بی بی کرم چیست؟ / فواید شگفت انگیز Bb Cream جایگزین مناسب برای کرم پودر

انتشار 30 مرداد 1403
مطالعه 8 دقیقه

این روزها احتمالا نام بی‌بی کرم (BB Cream) را زیاد می‌شنوید یا در ویدیوهای آموزش آرایش می‌بینید که از آن استفاده می‌کنند. BB مخفف Beauty Balm یا Blemish Balm است که در فارسی به آن «بالم زیبایی» یا «کرم زیبایی» می‌گویند.

فهرست []
بی بی کرم چیست؟ / فواید شگفت انگیز Bb Cream جایگزین مناسب برای کرم پودر

همه ما این روزها اسم بی بی کرم را شنیده ایم. امروزه بی بی کرم یک محصول پرکاربرد و پرطرفدار در میان بانوان است. بی بی کرم به علت ترکیب با محصولات مراقبت از پوست و لوازم آرایشی و بهداشتی، جای خود را در دل بانوان باز نموده است.

همچنین فرمولاسیون دارای ترکیبات مغذی، آبرسان و ضد آفتاب در این محصول، به گونه ای بوده که افزون بر زیبایی، سلامتی پوست شما را تضمین خواهد کرد. انتخاب نوع درست بی بی کرم و سازگار با پوست بسیار اهمیت دارد و باید به آن توجه لازم را داشته باشید. در ادامه با ما همراه شوید تا به این سوال که بی بی کرم چیست و همچنین به بررسی فواید باورنکردنی Bb Cream بپردازیم.

بی بی کرم چیست؟

حتما شما هم نام bb cream را شنیده‌اید. ولی آیا می‌دانید چه تعریفی دارد و علت‎های مهم استفاده از کرم bb چیست؟ در مورد تفاوت بی بی کرم و سی سی کرم، مرطوب کننده و پرایمر چه اطلاعاتی دارید؟ bb cream مخفف Blemish Balm به معنی بالم یا کرم زیبایی است.

انواع بی بی کرم، کرم‌هایی با بافت سبک بوده که عملکرد چند محصول را به صورت هم زمان انجام می‌دهند. این محصولات ترکیبی از کرم‌‎های مرطوب کننده، کرم پودر، پرایمر و ضد آفتاب هستند. استفاده از کرم‌های BB برای اشخاص علاقمند به زیرساز آرایشی با مزیت مراقبت از پوست، یک انتخاب فوق العاده است.

فواید بی بی کرم

همان گونه که گفتیم، بی بی کرم (BB Cream) یه محصول ترکیبی از محصولات مراقبت از پوست مانند کرم ضد آفتاب و لوازم آرایشی است. این محصول افزون بر مراقبت ازپوست، منجر به زیبایی پوست شما خواهد شد. در اصل می‌توان گفت این کرم تلفیقی از پرایمر، مرطوب کننده، کانسیلر،کرم پودر و ضد آفتاب است. بی بی کرم در اصل مخفف Beauty Balm یا Blemish Balm است.

این محصول فرمولاسیونی سبک‌تر از کرم پودر داشته و خواص درمانی و مرطوب کننده رنگی آن بسیار بیشتر است. بی بی کرم نخستین بار در سال 1960در کشور آلمان تولید و روانه بازار شد. استفاده از یک کرم به جای چندین کرم، موجب شد تا این محصول به سرعت در دل بانوان جا باز نماید. بی بی کرم در انواع متنوعی وجود دارد و شما را از زدن کرم پودر و کانسیلر بی نیاز خواهد کرد.

تفاوت سی سی کرم و بی بی کرم در عملکرد اصلی آن‌ها است و جهت یکدست کردن رنگ پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. نواحی از پوست که در اثر لک و آفتاب سوختگی آسیب دیده است را با کمک سی سی کرم به خوبی می‌توانید پوشش بدهید. جهت پوشانندگی سطح پوست و تامین رطوبت آن می‌توانید از انواع بی بی کرم استفاده کنید. این محصول با داشتن SPF مناسب موجب دفع اشعه‌های خطرناک آفتاب خواهد شد.

هر دو کرم گزینه مناسبی برای پایه آرایش و نرم کردن پوست هستند و شما را از کرم پودر، ضد آفتاب، پرایمر و کانسیلر بی نیاز خواهد کرد. اگر تا به کنون از انواع بی بی کرم استفاده نکرده‌اید، پیشنهاد می‌شود یک بار این محصول را امتحان نمایید و تاثیر آن را بر روی پوست خود مشاهده کنید.

