دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
آموزش و سرگرمی / فال و طالع بینی /

فال ابجد چهارشنبه 13 تیر 1403 برای متولدین ماه‌های مختلف

سه شنبه، 12 تیر 1403
کد خبر: 38153
طوطیانیوز: فال ابجد برای متولدین ماه های مختلف را می توانید در این قسمت بخوانید.

حروف ابجد یک روش برای مرتب کردن حروف زبان عربی است که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده‌اند. ما گاهی این شیوه را در شماره‌گذاری موارد یا صفحات دیده‌ایم یا خودمان به کار گرفته‌ایم.حروف ابجد را حتی اگر نشناسید حتما اسم آن را شنیده و حتی بدون اینکه بدانید از آن استفاده‌ هم کرده‌اید. فال حروف ابجد یکی از فال‌های پرطرفدار و بسیار قدیمی است که افراد بسیاری به پیشگویی‌ها و طالع‌های این فال اعتقاد دارند.

فال ابجد متولدین فرودین

نماد متولدین فروردین

تعبیر فال ابجد متولدین فروردین


حروف ابجد فال شما : ج آ ب

قصد و نیت بدی داری از آن دوری کن وگر نه پشیمان میشوی. بهتر است در پی کار خودت بمانی و منتظر باشی. سعی کن با پرورش افکار و نیات خوب در سر ،سعادت را به روی خود باز کنی و از الطاف خداوند در همه ی امور برخوردار شوی.

فال ابجد متولدین اردیبهشت

نماد متولدین اردیبهشت

تعبیر فال حافظ متولدین اردیبهشت


حروف ابجد فال شما : د ج آ

این نیت که کردی خوب نیست زندگی بر تو تلخ خواهد شد. چندی است که دلت یکجا نیست به چه کنم چه کنم گرفتار شده ای. برای رفع این حالت به خدا توکل کن. مدتی است که به کسی دل بسته ای و از خیال او بیرون نمی آیی. از او بگذر خداوند بهتر از آن نصیب تو خواهد کرد. در کارها صبور باش. آینده ی روشنی داری و از همه غمها دور میشوی. اگر قصد سفر یا معامله ای داری انجام بده از آن نفع خواهی برد.

فال ابجد متولدین خرداد

نماد متولدین خرداد

تعبیر فال ابجد متولدین خرداد


حروف ابجد فال شما : ج ب ج

طالع خوبی داری و این روزها آرزویت برآورده میشود. خبر خوشی دریافت میکنی و به شادی و نشاط میرسی. زنی بلند قد و باریک اندام و گندمگون با تو خصومت میکند مراقب خودت باش. از پول و درآمد حرام پرهیز کن. آینده خوبی در پیش داری. با دوستان و آشنایان به نیکی رفتار کن و اگر قصد ازدواج یا معامله ای داری به آن عمل کن با موفقیت همراه خواهد بود.

فال ابجد متولدین تیر

نماد متولدین تیر

تعبیر فال ابجد متولدین تیر


حروف ابجد فال شما : ج ب د


طالع خوبی داری و در نعمت و رحمت به رویت گشوده است و به مقصودی که داری میرسی. شکر خدا را به جا آور تا به مقصود نزدیکتر شوی. امسال برای تو بهتر از هر سال دیگر است. به عزت و موقعیت خوبی دست پیدا میکنی. به زودی خبری خوشحال کننده دریافت میکنی. اگر قصد انجام کاری را داری به آن عمل کن، با موفقیت همراه خواهد بود.

فال ابجد متولدین مرداد

نماد متولدین مرداد

تعبیر فال ابجد متولدین مرداد


حروف ابجد فال شما : آ ب ب

فکری را که در سر داری ترک کن. صبر پیشه کن تا گشایشی در کارت ایجاد شود. قیل و قال و تلاش بیهوده مکن. از بدی دوری کن و به امر و مشیت الهی تسلیم شو و جز در راه او کوشش و عمل نکن. از دروغ بر حذر باش، چون عده ای قصد تهمت زدن به تو را دارند. تا چند روز دیگر گشایشی در کار تو ایجاد میشود. صبور باش و به خدا توکل کن تا از بدی و سختی دور شوی و به مرادت برسی انشا الله .

فال ابجد متولدین شهریور

نماد متولدین شهریور

تعبیر فال ابجد متولدین شهریور


حروف ابجد فال شما : ج آ د

برای نیت و مقصودی که داری عجله نکن، صبر پیشه کن تا به آن برسی. خداوند همه ی بندگانش را دوست دارد پس نگران زندگیت نباش. به جای تشویش، در زندگی آرام پیش برو و به خودت فرصت بده تا راه موفقیت بر تو گشوده شود.

فال ابجد متولدین مهر

نماد متولدین مهر

تعبیر فال ابجد متولدین مهر


حروف ابجد فال شما : ب د ج

به زودی مشکل ات برطرف میشود اما نباید از کسی توقع خیر و راحتی داشته باشی. چیزی را از دست داده ای که به زودی به دست می آوری. اگر با کسی دعوا و مخاصمه داری عاقبت به نفع تو تمام می شود. اگر چنین قصدی را اکنون دارید چند روزی صبر کنید و سپس به آن اقدام کنید. به زودی گشایش و توفیقی نصیب تو می شود و کارت بالا می گیرد.

فال ابجد متولدین آبان

نماد متولدین آبان

تعبیر فال ابجد متولدین آبان


حروف ابجد فال شما : ج آ ج

به آنچه که نیت کرده ای میرسی اما باید صبر داشته باشی. کسی در پی بدگویی و صدمه زدن به توست اما موفق نمیشود. این روزها نادانی میکنی و به اندرز و نصایح دیگران توجه نمیکنی. در این فکر هستی که عاقبت کارت چه میشود اگر صبر کنی کارت سر و سامان میگیرد. اگر قصد انجام کاری را داری چند روزی دست نگهدار.

