دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
آموزش و سرگرمی / آرایشگاه /

با این 11 قدم یک میکاپ شاین و زیبا بسازید و مهمانی ها بدرخشید

سه شنبه، 30 مرداد 1403
در این مقاله قرار است در 11 قدم ساده یاد بگیرید که چگونه انواع میکاپ شاین را اجرا نمایید. در نتیجه اگر از طرفداران این سبک آرایشی هستید، حتما این مقاله را تا آخر بخوانید.

درست است که آرایش مات همیشه ترند بوده و طرفداران به خصوص خود را دارد، ولی به تازگی انواع میکاپ شاین ترند شده و روز به روز به طرفداران آن اضافه می‌شود. هیدراته نگه داشتن پوست و استفاده از هایلایتر قادر است تا مقداری شاین به آرایش شما اضافه نماید ولی در ترند جدید درخشندگی فقط خلاصه به استفاده از هایلایتر نشده و بخش‌های بیشتری از صورت را در بر می‌گیرد.

میکاپ شاین چیست؟

همان گونه که گفتیم میکاپ شاین و لایت در سال 2024 ترند شده، یعنی قرار است در زمستان امسال و بهار سال آینده حسابی با آن مواجه شوید. میکاپ شاین سبک آرایشی بوده که به رنگ طبیعی پوست و لب‌ها، سلامت پوست و به صورت کلی ظاهر طبیعی صورت اهمیت فراوانی می‌دهد. به طور معمول در این سبک آرایش رژ لب و رژ گونه‌‌ هلویی به رنگ پنتون 2024، سایه‌های متالیک و شاین ملایم و هایلایترهای شاین مورد استفاده قرار می‌گیرند. از انواع میکاپ شاین پرطرفدار می‌توانیم به موارد زیر اشاره نماییم :

  • میکاپ شاین خطی

  • میکاپ شاین عروسکی

  • میکاپ شاین برزیلی

  • میکاپ شاین صورتی

مراحل اجرای انواع میکاپ شاین

چنانچه برای شما آرایش شاین جدید است، می‌توانید از راهنمای زیر جهت اجرای آن استفاده نمایید. برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی هم می‌توانید در بخش لوازم آرایش مدیسه تمام محصولات مورد نظر خود را پیدا کنید.

قدم اول : با مراقبت از پوست آغاز کنید

یک روتین پوستی مناسب در کنار هیدراته نگه داشتن بدن قادر است تا پوست درخشان و سالمی به شما هدیه دهد. پیش از اجرای انواع میکاپ شاین دار هم باید پوست را برای آن آماده نمایید. کار را با لایه برداری شروع کرده تا پوستی صاف داشته باشید و آرایش شما زیباتر به نظر بیاید. با یک اسکراب مناسب سلول‌های مرده‌ پوست را حذف نمایید. پس از شستن صورت هم به آن یک کرم مرطوب ‌کننده و آبرسان زده تا درخشش طبیعی پوست را افزایش بدهد.

قدم دوم : از پرایمر استفاده کنید

استفاده از پرایمر جهت اجرای میکاپ شاین دخترانه از واجبات است. با صاف و یکنواخت نمودن سطح پوست می‌توانید زیبایی آرایش خود را تضمین نمایید. یک لایه‌ نازک پرایمر روی پوست خود زده تا پوست شما برای کرم‌های آرایشی آماده‌تر باشد.

قدم سوم : از کرم‌های آرایشی مایع استفاده کنید

کرم‌های آرایشی مایع و محصولاتی که حالتی خامه‌ای شکل دارند، یعنی دقیقا آن‌هایی که پودری نیستند، به خوبی روی پوست قرار خواهند گرفت. همچنین گرمای انگشتان شما قادر است تا یک رژ گونه‌ی مایع را به خوبی با کرم پودر مایع مخلوط کرده تا ظاهری طبیعی‌تر به شما بدهد. البته بزرگ‌ترین مزیت استفاده از این مدل محصولات این بوده که ظاهر پوست شما را سالم، درخشان و مرطوب جلوه خواهد داد.

قدم چهارم : کرم بیس یا فاندیشن درخشان و مرطوب بزنید

این کرم را با ضربات آرام انگشت روی پوست پخش کرده تا کل پوست صورت به شکل یکنواخت پوشیده شود. در صورتی هم که روی صورت خود لکه دارید می‌توانید از کانسیلر جهت یکدست نشان دادن پوست استفاده نمایید. همچنین بد نیست که زیر چشم‌های خود یک مثلث وارونه با کانسیلر بکشید و آن را همان جا محو نمایید تا خستگی چشم‌ها دیگر مشاهده نشود.

قدم پنجم : کرم برنزه و رژ گونه بزنید

هر آرایشی به لایه ‌بندی و ترکیب نیاز دارد، در نتیجه برای انواع میکاپ شاین لایت نیز باید از ترکیب کرم برنزه و رژ گونه استفاده نمایید. در هر دو طرف صورت خود با کرم برنزه حرف E یا عدد 3 انگلیسی را بکشید. به این صورت که از پیشانی یک خط سمت استخوان کنار چشم بکشید، یک خط دیگر تا استخوان کنار گونه بکشید، خط بعدی را به طرف استخوان پایین فک برده و آخرین خط را روی استخوان پایین فک بکشید. اکنون نوبت به رژ گونه می‌رسد. جهت داشتن پوستی طبیعی و درخشان باید دو نکته‌ مهم در استفاده از رژ گونه را به یاد داشته باشید:

  • زیاده‌ روی نکنید.

  • به خوبی ترکیب کنید.

رژ گونه‌ هلویی براق را روی برآمدگی گونه زده تا ظاهری برافروخته به شما ببخشد. سپس با یک برس یا فوم آرایش مناسب کرم برنزه و رژ گونه را محو نموده، بخش‌هایی که نزدیک به یکدیگر هستند را مقداری با هم ترکیب نمایید تا ظاهری طبیعی به شما بدهد. در صورتی که به دنبال یک رژ گونه‌ شاین‌ و خوش رنگ می‌گردید، خرید رژگونه فکتوری را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

قدم ششم : مقداری رنگ و سایه‌ ملایم به چشم‌ها اضافه نمایید

راز جذابیت انواع ارایش شاین جدید، نرم و طبیعی نگه داشتن آرایش چشم است. یک سایه‌ پودری بیس زده و روی آن سایه‌ براق، متالیک یا گلیتر بزنید. در صورتی که از سایه‌ متالیک استفاده می‌کنید، بهتر است مقداری برق لب بی ‌رنگ نیز روی آن زده تا هم ظاهر سایه را مرطوب نگه دارد هم درخشندگی آن را بیشتر نماید. در زمان خرید سایه چشم حتما توجه کنید که شاین یا متالیک باشد تا به چشم‌های شما جلوه‌ خوبی ببخشد.

قدم هفتم : به مژه‌ها و ابروها رسیدگی نمایید

حجم دادن به مژه‌ها در هر سبک آرایشی مناسب بوده و چشم‌ها را جذاب‎تر خواهد کرد. در آرایش شاین بهتر است ابتدا با فر مژه به مژه‌های خود حالت فر داده و پس از آن از ریمل حجم دهنده استفاده نمایید. ابروها را نیز با یک برس مناسب مرتب نمایید، بخش‌های خالی را با مداد ابرو پر کرده و با مقداری ژل ابروی بی‌ رنگ به آن‌ها حالت داده تا پر و درخشان شوند.

قدم هشتم : از هایلایتر استفاده کنید

با کمک نوک انگشتان خود مقداری هایلایتر مایع را به پوست صورت خود زده تا درخشندگی بیشتری، مانند تابش اشعه‌های نور، روی آرایش شما ایجاد گردد.

قدم نهم : پوست خود را کمی بیشتر درخشان نمایید

مقداری وازلین برداشته و روی نواحی از صورت که می‌خواهید درخشندگی بیشتری داشته باشد بزنید. بهتر است این کار را روی استخوان ابرو، وسط پلک و استخوان گونه انجام داده تا آرایش شما جلوه‌ بهتری داشته باشد.

قدم دهم : نوبت به درخشندگی لب‌ها رسیده است

یک لایه بالم لب روی لب‌های خود زده تا کاملا آبرسانی شود. سپس یک رژ لب نزدیک به رنگ طبیعی لب خود انتخاب نمایید و آن را روی لب‌ها بزنید. اکنون جهت درخشان شدن باید یک برق لب هم ‌رنگ با رژ لب یا برق لب بی‌رنگ بزنید. در صورتی که به دنبال یک برق لب با کیفیت و درخشان می‌گردید، خرید برق لب استودیو را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

قدم یازدهم : آرایش را فیکس کنید

کار میکاپ شاین شما تمام شده و تنها باید آن را فیکس نمایید. جهت انجام این کار از یک اسپری فیکس کننده‌ آرایش استفاده نمایید. به همین سادگی یک آرایش ترند و مناسب روزهای پر نور پایان زمستان و اوایل بهار را اجرا نمودید.



جنجال خواسته ی عجیب مبینا نعمت‌زاده به کجا رسید
(ویدئو) با خوش شانس ترین انسانی که تا بحال پا روی کره زمین پا گذاشته آشنا شوید
(ویدیو) تفریح لاکچری شهربانو منصوریان و پسرش، ارشام، در آبهای آزاد کیش/ دیدین چجوری خودشو به آب و آتیش زد که مادرش اینا رو نبره دبی🤣
این جنگل در پاییز و بهار به شما لبخند میزند!/ یکی از زیباترین و نادرترین پدیده ایجاد شده توسط انسان!
(عکس) جشن تولد گرم و صمیمی مازیار لرستانی در کنار پدر قاضی و مادرش/ چهره خندان و خوشحال مادر آقای بازیگر
(ویدیو) مازیار لرستانی داماد شد؟!/ ساقدوش مراسم عروسی مازیار لرستانی مشخص شد
(ویدئو) رونمایی مهران مدیری از هواپیمای شخصی اش در برنامه دورهمی / تماشاگر چه خوب مچشو گرفت؛ دنبال سوئچ هواپیماش میگرده 🤣
(ویدیو) واکنش سوسن پرور در برنامه "جوکر2" به کسانی که به چهره‌اش فحش میدهند/ سوسن پرور؛ حسودین! نباشین! حالا بذار تو جوکر 2 میفهمین کی خوشگله!/ یعنی چه برنامه ای داره واسش؟
گلایه نعیمه نظام دوست از محدودیت های بانوان در جوکر!/ علت عدم حضور ایشان در این برنامه پر طرفدار مشخص شد!
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تبدیل پایان نامه به مقاله
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
مراحل سابمیت مقاله + فرم‌های مورد نیاز
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج فوری مقاله از پایان‌نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
ترجمه تخصصی کتاب
شبکه مترجمین اشراق
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه