دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
آموزش و سرگرمی / مسائل جنسی و زناشویی /

خطرات وحشتناک رابطه جنسی مقعدی که خیلی ها نمیدانند !

پنجشنبه، 17 اسفند 1402
آمیزش یا رابطه مقعدی نوعی از رابطه جنسی است، که به شدت در دین مقدس اسلام و پزشکی نفی می شود زیرا که می تواند آسیب های جبران ناپذیری را برای هر دو طرف این رابطه فراهم آورد. در ادامه این مطلب از طوطیا این عوارض رابطه جنسی مقعدی بررسی می شود.

انجام رابطه ی جنسی از راه مقعد با هر روش و با استفاده از هر ماده لغزنده کننده یا بی حس کننده به صورت کرم ، اسپری ، ژل ، کاندوم ، پماد یک رابطه ی پر خطر جنسی می باشد و استفاده از موارد یاد شده و شیوه های آن صرفاً از دردناک بودن این رابطه می کاهد و آسیب های جبران ناپذیری به فرد مفعول از لحاظ جسمی و برای هر دو فرد فاعل و مفعول به لحاظ انتقال بیماری های مقاربتی به همراه دارد و هیچ پزشکی در هیچ جای دنیا این رابطه را توصیه نمی کند

ریسک‌ها و خطرات رابطه مقعدی


رابطه مقعدی عمل جنسی است که توسط دخول آلت تناسلی مردانه به مقعد انجام می شود. مضرات رابطه مقعدی بسیار زیاد و خطرناک بوده و آسیبهای جبران ناپذیری به فرد وارد می کند. این رابطه از نظر متخصصان بهداشت منع شده است. در ادامه خطرات این نوع رابطه بیان می شود.

احتمال پارگی وجود دارد


از آنجایی که پوشش مقعد بسیار نازک است و مثل واژن فاقد روان‌کاری طبیعی است بنابراین آسیب‌پذیرتر است و احتمال پارگی بیشتری وجود دارد. اگر پارگی اتفاق بیفتد، از طریق آن ناحیه ویروس‌ها و باکتری‌ها می‌توانند وارد جریان خون شوند و فرد را بیمار کنند. حتی بیماری‌های عفونی نیز از راه مقعد بیشتر احتمال دارد که منتقل شوند.

تحقیقات نشان داده است از راه مقعد 30 برابر احتمال بیشتری وجود دارد که فرد مبتلا به ایدز یا HIV شود. مقاربت مقعدی همچنین می‌تواند خطر ابتلا به ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) را افزایش بدهد. این ویروس می‌تواند منجر به زگیل تناسلی یا سرطان مقعد شود. استفاده از روان‌کننده‌هایی که در داروخانه‌ها قابل خرید هستند می‌تواند موثر باشد اما همچنان نمی‌تواند از خطر پارگی به طور کامل جلوگیری کند.

انتقال راحت بیماری


بافت‌های خارجی ما انسان‌ها توسط یک لایه پوست مرده محافظت می‌شود اما لایه داختی مقعد این محافظت را ندارد بنابراین راحت‌تر می‌تواند عفونت‌ها و ویروس‌ها را به داخل بدن منتقل کند.

مقعد برای نگه داشتن مدفوع طراحی شده است و نه برای رابطه جنسی!


مقعد با یک عضله حلقه مانند به نام اسفنکتر احاطه شده است که باعث می‌شود مدفوع در درون مقعد نگه داشته شود. قبل یا بعد از اجابت مزاج اسفنکتر بسته شده و سفت می‌شود. به همین دلیل است که رابطه جنسی از پشت به شدت دردناک است چون مقعد به شدت بسته و فشرده است و با وارد شدن آلت تناسلی، درد زیادی احساس می‌شود. با چندین بار دخول، اسفنکتر شل و باز می‌شود و درواقع به طراحی مقعد آسیب می‌رسد. به طوری که فرد ممکن است بی اختیاری مدفوع پیدا کند چون دیگر مقعد نمی‌تواند از مدفوع به خوبی نگهداری کند و فقط فورا احساس می‌کند باید اجابت مزاج داشته باشد و نمی‌تواند خودش را نگه دارد و صبر کند.

مقعد پر از باکتری است


مقعد مانند واژن تمیز نیست و دارای باکتری‌ها و کثیفی زیاد است حتی اگر به خوبی شسته شود، همچنان نمی‌توان تضمین کرد که کاملا تمیز باشد. بنابراین این باکتری‌ها می‌تواند به آلت تناسلی مرد منتقل شده و بدن مرد را آلوده کند.

امکان باردار شدن وجود دارد


اگر مایع منی در خارج از مقعد ریخته شود می‌تواند وارد واژن شده و فرد را باردار کند.

احتمال سوراخ شدن روده وجود دارد


اگر دخول عمیق باشد و خونریزی اتفاق بیفتد، ممکن است به علت سوراخ شدن روده این اتفاق افتاده باشد. سوراخ شدن روده خود پیامدهای زیادی به همراه دارد.

ممکن است شقاق مقعدی ایجاد شود


رابطه مقعدی ممکن است باعث ایجاد شدن شقاق مقعدی شود. شقاق یک شکاف است که در بافت مقعد ایجاد می‌شود و درد و خونریزی به همراه دارد.

بیماری‌ها و باکتری‌هایی از طریق تماس دهانی با مقعد منتقل می‌شود


اگر فرد از ناحیه مقعد رابطه دهانی داشته باشد، از این طریق بیماری‌ها و باکتری‌هایی به فرد منتقل می‌شود که می‌تواند او را دچار تبخال، هپاتیت و بیماری‌های دیگر بکند.

عوارض روحی رابطه جنسی مقعدی


رابطه مقعدی علاوه بر خطرات و مضراتی که برای سلامتی جسمی طرفین دارد، می‌تواند آسیب‌های روحی شدیدی را به همراه داشته باشد.

  • یکی از عوارض روحی این نوع رابطه، تجربه نکردن ارگاسم توسط زن یا شخص مفعول است.

  • زنانی که این نوع رابطه را به‌ اجبار تجربه می‌کنند دچار مشکلات روحی روانی بسیار زیادی مانند از دست دادن اعتماد به نفس، بیزاری از شریک جنسی خود یا افسردگی حاد خواهند شد.

  • سرخوردگی در طولانی مدت منجر به سرد مزاجی و از دست دادن میل جنسی در زنان خواهد شد.

  • همچنین به دلیل پوزیشن رابطه مقعدی امکان برقراری ارتباط عاطفی در زوجین وجود ندارد.



(عکس) چندش ترین و بدبوترین پنیر جهان که با عرق انسان درست میشه!/ پنیر با بوی عرق خودت خوردی؟
(ویدئو) بغض و دلتنگی مسعود پزشکیان به یاد همسر مرحومش
ماجرای ازدواج و مرگ همسر و پسر کوچک مسعود پزشکیان چه بود؟/ گزارشی از زندگی خصوصی مسعود پزشکیان ، از شغل همسر تا مهریه ازدواجشان
اولین عکس منتشر شده از همسر مرحوم رئیس جمهور وفادار ایران/ قاب قدیمی ولی زیبا از مسعود پزشکیان در کنار همسر مرحومشان، فاطمه خانم
(ویدیو) شوخی دلنشین رهبر معظم انقلاب با مهدی فخیم زاده"بازیگر سریال مختارنامه"/ شما طاغوتی هستید؟!
(عکس) خلاقیت بانمک یک مادر برای نشان دادن اینکه فرزندش چقدر خوردنی و خوشمزه ست همه را به خنده واداشت
(ویدئو) خوانندگی فرزاد فرخ در اتاق خوابش / صداش یه آرامشی داره
نگاهی به استایل های خاص و فراموش نشدنی دیوید بکهام در هر شرایطی/ مهم نیست چند سالشه مهم اینه که در هر شرایطی بی رقیب ترینه
برنده بهترین عکس عروسی سال 2023 چه کسی است؟/عروس دامادی که برنده جایزه 1500دلاری شدند!
(تصاویر) ست شیک وست ملیله دوزی شده با دامن چیندار مینا مختاری، همسر خوش سلیقه بهرام رادان، در یک مهمانی مجلل در سفارت فرانسه/ میز شیرینی و دسرهاشونو دیدین!
تصاویر مهدی طارمی در جشن قهرمانی پورتو/ببین چطور پرچم ایرانو گذاشته رو شونه هاش/ حامدآهنگی، شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی چه قلبایی براش کامنت گذاشتن😍/اژدها همیشه خانه من خواهد بود
(تصاویر) 9 تا از شگفت انگیزترین درختان کمیاب جهان که تنها راه دیدنشان فقط و فقط سفر به عجیبترین مناطق دنیاست
یادی کنیم از عکس زیبای مرحوم ماه چهره خلیلی، جاریه سریال "مختارنامه"، با لباس عروس ساده ولی شیک، در کنار پارسا پیروزفر، بهنام سریال "در انتهای شب"
پارافریز تخصصی متن
ویرایش تخصصی نیتیو
ترجمه تخصصی مقاله
دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی
دارالترجمه رسمی آنلاین
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل تالیف و چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
سابمیت مقاله چیست؟
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
مراحل اکسپت مقاله
مراحل چاپ کتاب