بی بی کرم

فواید باورنکردنی Bb Cream و ترکیبات ویژه آن

  • روشن کننده‌ها : ریشه گیاه شیرین بیان، نیاسینامید

  • مرطوب کننده : گلیسیرین، پانتنول، سرامیدها، اسید هیالورونیک

  • عوامل سفت کننده پوست : کلاژن هیدرولیز شده، پپتیدها

  • SPF مینرال : تیتانیوم دی اکسید، زینک اکسید

  • ترکیبات محافظی پوست : آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین‌ها

چه عواملی در انتخاب درست انواع بی بی کرم موثر است؟

انتخاب یک بی بی کرم مناسب قادر است تا در زیبایی شما نقش بسیار زیادی داشته باشد.

شناخت نوع پوست

شناخت نوع پوست و استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی، رابطه مستقیمی با زیبایی ظاهر شما خواهد داشت. در صورتی که پوست شما خشک است، به دنبال یک بی بی کرم آبرسان و تغذیه کننده پوست باشید. چرا که این محصولات دارای فرمول نرم کننده پوست هستند و رطوبت پوست را به خوبی حفظ خواهند کرد. بعد از استفاده از این نوع بی بی کرم، پوست صورت شما بسیار شفاف و نرم خواهد شد.

اگر پوست شما چرب یا مختلط است، حتما باید از کرم ضد آفتاب، کرم پودر و بی بی کرم مناسبی که سطح پوست را مات می‌کند، استفاده نمایید. این محصولات باید چربی پوست را به خوبی کنترل کنند. اشخاص دارای پوست چرب، می‌توانند از محصولات بدون چربی استفاده نمایند و به خوبی منافذ باز پوست و جوش صورت را کنترل کنند.

توجه به میزان SPF بی بی کرم

به طور معمول اغلب بی بی کرم‌ها دارای SPF هستند. به همین خاطر دیگر نیازی به استفاده از کرم ضد آفتاب نخواهید داشت. این کرم، کاربردی چند منظوره داشته و نقص‌های پوست را پوشش می‌دهد و همچنین از پوست در مقابل آفتاب و اشعه‌های مضر محافظت خواهد کرد. در صورتی که پوست شما روشن است، از بی بی کرم‌های SPF30 به بالا استفاده استفاده کنید. برای پوست تیره‌تر می‌توانید از بی بی کرم‌هایی با SPF15 استفاده کنید. با استفاده از این محصول، می‌توانید به خوبی از اشعه‌های مضر خورشید که منجر به پیری پوست می‌شوند، جلوگیری نمایید.

توجه به رنگ پوست

شما می‌توانید بر اساس رنگ پوست، تناژ بی بی کرم مناسب با پوست خود را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که بی بی کرم‌ها پوشانندگی چندانی ندارند و براساس بافت نرم خود، به آسانی بر روی پوست می‌نشیند. این محصول نواقص پوست را به خوبی پوشش داده و با رنگ پوست هماهنگ خواهد شد و در آخر جلوه‌ای یکدست و شفاف به پوست خواهد داد. رنگی را برای پوست خود انتخاب کرده که با رنگ گردن همخوانی داشته باشد و ظاهری طبیعی ایجاد نماید.

نحوه استفاده از بی بی کرم به چه صورت است؟

از ویژگی‌های جالب بی بی کرم، می توان به پوشش دهی یکنواخت آن اشاره نمود. در زمان‌هایی که هیچ جوش و آکنه‌ای بر روی پوست ندارید، می‌توانید یک لایه از بی بی کرم را بر روی پوست خود زده و به طور یکسان بر روی تمامی پوست پخش نمایید. ولی روزهایی که صورت شما جوش دارد، یا رنگ گونه‌ها و پیشانی با یکدیگر فرق می‌کند، ابتدا مقدار مناسبی از بی بی کرم را در نواحی مشخص بر روی پوست بزنید، پس از آن شروع به آرایش و استفاده از کرم پودر کرده تا پوست شما حالتی یکدست پیدا کند.

به خاطر داشته باشید، زمان استفاده از کرم پودر و ضد آفتاب بی بی کرم، حتما باید به وسیله یک برس آرایشی آن را بر روی پوست پخش نمایید. البته می‌توانید با انگشت نیز، بی بی کرم را بر روی سطح پوست پخش کنید. جهت ایجاد یک لایه یکدست بر روی پوست، بهترین راه استفاده از یک برس آرایشی مناسب است. این برس موجب شده تا کرم به خوبی بر روی سطح پوست بشیند و از انتقال باکتری‌ها، چربی‌ها و آلودگی در زیر ناخن و روی دست‌ها جلوگیری نماید. برس آرایشی خود را هفته‌ای یک بار تمیز کرده تا دچار جوش، آکنه و چرب شدن پوست نشوید.

عوارض بی بی کرم چیست؟

به صورت کلی، بی ‌بی کرم برای اغلب اشخاصی که می‌خواهند یک محصول آرایشی و بهداشتی چند کاره داشته باشند گزینه‌ فوق العاده‌ای است. با این وجود، این محصول معایبی نیز داشته که باید به آن‌ها توجه نمایید. به طور مثال:

  • ممکن است موجب روشن شدن پوست شود. برخی از انواع بی ‌بی کرم سبب روشن شدن پوست می‌شوند، در نتیجه باید توضیحات محصول را به ‌دقت خوانده تا متوجه شوید که دقیقا چه کاری برای شما انجام می‌دهد. انتخاب محصول نادرست سبب می‌شود پوست شما رنگ ‌پریده به نظر برسد.

  • نمی‌تواند به اندازه کرم ضدآفتاب از پوست در مقابل نور آفتاب محافظت نماید. بی ‌بی کرم دارای فیلترهای ضدآفتاب است و به همین خاطر ممکن است شما را به اشتباه بیندازد. به گفته‌ کارشناسان، بیشتر زنان از هیچ ‌یک از محصولات آرایشی به میزان کافی روی صورت خود استفاده نمی‌کنند. در نتیجه، زمانی که مقدار کمی بی ‌بی کرم روی پوست صورت خود می‌‎زنید که یک آرایش سبک داشته باشید، این محصول قادر نیست تا از شما در مقابل اشعه‌ ماوراء بنفش خورشید محافظت نماید. جهت رفع این مشکل توصیه می‌شود زمان بیرون رفتن از خانه از کرم ضدآفتاب استفاده کنید.

  • خاصیت مرطوب ‌کنندگی آن برای پوست خشک کافی نیست. کسانی که دارای پوست خشک هستند ممکن است از بی ‌بی کرم این انتظار را داشته باشند که پوست آن‌ها را به ‌خوبی مرطوب نماید. ولی بی ‌بی کرم به طور معمول قادر به انجام این کار نیست، در نتیجه باید از یک لایه مرطوب ‌کننده‌ مجزا زیر آن استفاده نمایید.

چه زمانی باید از بی بی کرم استفاده کرد؟

اکنون که متوجه شدید بی بی کرم چیست، باید بگوییم که استفاده از بی بی کرم محدودیتی نداشته و شما در هر زمان و مکانی می‌توانید از آن استفاده نمایید. ولی این نکته را در نظر داشته باشید که اگر قصد انجام آرایش سنگین را دارید، استفاده از این کرم به شما پیشنهاد نمی‌شود. چرا که این کرم به تنهایی دارای مرطوب کننده و پرایمر است. علاوه بر این، این کرم قدرت زیادی در مهار اشعه‌های نور آفتاب ندارد؛ به همین خاطر در کنار این محصول، باید از ضد آفتاب هم استفاده کنید.

