دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
آموزش و سرگرمی / مسائل جنسی و زناشویی /

چه کنم تا شوهرم انزال و ارگاسم لذت بخشی را تجربه کند ؟!

سه شنبه، 15 اسفند 1402
انزال، خروج مایع منی از آلت تناسلی است. ارگاسم، احساس لذت شدید و آرامشی است که با اوج لذت جنسی همراه می‌شود. اما چه کنیم شوهرمان یک ارگاسم لذت بخش داشته باشد؟ در ادامه این مطلب از طوطیا نیوز با ما همراه باشید.

ارگاسم در مردان یک رویداد مغزی است که معمولاً توسط تحریک دستگاه تناسلی ایجاد می‌شود و دستیابی به آن، نیازمند طی مراحل مختلفی در بدن است. این حس، مهم‌ترین و لذت‌بخش‌ترین بخش رابطه جنسی برای مردان محسوب است و می‌تواند روی زندگی زناشویی آن‌ها تأثیر زیادی بگذارد.

چطور به ارضا شدن مرد کمک کنیم؟


در اکثر مردان، ارگاسم و انزال به‌طور هم‌زمان اتفاق می‌افتند، اما در واقع، هرکدام از آن‌ها رویدادهای فیزیولوژیکی متفاوتی هستند که می‌توانند مستقل از یکدیگر رخ دهند. می‌توان انزال را به عنوان اتفاقاتی که در لگن در اوج رابطه جنسی رخ می‌دهد و ارگاسم جنسی را به عنوان آن‌چه در ذهن اتفاق می‌افتد، در نظر گرفت.

1. مشتاق به‌نظر برسید


اضطراب هیچ اشکالی ندارد، اما باید تا جایی که می‌توانید پرشور باشید. به‌عنوان یک زن اصلا عجیب نیست که در اولین تجربه رابطه جنسی احساس شرم یا ترس از رابطه دست‌به‌گریبان شما شود. اما این اضطراب شیرین نباید از شور و اشتیاق شما کم کند. هیجانی که در حرکات شما نهفته است، مرد را سر ذوق می‌آورد و تحریک می‌کند. همین‌که همسرتان را محکم در آغوش بگیرید، با فشار دست‌تان او را هدایت کنید و با آهنگ صدا یا کلامتان او را تأیید کنید، به‌خوبی گویای اشتیاق‌تان است.

2. به حساس‌ترین نقطه بدن مرد توجه کنید


آلت تناسلی حساس‌ترین نقطه بدن هر مرد است و برای رساندن مردان به اوج لذت جنسی، باید به آن توجه کنید. از لمس و حرکت‌های آرام شروع کرده و به تأثیر حرکات دست‌تان روی همسرتان دقت کنید. معمولا بیشترین میزان تحریک عصبی مربوط به بالای آلت است و لمس این قسمت برای او لذت‌بخش‌تر خواهد بود.

3. خودش چه می‌خواهد؟ علاقه جنسی خاصی دارد یا نه؟


کمی که بیشتر به رفتارهای ارضا شدن مرد دقت کنید، می‌فهمید وقتی حرکات موردعلاقه‌اش را انجام دهید، سریع‌تر به ارگاسم می‌رسد و بیشتر لذت می‌برد. پس برای کمک به ارگاسم مرد، فتیش‌ها و پیچیدگی‌های او را بشناسید و آنها را در طول رابطه جنسی اجرا کنید.

4. عجله نکنید؛ مردان هم پیش‌نوازی دوست دارند


وقتی آرام‌آرام پیش می‌روید، نه‌تنها همسرتان از پیش‌نوازی لذت می‌برد، بلکه انتظار رسیدن به قسمت‌های حساس، هر لحظه او را برانگیخته‌تر می‌کند. این انتظار باعث می‌شود با خودش فکر کند «یعنی حالا چه برنامه‌ای برایم دارد؟» تعجب، تخیل و تفکر ذهن مردان را متحیر می‌کند و هر کاری را که با او انجام می‌دهید، برایش لذت‌بخش‌تر می‌شود.

5. تکنیک‌های رابطه جنسی را یاد بگیرید


زمانی می‌توانید به ارضا شدن مردتان کمک کنید که دقیقا بدانید چکار می‌کنید. پوزیشن‌های مختلف را امتحان کنید و با صحبت‌کردن وسط رابطه، ماساژ ناحیه پروستات (در صورت تمایل خودش!) و برقراری ارتباط چشمی، چاشنی بیشتری به رابطه اضافه کنید. فراموش نکنید که گاهی مردها به‌رغم تمایل ذاتی به کنترلگری، دوست دارند در اتاق خواب، کنترل اوضاع را به شما بسپارند.

6. برای کمک به ارضا شدن مرد، غافلگیرش کنید


اغواکردن مرد وقتی که انتظارش را ندارد، یکی از ترفندهای فوق‌العاده کارساز است. مثلا اگر همین الان یک جلسه کاری را تمام کرده یا قصد دارد برای یک ملاقات کاری بیرون برود، همان‌جا مچش را بگیرید!

7. قبل از شروع رابطه فضای امنی بسازید


با همسر خود در مورد فضای جنسی‌ای که برای هر دوی شما خوشایند باشد، صحبت کنید. از میزان نوری که دوست دارید گرفته تا شمع‌های معطر یا استفاده از روغن‌ها؛ همه را باهم انتخاب کنید و فضای جذابی بسازید که هر دو در آن خوشحال باشید و احساس امنیت و آرامش کنید.

8. زمان را فراموش کنید


مادامی که استرس زمان را داشته باشید و مدام نگاهتان به ساعت باشد، هم لذت کمتری از رابطه می‌برید و هم دیرتر به نقطه اوج می‌رسید. پس، از تک‌تک ثانیه‌های این چند دقیقه لذت ببرید و روی صمیمیتی که جریان دارد، تمرکز کنید.

9. ایده‌های خوبی برای بازی جنسی پیدا کنید


می‌خواهید استرس و اضطراب رابطه جنسی را از بین ببرید؟ فضایی بسازید که در آن شما و همسرتان بتوانید بخندید، بازی کنید و از پوسته جدیت خارج شوید. هدف این است که هر دو تمرکزتان را از نقطه اوج ماجرا بردارید و لذت مسیر را لمس کنید. در ضمن، انتظاری که در طول بازی تحمل می‌کنید، عطش هر دو را بیشتر و ارگاسم را دل‌پذیرتر می‌کند.

سخن پایانی


ارگاسم در مردان عموماً 3 تا 10 دقیقه به طول می‌انجامد و طی آن، 3 تا 15 ماهیچه در ناحیه لگنچه دچار انقباضات غیرارادی می‌شوند.از مزایای آن می‌توان به کاهش احتمال سرطان پروستات، بهبود سیستم ایمنی در بدن، بهبود کیفیت اسپرم و … اشاره کرد. در پژوهش‌های انجام شده مشاهده شده است که برخی از مردان می‌توانند ارگاسم چندگانه را تجربه کنند.



(عکس) فخر فروشی ایلان ماسک با دلارها در اتاق خانه اش/اتاق مخصوص برای دلارها توی خونش داره
(ویدئو) روش متفاوت نعیمه نظام دوست برای تسلیت گفتن به مهدی یغمایی/ ویدئویی از هنرنمایی مهدی یغمایی و برادر مرحومش
(عکس)وحید جلیلی چه کسی است؟/شباهت باورنکردنی نامزد انتخاباتی به برادرش همه را شوکه کرد...
عکس آخرین جشن تولد مرحوم آزاده نامداری در کنار دختر ناز و خوشگلش با لباسهای ناز و حریر
(فیلم) لحظه کشف یک کوزه پر از سکه های قدیمی و مار محافظی که حاضر نبود از کوزه دور بشه/ دیدین چجوری چنبره زده بود روی طلاها؟
(تصاویر) چیدمان لوکس و باکلاس خانه هدی زین العابدین، ماهی سریال "در انتهای شب"، با مبلمان طرح خاص ، آینه و شمعدانی شیک
5 میلیون سکه رایگان سه شنبه 12 تیر ماه/ سه کارت جادویی بازی تلگرامی همستر +آموزش وارد کردن کارت و گرفتن سکه رایگان
عکس عاشقانه غزل شاکری،بازیگر سریالهای "شهرزاد" و "جیران" ، و همسر قدبلند و خوش لباسش در مراسم اکران فیلم "روایت ناتمام سیما"
(ویدئو) مهدی یغمایی داغدار شد / بی تابی خواننده معروف در سوق برادرش + عکس
(عکس) ماشین های شیک و باکلاس سهیلا منصوریان، بانوی قهرمان ووشو و دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2024/ نوش جونتون👌
پارافریز تخصصی متن
ویرایش تخصصی نیتیو
ترجمه تخصصی مقاله
دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی
دارالترجمه رسمی آنلاین
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل تالیف و چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
سابمیت مقاله چیست؟
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
مراحل اکسپت مقاله
مراحل چاپ کتاب
نحوه تبدیل پایان نامه به کتاب
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
مراحل سابمیت مقاله