دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

دختر ستاره سینما ثروتمند شد،50 درصد ثروت آلن دلون به دخترش رسید!

شنبه، 17 شهریور 1403
کد خبر: 43149
طوطیا نیوز:فرزندان آلن دلون که سهم هر یک از آنها از ارث پیش‌تر تعیین و اعلام شده بود سه هفته بعد از درگذشت ستاره سینمای فرانسه وصیت‌نامه‌ پدر خود را دریافت کردند.

به گزارش طوطیا نیوز،آلن دلون 8 نوامبر 1935 در یکی از شهرهای حومه پاریس به دنیا آمد. او از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین بازیگر فرانسه شناخته شده ‌است. آلن دلون هر چند بعضی اوقات از نظر اخلاقی مورد تایید جامعه نیست ولی در حرفه خود خیلی اثرگذار بود. دلون به علت زیبایی‌های ظاهری‌اش همیشه نقش پسری رمانتیک را داشت و قهرمان داستان‌های عاشقانه بود.

آنتونی، پسر بزرگ آلن دلون در اینخصوص گفت: خواهرم 50 درصد از ثروت پدرم را دریافت خواهد کرد. برادرم و من آنچه به آن سهم ذخیره گفته می‌شود را داریم، یعنی هر کدام 25 درصد.

این موضوع برای آنتونی دلون غافلگیرکننده نیست چون او با تربیت سنتی پدرش آشنایی دارد و فرض را بر این می‌گیرد که آلن دلون خواسته بدین شیوه بیشتر از دخترش محافظت کند.

آلن دلون هرگز قبل از مرگش پنهان نمی‌کرد که دخترش آنوشکا را به دیگر فرزندانش ترجیح می‌دهد. او با دو پسرش رفتار سخت‌گیرانه‌ای داشت ولی با دختر جوانش که سال 1990 به دنیا آمد بسیار مهربان بود.



چالش روزانه‌ی باهوش شو!/ اگر یکی از 4 درصد باهوش جامعه‌ای در 3 ثانیه جواب میدی/ نمای برج از بالا کدومه؟
(تصاویر) 24 ایده‌ی ایرانی‌پسند برای تزیین ظرف میوه در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه
(ویدئو) باورتان میشود ایران اولین برگزار کننده کنسرت در جهان بوده است؟!/ حقایق زیبا و رمز آلود از آغاز هنری به نام موسیقی!
(ویدئو) شباهت عجیب و خارق العاده صدای موتور خودرو ها به صدای این حیوانات!/ فقط ماشینی که صداش مانند مار بود!😮
آشپزخانه‌ی عروسکی اتاق هانا، دختر بانمک مهران غفوریان/ انگار یه آشپزخونه‌ی واقعیه! ماشالله هانا بانو هم خوب کدبانوگری بلده😍👌
(ویدیو) صحبت های تامل برانگیز شقایق دهقان در برنامه فریدون جیرانی/ دوسال و نیمه جدا شدیم/مهراب همیشه رئیس و مافوق بود و من اطاعت میکردم
(ویدیو) صحبت های جنجالی دکتر مسعود پزشکیان/ میگن به حسابت 60، 70 میلیون تومن می‌ریزیم!
(ویدئو) درد و دل تاثیرگذار سونگ ایل گوک، بازیگر جومونگ در دهه پنجاه سالگی؛ هیچی از زندگی نمیدونم
(ویدئو) کل‌‌کل های احسان علیخانی و ژاله صامتی از عصر جدید تا جوکر / احسان علیخانی بدجوری ضایع شد 😂