دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

چرا پرفروش ترین موبایل در سال 2024 کارخانه ندارد؟!/ حقایق جالب و دیدنی از شرکت اپل که شما نمیدانستید!

سه شنبه، 09 مرداد 1403
کد خبر: 40286
طوطیا نیوز: شرکت اپل یکی از بزرگترین و معروفترین شرکت ها در زمینه تلفن های همراه هوشمند و همچنین لپتاپ و کامپیوتر است. جالب است بدانید این شرکت کارخانه واحدی نداشته و فقط چندین شعبه شرکت را در کشور های مختلف دارا است.

به گزارش طوطیا نیوز، شرکت اپل در کشور هایی نظیر آمریکا، چین و... دارای شعبه هایی رسمی است که فقط در زمینه فروش و بازاریابی و همچنین خدمات به مشتریان راه اندازی شده است و تحت هیچ شرایطی کارخانه واحد و خط تولید در این شرکت ها وجود ندارد. حال چرا این شرکت کارخانه ندارد؟ در ادامه با طوطیا نیوز همراه باشید

این شرکت برای جلوگیری از هزینه برای مواد اولیه ساخت موبایل هایش را به عهده کارخانه های متعدد واگذار کرده است. طوری که هر قطعه موبایل ممکن است مربوط به کشوری مجزا باشد. به طور دقیق تر بخواهیم بگوییم، شرکت اپل دوربین های موبایل هایش در شرکت سونی در ژاپن ساخته میشود؛ ال سی دی آنرا شرکت سامسونگ و ال جی در کره جنوبی تولید میشود. حتی این شرکت به خود زحمت سرهم کردن را نداده و شرکتی به نام فاکسکان(foxconn) تایوان انجام داده است. اما با این حال آمار 10 تا از پرفروش ترین گوشی ها در سال 2024 مربوط به این شرکت است. این شرکت فقط و فقط توانسته با برند سازی های لازم بازار جهانی را به دست خود بگیرد.



(عکس) ظرف باستانی شگفت‌ انگیز در گنجینه وایکینگ‌ ها در موزه ملی اسکاتلند که متعلق به شاهنشاهی ساسانی است
راز پرپشت شدن مژه / چگونه مژه‌های خود را زیباتر و پرپشت تر کنیم؟
استوری غم‌انگیز آوا، دختر حسن جوهرچی، برای علی انصاریان
(ویدیو) یادی کنیم از لباس و گریم بسیار عجیب نعیمه نظام‌دوست در پشت صحنه‌ی کلبه‌ی عمو پورنگ/ چه خانم حنایی هم شده؟ خیلی بهش میاد مگه نه!
(ویدیو) اعتراف جنجالی سیدجواد هاشمی در برنامه علی ضیا: به پزشکیان رأی دادم تا آن یکی نشود