دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
عکس /

(تصاویر)8 نوع از خاص ترین گل های سیاه در جهان!/از دیدنشون شگفت زده میشید | برا مراسم ختم خوبن

پنجشنبه، 14 تیر 1403
طوطیا نیوز:دیدن گل های سیاه خیلی شگفت انگیزه و جزو غیر معمول ترین گل ها به شمار می روند. در ادامه زیبا ترین گل های سیاه جهان رو با هم می بینیم.

به گزارش طوطیا نیوز،وقتی اسم گل طبیعی میاد، هر رنگی تو ذهنمون میاد به جز سیاه. ولی باید بدونید که گل های سیاه زیادی در جهان داریم که جذابیت خاصی دارند. اغلب گل های سیاه در واقع کاملا سیاه نیستند و اگر دقت کنید در عمق رنگشان، آبی قرمز و بنفش می بینید. در ادامه محبوب ترین گل های سیاه جهان را با هم می بینیم.

محبوب ترین گل های سیاه جهان

  • گل خاص و زیبای رز سیاه

محل اصلی پیدایش رز مشکی، در روستایی کوچک و دور افتاده هالفتی به نام در کشور ترکیه است. رنگ واقعی این گل‌ها ترکیبی از قرمز و بنفش بسیار تیره است که مانند رنگ سیاه به نظر می‌رسند و توسط باغبانان حرفه‌ای کشت می‌شوند.

آنتوریوم نرو سیاه

دو گیاه آنتوریوم Black Love و Black Queen هر دو به رنگ بنفش تیره و قرمز هستند و تقریبا سیاه به نظر می رسند. برگ های این گیاهان قلبی شکل هستند و به گفته ناسا یکی از بهترین گیاهان برای تصفیه فضا از مواد شیمیایی مضر و آلودگی ها می باشد.

شیپوری سیاه

شیپوری یک گل مخروطی شکل است که در رنگ‌های سفید، صورتی، زرد، یاسی، نارنجی و سبز در طبیعت وجود دارد. یکی از گونه های خاص و بی نظیر این گل، شیپوری سیاه است. جالب است بدانید که برگ های شیپوری سیاه در ابتدا سبز رنگ هستند و پس از مدتی لکه های تیره بر روی آنها بوجود می آید. این گل معمولا بین 15 تا 50 سانتی متر رشد می کند و فصل گل دهی آن تابستان است.

رویال مارون (هلبوروس)

اکثر گل های گونه هلبوروس صورتی یا سفید هستند و رنگ بنفش تیره نادرترین نوع آن ها است. این گیاه علی رغم زیبایی فوق العاده، سمی است. رویال مارون معروف به رز کریسمس در اوایل بهار شکوفا می شود و می توان آن را به راحتی در گلدان، نور معمولی و نور خورشید پرورش داد.

لاله ملکه شب

قدیمی ترین و معروف ترین گل لاله سیاه La Tulipe Noire نام داشت که در سال 1891 به دنیا معرفی شد. این گیاه اکنون دیگر وجود ندارد. لاله ملکه شب که در سال 1955 رونمایی شد، یک گیاه پیاز دار بسیار مقاوم و کم توقع است که در اواسط اردیبهشت ماه گل می دهد.

گل خفاش (تاکای شانتریری)

تاکای شانتریری یک گیاه علفی زیبا است که با نام گل خفاش، گل شیطان و سبیل گربه نیز شناخته می شود. این گیاه شباهت زیادی به یک خفاش در حال پرواز دارد، رنگ آن قهوه ای تیره است و به رنگ مشکی آبنوس به نظر می رسد.

کوکب سیاه

کوکب سیاه گیاهی با رنگدانه های قرمز بسیار تیره است که در ظاهر مانند شب تیره است. این گیاه در عصر ویکتوریا به عنوان نماد تعهد و پیوند ابدی شناخته می شد. گل کوکب سیاه به قدری زیباست که فیلم «دالیای سیاه» در سال 2006 به نام آن ساخته شد.

