استایل زمستانی با قیمت نجومی همسر رونالدو،پالتوی 100 هزار دلاری و فوق شیک جورجینا جنجال به پا کرد!+ویدئو

انتشار 20 مهر 1403

طوطیا نیوز:جورجینا همسر فوتبالیست معروف رونالدو اخیرا با یک پالتوی بسیار گران قیمت به ارزش حدودا 100 هزار دلار دیده شده است.

استایل زمستانی با قیمت نجومی همسر رونالدو،پالتوی 100 هزار دلاری و فوق شیک جورجینا جنجال به پا کرد!+ویدئو

به گزارش طوطیا نیوز،جورجینا رودریگز با نام مستعار جورجینا در 27 ژانویه 1994 در شهر جاکا کشور اسپانیا متولد شد. او 28 سال دارد. جورجینا رودریگز برای تکمیل تحصیلات دانشگاهی خود به Centro de Estudios Financieros رفت. او پیرو مسیحیت است.

پدر و مادر جورجینا رودریگز به ترتیب خورخه رودریگز و آنا ماریا هرناندز هستند. او یک خواهر به نام ایوانا رودریگز دارد. بیوگرافی این رقصنده ناشناخته و البته جذاب می توانست ناشناخته بماند اگر زمینه آشنایی جورجینا با بازیکن پرتغالی پرتغالی کریستیانو رونالدو ایجاد نشده بود. پس از شروع رابطه عاشقانه با این شخصیت رسانه ای، جورجینا به دلیل مزاحمت‌های پاپاراتزی ها دیگر نمی‌توانست در محل قبلی خود بی سر و صدا کار کند، بنابراین مجبور شد کار خود را در بوتیک ترک کند.

جورجینا رودریگز فارغ التحصیل رشته مطالعات مالی در مقطع مستر می باشد، فعالیت خود را بعنوان فروشنده شروع کرد و حالا مدل و همسر کریستیانو رونالدو است.این فرد با یک استایل بسیار گرانقیمت دیده شده است که کاربران قیمت این پالتو را 100 هزار دلار عنوان کرده اند.

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران