در نتیجه، بدن شما نوراپی نفرین، آدرنالین و کورتیزول بیشتری را به جریان خون ترشح می کند. برقراری رابطه ی جنسی روزانه، نوعی ورزش برای بدن است که می تواند شما را دچار خستگی شدید کند. اگر در برقراری رابطه ی جنسی زیاده روی کنید، خستگی شدید شما ممکن است تمام طول روز ادامه داشته باشد.

5. خراشیده شدن پوست فرج


خراش واژن (خراشیده شدن پوست فرج) در طول دخول ممکن است در زنانی رخ دهد که روابط جنسی بیش از حد را تجربه کرده اند. این شرایط زمانی شدیدتر می شود که در طول رابطه ی جنسی، اصطکاک زیادی ایجاد شود و دیواره های واژن صدمه ببینند. در نتیجه فرد ممکن است به علت التهاب واژن به هنگام ادرار کردن، دچار سوزش شود یا در پیاده روی مشکلاتی را تجربه کند.

6. درد در پایین کمر


درد در پایین کمر، یکی دیگر از علائم رابطه ی جنسی زیاد داشتن است، بنابراین این مورد نیز به فهرست معایب زیاده روی در رابطه جنسی اضافه می شود. زمانی که حرکات سریع به پایین کمر فشار وارد می کنند، تجربه درد در پایین کمر طبیعی است. گرچه، اگر این حرکات ناگهانی به مرور زمان شدیدتر شوند، ممکن است به کمردرد مزمن ختم شود.

7. اعتیاد


از دیگر معایب هر روز رابطه ی جنسی داشتن، اعتیاد به آن است. زیرا شما شیفته ی رابطه ی جنسی می شوید یا به طور غیرطبیعی میل جنسی زیادی پیدا می کنید. فرد مبتلا به اعتیاد جنسی ممکن است در روابط زناشویی خود دچار مشکل شود.

سخن پایانی


عوارض داشتن رابطه جنسی زیاد در مردان، درد و تورم آلت تناسلی، تکرر ادرار، اختلال در نعوظ، کمردرد و … است. فراموش نکنید که تعادل در هر چیز رمز موفقیت‌آمیز نگه داشتن آن است. اگر می‌خواهید رابطه جنسی برای شما و شریک جنسی‌تان همواره هیجان و لذت خود را حفظ کند، به نظرات هم احترام بگذارید و در مورد تعداد دفعات رابطه جنسی با هم به یک توافق برسید.



(عکس) چندش ترین و بدبوترین پنیر جهان که با عرق انسان درست میشه!/ پنیر با بوی عرق خودت خوردی؟
(ویدئو) بغض و دلتنگی مسعود پزشکیان به یاد همسر مرحومش
ماجرای ازدواج و مرگ همسر و پسر کوچک مسعود پزشکیان چه بود؟/ گزارشی از زندگی خصوصی مسعود پزشکیان ، از شغل همسر تا مهریه ازدواجشان
اولین عکس منتشر شده از همسر مرحوم رئیس جمهور وفادار ایران/ قاب قدیمی ولی زیبا از مسعود پزشکیان در کنار همسر مرحومشان، فاطمه خانم
(ویدیو) شوخی دلنشین رهبر معظم انقلاب با مهدی فخیم زاده"بازیگر سریال مختارنامه"/ شما طاغوتی هستید؟!
(عکس) خلاقیت بانمک یک مادر برای نشان دادن اینکه فرزندش چقدر خوردنی و خوشمزه ست همه را به خنده واداشت
(ویدئو) خوانندگی فرزاد فرخ در اتاق خوابش / صداش یه آرامشی داره
نگاهی به استایل های خاص و فراموش نشدنی دیوید بکهام در هر شرایطی/ مهم نیست چند سالشه مهم اینه که در هر شرایطی بی رقیب ترینه
برنده بهترین عکس عروسی سال 2023 چه کسی است؟/عروس دامادی که برنده جایزه 1500دلاری شدند!
(تصاویر) ست شیک وست ملیله دوزی شده با دامن چیندار مینا مختاری، همسر خوش سلیقه بهرام رادان، در یک مهمانی مجلل در سفارت فرانسه/ میز شیرینی و دسرهاشونو دیدین!
تصاویر مهدی طارمی در جشن قهرمانی پورتو/ببین چطور پرچم ایرانو گذاشته رو شونه هاش/ حامدآهنگی، شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی چه قلبایی براش کامنت گذاشتن😍/اژدها همیشه خانه من خواهد بود
(تصاویر) 9 تا از شگفت انگیزترین درختان کمیاب جهان که تنها راه دیدنشان فقط و فقط سفر به عجیبترین مناطق دنیاست
یادی کنیم از عکس زیبای مرحوم ماه چهره خلیلی، جاریه سریال "مختارنامه"، با لباس عروس ساده ولی شیک، در کنار پارسا پیروزفر، بهنام سریال "در انتهای شب"
پارافریز تخصصی متن
ویرایش تخصصی نیتیو
ترجمه تخصصی مقاله
دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی
دارالترجمه رسمی آنلاین
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل تالیف و چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
سابمیت مقاله چیست؟
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
مراحل اکسپت مقاله
مراحل چاپ کتاب