فال ابجد متولدین آذر

نماد متولدین آذر

تعبیر فال ابجد متولدین آذر


حروف ابجد فال شما : آ ج د

هر نیت و قصدی که داری بر آورده خواهد شد ، چه مادی و چه معنوی. به زودی پول، ملک یا مقامی به دست می آوری. کسی قصد صدمه زدن به شما را دارد، موفق نمی شود ولی مراقب باش چون آدم حیله گری است. اگر چیزی را از دست داده ای دوباره به دست می آوری. اگر قصد انجام کاری داری ،دودل نباش ،آن کار را انجام بده چون به مقصود می رسی.

فال ابجد متولدین دی

نماد متولدین دی

تعبیر فال ابجد متولدین دی


حروف ابجد فال شما : د ب د

طالع خوبی داری و به خواسته ات میرسی و روزی حلال به دستت میرسد قدرش را بدان. سعی کن به کسی خیانت نکنی چون صدمه ی بزرگی خواهی خورد. اگر قصد سفر دوری داری، از آن منصرف شو زیرا به رنج و زحمت خواهی افتاد. و از کار و تلاش غفلت مکن تا به مقصود برسی انشا الله.

فال ابجد متولدین بهمن

نماد متولدین بهمن

تعبیر فال ابجد متولدین بهمن


حروف ابجد فال شما : ج آ آ


به آنچه نیت کرده ای میرسی اما باید منتظر بمانی. از اعمال بد دوری کن تا از غم و رنج در امان بمانی. از فکر بد و پول حرام دوری کن، خداوند روزی تو را به تو حواله کرده است. به زودی یک خبر خوشحال کننده به تو میرسد که تغییراتی در زندگی تو به وجود می آورد. اگر در همه ی امور به خداوند توکل کنی به مقصودت می رسی.

فال ابجد متولدین اسفند

نماد متولدین اسفند

تعبیر فال ابجد متولدین اسفند


حروف ابجد فال شما : ب د ج

به زودی مشکل ات برطرف میشود اما نباید از کسی توقع خیر و راحتی داشته باشی. چیزی را از دست داده ای که به زودی به دست می آوری. اگر با کسی دعوا و مخاصمه داری عاقبت به نفع تو تمام می شود. اگر چنین قصدی را اکنون دارید چند روزی صبر کنید و سپس به آن اقدام کنید. به زودی گشایش و توفیقی نصیب تو می شود و کارت بالا می گیرد.



(تصاویر) 15 تا از شگفت انگیزترین گل و گیاهان کمیاب جهان که بندرت کسی شانس دیدنشونو داره/ چقدر عجیبن واقعا انگار از فضا اومدن
(عکس) شباهت باورنکردنی مجید مظفری، بازیگر "جوکر 2"، و برادر دوقلویش
عکس دیده نشده از نیما شعبان نژاد، بازیگر برنامه "جوکر 2"، و مادر جوانش/ دقت کردین نیما چقدر شبیه مادرشه
تصاویر حیرت انگیز و جذاب دکوراسیون خانه و آشپزخانه برای دوست داران طبیعت/ خانه سبز/همه جا پر از گل و سرسبزی😍
(ویدیو) خنده دارترین و تاریخی ترین سکانس تلافی در برنامه شب آهنگی/ ترسوندن حامد آهنگی توسط بهنوش بختیاری/ فقط ترسیدن خانوم بازیگر
(عکس) تبریک تولد دیوید بکام به ستاره هالیوودی تام کروز/به همراه ویکتوریا بکام/پیرنشو لعنتی
(ویدیو) سورپرایز و گریه فریبا کوثری "بازیگر سریال مختارنامه" وقتی مادرش با برنامه تماس میگیره
(تصاویر)راز تیپ های متفاوت و هنری شرکت کننده برنامه جوکر چیست؟/جسورترین استایل های «نیما شعبان نژاد»
(ویدیو) غوغای صدای بینظیر استاد علی نصیریان در دورهمی پیشکسوتان تمام حاضران را شگفت زده کرد/ ماشالله با صدای گرمشون به ترانه "امشب شب مهتابه" روح جدیدی بخشیدن👌
(تصاویر)20 ایده طراحی لاک ناخن برای روزهای گرم تابستان/با این طرح ها شیک و مدرن جلوه کنید
(ویدئو)مهدی پزشکیان کیست؟/صحبت های شیرین پسران پزشکیان درمورد پدرشان| شغل داماد و عروس پزشکیان چیست؟
عاشقانه ترین سکانسی که هرگز فراموش نمیشه/ عشق و خشم دهه شصتی افسانه پاکرو و محمدرضا غفاری در سینمایی "رویای خیس"/ جالبه بعد از 20 سال هردوشون تغییر چندانی نکردن
عکس قدیمی از مجید مظفری، بازیگر برنامه "جوکر 2"، در کنار همسر جوان و خوش انرژی اش/ الان دیگه مشخص شد نیکی مظفری چقدر شبیه باباشه
(ویدیو) خلاقیت منحصربفرد و تحسین برانگیز یک پدر برای سرگرم کردن کودکش/ وقتی بچه رو با باباش تنها میذاری😂😂
پارافریز تخصصی متن
ویرایش تخصصی نیتیو
ترجمه تخصصی مقاله
دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی
دارالترجمه رسمی آنلاین
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل تالیف و چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
سابمیت مقاله چیست؟
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
مراحل اکسپت مقاله