دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
آموزش و سرگرمی / آرایشگاه /

چگونه رژ لب بزنیم که ماندگاری بیشتری داشته باشد؟!

سه شنبه، 15 اسفند 1402
در این مطلب از طوطیا نیوز به صورت اختصاصی تمامی روشهای ماندگاری رژ لب را برایتان آورده ایم. شما می‌توانید بنا به دسترسی به لوازم آرایشی و راحتی خود بهترین روش را انتخاب کنید.

راه های افزایش ماندگاری رژ لب به شما کمک می‌کنند تا در تمام طول روز، ماندگاری رژ لبتان را حفظ کنید و نیازی به تمدید چندباره آن نداشته باشید. همانطور که می‌دانید، رژ لب انواع مختلفی دارد که ماندگاری هر یک بسته به ترکیبات آن متفاوت است.اگر می‌خواهید بدانید که چگونه رژلب ساده را به رژ لب 24 ساعته تبدیل کنیم یا چه ترفندهایی برای تثبیت رژ لب وجود دارد؟ تا انتهای این مطلب با ما باشید.

چگونه رژ لب روی لب ماندگاری بیشتری داشته باشد؟


رژ لب، زیبایی فوق العاده‌ای به چهره خانم‌ها می‌بخشد اما هیچ چیز آزاردهنده‌تر از آن نیست که این محصول آرایشی جذاب، فقط بعد از چند ساعت پاک ‌شود. انواع ترفند ماندگاری رژ لب شامل موارد زیر است که هر یک را به صورت کامل شرح داده ایم.

برای ماندگاری رژ از خط لب استفاده کنید!


در این روش از تکنیک های ماندگاری رژ لب، ابتدا خط لبی همرنگ رژ لب خود انتخاب کنید و سپس خط لب را در بخش خط لب یا خارج از آن (برای حجیم نشان دادن لب) بکشید. زمانی که فرم لب را مشخص کردید؛ به کمک خط لب، بخش داخلی لب را پر کنید و سپس رژ‌لب را در بخش داخلی بمالید.این کار باعث چسبندگی رژ لب و ماندگاری آن برای مدت طولانی می‌شود چرا که اگر رژ لب شما پاک شود رنگ زیرین باقی می‌ماند.

چندین بار رژ لب بزنید


برای زدن رژ لب می‌توانید از تکنیک زدن ژلیش ناخن آرایشگران خبره استفاده کنید. آنها بجای استفاده از یک کت رنگ ضخیم از چند کت نازک لاک استفاده می‌کنند و سپس طرح ناخن مدنظر را اعمال می‌کنند. در این روش هم بجای انتخاب یک رژ پر رنگ، می‌توانید ابتدا رژ لب محبوب خود را بر روی لب اعمال کنید.به کمک انگشت یا برس رژ را به آرامی پخش و محو کنید تا رنگدانه ها پخش شوند و سپس یک الی دو لایه دیگر رژلب بزنید این کار باعث دوام رژ می‌شود.

از رژ لب مایع استفاده کنید!


در گذشته رژ لب های مایع ماندگاری زیادی نداشتند، حالت خشکی به لب می‌دادند و به سرعت محو می‌شدند به همین دلیل بین بانوان محبوب نبودند. امروز بیشتر رژ لب های مایع جدید؛ دارای مایع بی وزن و آنتی اکسیدان ها و روغن های ضروری هستند که به شکل ویژه لب‌ها را صاف و هیدارته می‌کند. این موضوع باعث ماندگاری بیشتر رژ لب می‌شود. برای انتخاب بهترین رژ مهم است که انواع رژ لب و کاربردشان را بشناسید.

برای ماندگاری رژ لب از بالم لب استفاده کنید!


استفاده از رژ لب عموما باعث خشک شدن لب و پوسته پوسته شدنش می‌شود. یکی از بهترین روش های جلوگیری از خشکی لب و بالا بردن ماندگاری رژ؛ استفاده از بالم لب یا مرطوب کننده می‌باشد. ابتدا روی لب‌ها، بالم لب غیر روغنی بزنید و صبر کنید تا کامل جذب پوست شود سپس رژ مدنظرتان را روی لب اعمال کنید تا زمان ماندگاریش را افزایش دهید.

برای دوام رژ لب، لب‌‌ها را لایه برداری کنید!


همانطور که آرایش صورت روی پوست لایه برداری شده و صاف بهتر عمل کرده و ماندگاری بیشتری دارد؛ رژ لب نیز روی لب‌های لایه برداری شده دوام بیشتری پیدا می‌کند. اسکراب لب را خودتان در منزل نیز می‌توانید انجام دهید. اسکراب لب باعث از بین رفتن سلول های مرده پوست شده و پوست لب را شفاف و تازه می‌کند. بعد از لایه برداری لب رژ لب بزنید تا شاهد ماندگاریش باشید.همانطور که آرایش صورت روی پوست لایه برداری شده و صاف بهتر عمل کرده و ماندگاری بیشتری دارد؛ رژ لب نیز روی لب‌های لایه برداری شده دوام بیشتری پیدا می‌کند

از پنکک استفاده کنید!


اگر دوست دارید رژ لب مدت زمان طولانی ماندگاری داشته باشد به شما استفاده از پنکک را پیشنهاد می‌دهیم. در این روش ابتدا بالم لب را بمالید و سپس بگذارید تا کامل جذب پوست شود و سپس به وسیله پد، انگشت یا براش لایه نازکی از پنکک را روی لب اعمال کنید و سپس رژ لب را بزنید. با این کار شما ماندگاری رژ لب را به اندازه چند ساعت افزایش می‌دهید.

رژ لب مات انتخاب کنید!


رژ لب های مات ماندگاری بیشتری نسبت به رنگ های دیگر دارد. ابتدا مرطوب کننده را روی لب اعمال کرده و سپس از رژ لب مایع مات استفاده کنید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از تینت لب که ماندگاری بالایی بر روی لب‌ها دارد و همچنین دارای رنگ مات و کم رنگ است استفاده کنید.

برای ماندگاری رژ لب از پودر شفاف استفاده کنید!


ابتدا با توجه به فرم لب خود یک رنگ مناسب رژ لب انتخاب کنید و با دقت آن را بر روی لب بمالید. زمانی که رنگ دلخواه را پیدا کرد؛ یک براش کوچک کرکی را برداشته و داخل پودر شفاف کرده و بچرخانید. مقداری اضافی پودر را از روی براش بردارید و سپس آن را به آرامی روی لب فشار دهید.میزان فشار دادن این پودر شفاف روی لب بسیار مهم است چرا که باعث انتقال رنگدانه و دوام و ماندگاری رژ لب می‌شود.

برای دوام رژ لب از پرایمر استفاده کنید!


استفاده از پرایمر لب یکی از روشهای مهم برای دوام رژ لب به اندازه چندین ساعت است. پرایمرها با افزایش چسبندگی و نرمی ابریشمی، یک پایه عالی برای رژ لب آماده می‌کنند. بعضی از این پرایمرها حاوی آبرسان و حجیم کنندگی لب هستند تا لب‌ها را شاداب و سالم نگه دارد. البته شما باید در ابتدا آرایش انواع مدل لب را بدانید، تا به بهترین شکل ممکن این تکنیک را اعمال کنید.

خلاصه مطلب


برای افزایش ماندگاری رژ لب ترفندها و نکات مهمی وجود دارد که در صورت رعایت آن‌ها، رژ لب‌تان در تمام طول روز ماندگار خواهد بود. قبل از رژ لب زدن، پرایمر، بالم و لایه برداری از آن را فراموش نکنید. رژ لب را هم طبق مراحلی که در این مقاله گفته شد، بزنید. پر کردن کل لب با خط لب، استفاده از پودر پنکک روی لب‌ها با دستمال کاغذی و زدن چندین لایه از رژ لب مهم‌ترین مراحلی هستند که باید برای رژ لب زدن مد نظر داشته باشید. نتیجه شما را شگفت زده خواهد کرد.



(عکس) چندش ترین و بدبوترین پنیر جهان که با عرق انسان درست میشه!/ پنیر با بوی عرق خودت خوردی؟
(ویدئو) بغض و دلتنگی مسعود پزشکیان به یاد همسر مرحومش
ماجرای ازدواج و مرگ همسر و پسر کوچک مسعود پزشکیان چه بود؟/ گزارشی از زندگی خصوصی مسعود پزشکیان ، از شغل همسر تا مهریه ازدواجشان
اولین عکس منتشر شده از همسر مرحوم رئیس جمهور وفادار ایران/ قاب قدیمی ولی زیبا از مسعود پزشکیان در کنار همسر مرحومشان، فاطمه خانم
(ویدیو) شوخی دلنشین رهبر معظم انقلاب با مهدی فخیم زاده"بازیگر سریال مختارنامه"/ شما طاغوتی هستید؟!
(عکس) خلاقیت بانمک یک مادر برای نشان دادن اینکه فرزندش چقدر خوردنی و خوشمزه ست همه را به خنده واداشت
(ویدئو) خوانندگی فرزاد فرخ در اتاق خوابش / صداش یه آرامشی داره
نگاهی به استایل های خاص و فراموش نشدنی دیوید بکهام در هر شرایطی/ مهم نیست چند سالشه مهم اینه که در هر شرایطی بی رقیب ترینه
برنده بهترین عکس عروسی سال 2023 چه کسی است؟/عروس دامادی که برنده جایزه 1500دلاری شدند!
(تصاویر) ست شیک وست ملیله دوزی شده با دامن چیندار مینا مختاری، همسر خوش سلیقه بهرام رادان، در یک مهمانی مجلل در سفارت فرانسه/ میز شیرینی و دسرهاشونو دیدین!
تصاویر مهدی طارمی در جشن قهرمانی پورتو/ببین چطور پرچم ایرانو گذاشته رو شونه هاش/ حامدآهنگی، شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی چه قلبایی براش کامنت گذاشتن😍/اژدها همیشه خانه من خواهد بود
(تصاویر) 9 تا از شگفت انگیزترین درختان کمیاب جهان که تنها راه دیدنشان فقط و فقط سفر به عجیبترین مناطق دنیاست
یادی کنیم از عکس زیبای مرحوم ماه چهره خلیلی، جاریه سریال "مختارنامه"، با لباس عروس ساده ولی شیک، در کنار پارسا پیروزفر، بهنام سریال "در انتهای شب"
پارافریز تخصصی متن
ویرایش تخصصی نیتیو
ترجمه تخصصی مقاله
دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی
دارالترجمه رسمی آنلاین
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل تالیف و چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
سابمیت مقاله چیست؟
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
مراحل اکسپت مقاله
مراحل چاپ کتاب