گل ختمی سیاه

گل ختمی سیاه گلی به رنگ بنفش تیره است که سیاه به نظر می رسد. این گل نماد دوستی و نجابت است و در فصل تابستان شکوفا می شود. از این گل برای تهیه چای دارویی به منظور پیشگیری و درمان اختلالات تنفسی و مشکلات دستگاه گوارش نیز استفاده می شود. این گل همچنین در درمان زخم ها دردناک و التهابات نیز کاربرد دارد.

  برچسب ها: گل گل و گیاه


از سراسر وب
عکس دامادی رضا اسدی، بازیکن تیم سپاهان، و همسرش/نگاه های عاشقانه اسدی به همسرش
(تصاویر) 6 تا از خیره کننده ترین حلقه های ازدواج مشهور جهان که نظیرش را هرگز ندیده اید/ از پریسلی تا ملکه زیبای موناکو
(تصاویر) 12 تا از باورنکردنی ترین مراسم کشورهای مختلف جهان که بسیار پرطرفدارن/ نظرتون درباره مراسم پرتاب گوجه چیه؟😄
(عکس) کافه گردی پارسا پیروزفر، بهنام سریال "در انتهای شب"، و پریناز ایزدیار/ چه کافه دلباز و سرسبزی هم هست
(ویدئو) خاطرات شنیدنی عادل فردوسی پور از برنامه 90 و سیروان خسروی/ سیروان کیه دیگه؟!/ با حضور محمدبحرانی (صداپیشه جناب خان)
(تصاویر) 16 حیوان خارق العاده با دو سر که تا بحال ندیده اید/مار دوسر دیده بودیم ولی گنجشک !
(ویدیو) سوال عجیب مهران مدیری از جواد رضویان در برنامه دورهمی و پاسخ هوشمندانه رضویان/ تا حلا شده بخوای خفه م کنی/ مهره مار که میگن ایشون داره😂
تصاویر نوستالژیک از پژمان جمشیدی و کبریت های دهه شصتی/من از کبریت های خاموش بعد از جنگ آمدم
(عکس) نگاهی بر مانتوی شیک و خیره کننده ی هدی زین العابدین، ماهی سریال "در انتهای شب"، با گلدوزی های سنتی
گزارش تصویری علی ضیا از دورهمی پرانرژی چهره های شاخص سینما و تلویزیون / وقتی آقای واحدی و آقای قناد مجلسو دست میگیرن، کودک درون همه فعال میشه🤣
(ویدیو) عاشقانه فوق جذاب و دهه 60 الیکا عبدالرزاق و پوریا پورسرخ در میانه جنگ و موشک باران/ خودم که عاشق مقنعه سر کردن الیکا شدم😂
(تصاویر) آیا میدانید کدام گیاهان برایتان خوش شانسی میاورند!/ 9 گیاه آپارتمانی که خوش یمن هسنتد را شناسید... | شما درخت پول تو خونتون دارید؟
(ویدئو) 11 تا از عجیب ترین توالت های جهان
(عکس) اولین تصویر منتشر شده از دسته گل عروسی شیک و جذاب همسر باسلیقه سپند امیر سلیمانی"مونا کرمی" / چقدر رنگ ملیح و زیبایی داره
(تصاویر) نگاهی به استایل مردانه و ساده حرص درارترین مرد این روزها/ پارسا پیروزفر، ثابت کرد هرچی مسن تر جذابتر !
(ویدیو) غوغای صدای بینظیر استاد علی نصیریان در دورهمی پیشکسوتان تمام حاضران را شگفت زده کرد/ ماشالله با صدای گرمشون به ترانه "امشب شب مهتابه" روح جدیدی بخشیدن👌
پارافریز تخصصی متن
ویرایش تخصصی نیتیو
ترجمه تخصصی مقاله
دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی
دارالترجمه رسمی آنلاین
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل تالیف و چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
سابمیت مقاله چیست؟
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی