دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
آموزش و سرگرمی / مسائل جنسی و زناشویی /

در این 3 حالت احتمال بارداری از رابطه مقعدی وجود دارد!!!

چهارشنبه، 29 فروردین 1403
تقریبا همه فکر می کنند که از طریق مقعد احتمال بارداری صفر است؛ به همین جهت با خیال راحت، روش های پیشگیری را کنار می گذارند. اما اصلا اینگونه نیست . در ادامه این مطلب از طوطیا نیوز بیشتر در این خصوص بحث می کنیم.

یکی از نگرانی‌های رایج خانم‌ها در رابطه جنسی، احتمال بارداری است. برخی از زوجین برای پیشگیری از بارداری به رابطه مقعدی روی می‌آورند. در اسلام و همچنین جامعه پزشکی این نوع رابطه کلا توصیه نمیشود . حال آنکه حتی امکان بارداری از رابطه مقعدی هم وجود دارد.

احتمال بارداری از رابطه مقعدی


بارداری از مقعد در سه حالت ممکن است اتفاق بیافتد، هرچند که خیلی نادر هستند. در زیر به توضیح مواردی می پردازیم که احتمال بارداری از راه رابطه جنسی مقعدی وجود دارد:

انزال خارج از مقعد


در صورتی که انزال مرد بیرون از مقعد یا در دهانه آن اتفاق افتاده باشد و منی به راحتی از مقعد بیرون آمده باشد، ممکن است از راه پرینه (فاصله بین ورودی واژن و مقعد) به ورودی واژن برسد. سپس با وارد شدن به واژن از آن بالا رفته به لوله فالوپ رسیده و تخمک را بارور می کند. در این صورت بهتر است که از علائم بارداری آگاه باشید.

وجود فیستول


فیستول یا ناسور هرنوع منفذی است که ممکن است بین دو محیط غیرمرتبط در بدن وجود داشته باشد. فیستول هایی که بتوانند باعث بارداری از طریق مقعد شوند دو گونه هستند: فیستول راست روده ای-واژنی و فیستول راست روده ای-ورودی واژنی.

در فیستول راست روده -واژنی (rectovaginal fistula) بین محیط واژن و راست روده منفذی وجود دارد که این دو را به هم متصل کرده است. این مسئله می تواند در اثر آسیب مادرزادی، عفونت و یا خطاهایی در عمل جراحی رخ داده باشد. عوارض این حالت می تواند خروج بی اختیار مدفوع یا باد روده از راه واژن باشد که بستگی به اندازه فیستول دارد. در صورت وجود این اختلال و رابطه جنسی مقعدی، احتمال ورود اسپرم از طریق فیستول به واژن و دهانه رحم وجود دارد.

در فیستول راست روده -ورودی واژنی (rectovestibular fistula)، منفذ کمی پایین تر قرار داشته و راست روده را به ورودی واژن متصل می کند. عوارض این حالت تقریبا مانند نوع دیگر که توضیح داده شد است و بارداری نیز به همان گونه اتفاق می افتد. بارداری در صورت وجود یکی از این دو حالت، هرچند بسیار نادر است اما غیر ممکن نیست.

پارگین دائمی (persistent cloaca)


پارگین دائمی نوعی اختلال مادرزادی در انسان است که در آن راه مقعد، ورودی واژن و میزراه با هم یکی هستند. در این اختلال نادر معمولا از عمل جراحی برای درمان استفاده می شود، اما ممکن است پس از عمل جراحی نیز حدودی از بدشکلی باقی بماند. این اتفاق ممکن است در هر بیست هزار نفر برای یک نفر اتفاق بیفتد و پدیده ای بسیار نادر است.

سخن پایانی


بارداری از طریق رابطه مقعدی اگر چه نادر است اما بعید نیست. البته در رابطه مقعدی خطر ابتلا به عفونت آمیزشی از بارداری بسیار بیشتر است. اگر شما و شریک جنسی‌تان تصمیم به داشتن این نوع رابطه دارید، گفتگو در مورد آن امری ضروری است. هر دوی شما باید از نظر ابتلا به عفونت آمیزشی کنترل شوید و از کاندوم برای محافظت استفاده کنید.



(تصاویر) 15 تا از شگفت انگیزترین گل و گیاهان کمیاب جهان که بندرت کسی شانس دیدنشونو داره/ چقدر عجیبن واقعا انگار از فضا اومدن
(عکس) شباهت باورنکردنی مجید مظفری، بازیگر "جوکر 2"، و برادر دوقلویش
عکس دیده نشده از نیما شعبان نژاد، بازیگر برنامه "جوکر 2"، و مادر جوانش/ دقت کردین نیما چقدر شبیه مادرشه
تصاویر حیرت انگیز و جذاب دکوراسیون خانه و آشپزخانه برای دوست داران طبیعت/ خانه سبز/همه جا پر از گل و سرسبزی😍
(ویدیو) خنده دارترین و تاریخی ترین سکانس تلافی در برنامه شب آهنگی/ ترسوندن حامد آهنگی توسط بهنوش بختیاری/ فقط ترسیدن خانوم بازیگر
(عکس) تبریک تولد دیوید بکام به ستاره هالیوودی تام کروز/به همراه ویکتوریا بکام/پیرنشو لعنتی
(ویدیو) سورپرایز و گریه فریبا کوثری "بازیگر سریال مختارنامه" وقتی مادرش با برنامه تماس میگیره
(تصاویر)راز تیپ های متفاوت و هنری شرکت کننده برنامه جوکر چیست؟/جسورترین استایل های «نیما شعبان نژاد»
(ویدیو) غوغای صدای بینظیر استاد علی نصیریان در دورهمی پیشکسوتان تمام حاضران را شگفت زده کرد/ ماشالله با صدای گرمشون به ترانه "امشب شب مهتابه" روح جدیدی بخشیدن👌
(تصاویر)20 ایده طراحی لاک ناخن برای روزهای گرم تابستان/با این طرح ها شیک و مدرن جلوه کنید
(ویدئو)مهدی پزشکیان کیست؟/صحبت های شیرین پسران پزشکیان درمورد پدرشان| شغل داماد و عروس پزشکیان چیست؟
عاشقانه ترین سکانسی که هرگز فراموش نمیشه/ عشق و خشم دهه شصتی افسانه پاکرو و محمدرضا غفاری در سینمایی "رویای خیس"/ جالبه بعد از 20 سال هردوشون تغییر چندانی نکردن
عکس قدیمی از مجید مظفری، بازیگر برنامه "جوکر 2"، در کنار همسر جوان و خوش انرژی اش/ الان دیگه مشخص شد نیکی مظفری چقدر شبیه باباشه
(ویدیو) خلاقیت منحصربفرد و تحسین برانگیز یک پدر برای سرگرم کردن کودکش/ وقتی بچه رو با باباش تنها میذاری😂😂
پارافریز تخصصی متن
ویرایش تخصصی نیتیو
ترجمه تخصصی مقاله
دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی
دارالترجمه رسمی آنلاین
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل تالیف و چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
سابمیت مقاله چیست؟
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
مراحل اکسپت مقاله