سخن آخر

همانطور که گفتیم، با فواید باور نکردنی Bb Cream آشنا شدید. شما می‌توانید با توجه به نوع پوست خود و رنگ آن، بی بی کرم متناسب را انتخاب نمایید. همچنین با توجه به فرمولاسیون به کار رفته در انواع بی بی کرم‌ها، این محصولات افزون بر عملکرد زیبایی، به درمان و سلامت پوست هم کمک خواهند کرد. انتخاب یک بی بی کرم باکیفیت از برند معتبر می‌تواند کیفیت آرایش شما را بالا ببرد و از بروز جوش و آکنه جلوگیری کند.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
همچنین بخوانید
پربازدیدترین مطالب
(ویدیو) اصولی ترین و بهترین روش خاموش کردن لپ تاپ که فکرشم نمی کنی!/با این روش عمر باتری رو هم افزایش بده+عکس
(ویدیو) اصولی ترین و بهترین روش خاموش کردن لپ تاپ که فکرشم نمی کنی!/با این روش عمر باتری رو هم افزایش بده+عکس
(تصاویر) 10 مورد از عجیب‌ترین حیوانات جهان که فقط و فقط در مناطق بکر آمازون زندگی می‌کنند/ از زیباترین پرنده‌ی خوشرنگ تا هزارپای غول‌پیکر
(تصاویر) 10 مورد از عجیب‌ترین حیوانات جهان که فقط و فقط در مناطق بکر آمازون زندگی می‌کنند/ از زیباترین پرنده‌ی خوشرنگ تا هزارپای غول‌پیکر
(ویدئو) خیانت نیما شعبان نژاد به مهران مدیری در برنامه شب آهنگی / حامد آهنگی میگه بین مدیی و رامبد جوان کدوم؟ نیما میگه مادرم رامبد جوان😂
(ویدئو) خیانت نیما شعبان نژاد به مهران مدیری در برنامه شب آهنگی / حامد آهنگی میگه بین مدیی و رامبد جوان کدوم؟ نیما میگه مادرم رامبد جوان😂
ویدیو دیده‌نشده از مراسم عقد و عروسی مجلل محمدرضا پهلوی با ثریا/ از لباس عروس پر‌طمطراق تا سرویس و نیم تاج زمرد/ از جیب مردم برای عیش و نوش خودشون چه بریز و بپاش‌ها که نکردن!
ویدیو دیده‌نشده از مراسم عقد و عروسی مجلل محمدرضا پهلوی با ثریا/ از لباس عروس پر‌طمطراق تا سرویس و نیم تاج زمرد/ از جیب مردم برای عیش و نوش خودشون چه بریز و بپاش‌ها که نکردن!
(ویدیو) اگه اونا دی کاپریو دارند، ما هم مهدی پاکدل داریم/ هر روز خوش تیپ تر از دیروز👌
(ویدیو) اگه اونا دی کاپریو دارند، ما هم مهدی پاکدل داریم/ هر روز خوش تیپ تر از دیروز👌
(ویدئو) اگه این پشت صحنه سریال در حاشیه رو ندیدی نصف عمرت بر فناست / جواد رضویان و دیگر هیچ🤣🤣
(ویدئو) اگه این پشت صحنه سریال در حاشیه رو ندیدی نصف عمرت بر فناست / جواد رضویان و دیگر هیچ🤣🤣
(عکس) برنده جایزه بهترین عکاس از حیات وحش/ سوژه چه ژست و چشمای زیبایی هم دره
(عکس) برنده جایزه بهترین عکاس از حیات وحش/ سوژه چه ژست و چشمای زیبایی هم دره
طلاق پژمان جمشیدی از همسرش شایعه تا واقعیت؟!
طلاق پژمان جمشیدی از همسرش شایعه تا واقعیت؟!
(ویدیو) بغض و دلتنگی ایمان قیاسی، مجری شبکه سه سیما، برای احسان علیخانی/ مرور همراهی ایمان قیاسی و احسان علیخانی در برنامه "عصر جدید" با صدای عرفان  طهماسبی
(ویدیو) بغض و دلتنگی ایمان قیاسی، مجری شبکه سه سیما، برای احسان علیخانی/ مرور همراهی ایمان قیاسی و احسان علیخانی در برنامه "عصر جدید" با صدای عرفان طهماسبی
(ویدیو) شوخی های منشوری یوسف تیموری با بیژن بنفشه خواه عالیه/ فقط ببینین اسمشو چی سیو کرده تو گوشیش
(ویدیو) شوخی های منشوری یوسف تیموری با بیژن بنفشه خواه عالیه/ فقط ببینین اسمشو چی سیو کرده تو گوشیش
(ویدئو) خداداد عزیزی ممنوع التصویر شد؟/ واکنش جنجالی و نامتعارف خداداد عزیزی در برنامه سرگیجه برایش دردسر خواهد شد؟
(ویدئو) خداداد عزیزی ممنوع التصویر شد؟/ واکنش جنجالی و نامتعارف خداداد عزیزی در برنامه سرگیجه برایش دردسر خواهد شد؟
تخفیف بسیار ویژه تمام خدمات دانشگاهی به مناسبت روز پزشک
تخفیف بسیار ویژه تمام خدمات دانشگاهی به مناسبت روز پزشک
ترجمه تخصصی مقاله
ترجمه تخصصی مقاله
ترجمه همزمان تخصصی
ترجمه همزمان تخصصی
ترجمه تخصصی مقاله
ترجمه تخصصی مقاله
ویرایش تخصصی نیتیو
ویرایش تخصصی نیتیو
5 نرم‌افزار فوق‌العاده و 3 روش آنلاین برای ترجمه فیلم و ویدئو
5 نرم‌افزار فوق‌العاده و 3 روش آنلاین برای ترجمه فیلم و ویدئو
ویرایش تخصصی نیتیو
ویرایش تخصصی نیتیو
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تبدیل پایان نامه به مقاله
تبدیل پایان نامه به مقاله
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
مراحل سابمیت مقاله + فرم‌های مورد نیاز
مراحل سابمیت مقاله + فرم‌های مورد نیاز
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پژوهشگران 4 عامل موثر برای داشتن عمر طولانی و سلامت را شناسایی کرده‌اند
پژوهشگران 4 عامل موثر برای داشتن عمر طولانی و سلامت را شناسایی کرده‌اند
استوری احساسی الناز شاکردوست برای امیر آقایی/ ابراز احساسات به سبک ایران باستان
استوری احساسی الناز شاکردوست برای امیر آقایی/ ابراز احساسات به سبک ایران باستان
(ویدیو) صحبت های جنجالی مهران مدیری:آشپزی خانوم صمدی خیلی بده!/واکنش تند و جواب آزاده صمدی:آشپزی من عالیه...
(ویدیو) صحبت های جنجالی مهران مدیری:آشپزی خانوم صمدی خیلی بده!/واکنش تند و جواب آزاده صمدی:آشپزی من عالیه...
(عکس) پست تلخ سوسن پرور،بازیگر جوکر بمناسبت درگذشت زهره حمیدی/ چه خاطره غم انگیز و تلخی/زهره جانم رفیق خوبم رها شدی از قفس دنیا
(عکس) پست تلخ سوسن پرور،بازیگر جوکر بمناسبت درگذشت زهره حمیدی/ چه خاطره غم انگیز و تلخی/زهره جانم رفیق خوبم رها شدی از قفس دنیا
(ویدئو) کشف های باستانی در ایران که باستان شناسان را حیرت زده کرد/ از پروتز چشم مصنوعی تا سیستم فاضلاب شهری و...
(ویدئو) کشف های باستانی در ایران که باستان شناسان را حیرت زده کرد/ از پروتز چشم مصنوعی تا سیستم فاضلاب شهری و...
جنجال خواسته ی عجیب مبینا نعمت‌زاده به کجا رسید؟
جنجال خواسته ی عجیب مبینا نعمت‌زاده به کجا رسید؟
(ویدئو) با خوش شانس ترین انسانی که تا بحال پا روی کره زمین پا گذاشته آشنا شوید
(ویدئو) با خوش شانس ترین انسانی که تا بحال پا روی کره زمین پا گذاشته آشنا شوید
این جنگل در پاییز و بهار به شما لبخند میزند!/ یکی از زیباترین و نادرترین پدیده ایجاد شده توسط انسان!
این جنگل در پاییز و بهار به شما لبخند میزند!/ یکی از زیباترین و نادرترین پدیده ایجاد شده توسط انسان!
(ویدئو) رونمایی مهران مدیری از هواپیمای شخصی اش در برنامه دورهمی / تماشاگر چه خوب مچشو گرفت؛ دنبال سوئچ هواپیماش میگرده 🤣
(ویدئو) رونمایی مهران مدیری از هواپیمای شخصی اش در برنامه دورهمی / تماشاگر چه خوب مچشو گرفت؛ دنبال سوئچ هواپیماش میگرده 🤣
گلایه نعیمه نظام دوست از محدودیت های بانوان در جوکر!/ علت عدم حضور ایشان در این برنامه پر طرفدار مشخص شد!
گلایه نعیمه نظام دوست از محدودیت های بانوان در جوکر!/ علت عدم حضور ایشان در این برنامه پر طرفدار مشخص شد!
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تبدیل پایان نامه به مقاله
تبدیل پایان نامه به مقاله
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
مراحل سابمیت مقاله + فرم‌های مورد نیاز
مراحل سابمیت مقاله + فرم‌های مورد نیاز
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج فوری مقاله از پایان‌نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
استخراج فوری مقاله از پایان‌نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
ترجمه تخصصی کتاب
ترجمه تخصصی کتاب
شبکه مترجمین اشراق
شبکه مترجمین اشراق
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه