دل و قلوه دادن سحر دولتشاهی و حامد بهداد در فیلم "مفت بر" + ویدئو / پپسی برای هم باز میکنن😍

انتشار 26 مهر 1403

طوطیا نیوز: ویدئویی از سکانس عاشقانه سحر دولتشاهی و حامد بهداد در فیلم "مفت بر" را مشاهده می فرمایید.

دل و قلوه دادن سحر دولتشاهی و حامد بهداد در فیلم "مفت بر" + ویدئو / پپسی برای هم باز میکنن😍

به گزارش طوطیا نیوز، سحر دولتشاهی در 16 مهر 1358 در تهران به دنیا آمد. او از همان سنین کم، کارت مربیگری و نجات غریق داشت. و در خیلی از مسابقات مادرش را همراهی می‌کرد. او در ابتدا در رشته مهندسی شیمی مشغول به تحصیل بود که از این رشته انصراف داد. وی دانش‌آموخته رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره و لیسانس مترجمی زبان فرانسه از دانشگاه آزاد است.

حامد بهداد (زادهٔ 26 آبان 1352) بازیگر اهل ایران است. او نخستین بار با فیلم آخر بازی (1379) به سینمای ایران معرفی شد و برای همین فیلم، کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر شد. او برای بازی در فیلم جرم (1389) به کارگردانی مسعود کیمیایی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل مرد را از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد. از آخرین جوایز او می‌توان جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای در سال 2019 برای بازی در فیلم قصر شیرین را نام برد.

فیلم مفت بر عنوان جدیدترین ساخته سینمایی عادل تبریزی است که بعد از موفقیت فیلم گیج‌گاه آن را ساخته است. تبریزی برای تجربه دومش به دفتر پویا فیلم رفته تا عبدالله علیخانی و حسین فرحبخش تهیه‌کنندگی کارش را بر عهده بگیرند و حامد بهداد هم همچون فیلم اولش تبریزی نقش اول و محوری فیلم را داشته باشد.

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران