دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
آموزش و سرگرمی / فال و طالع بینی /

فال ابجد جمعه 29 تیر 1403 برای متولدین ماه‌های مختلف

پنجشنبه، 28 تیر 1403
کد خبر: 39285
طوطیانیوز: فال ابجد برای متولدین ماه های مختلف را می توانید در این قسمت بخوانید.

حروف ابجد یک روش برای مرتب کردن حروف زبان عربی است که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده‌اند. ما گاهی این شیوه را در شماره‌گذاری موارد یا صفحات دیده‌ایم یا خودمان به کار گرفته‌ایم.حروف ابجد را حتی اگر نشناسید حتما اسم آن را شنیده و حتی بدون اینکه بدانید از آن استفاده‌ هم کرده‌اید. فال حروف ابجد یکی از فال‌های پرطرفدار و بسیار قدیمی است که افراد بسیاری به پیشگویی‌ها و طالع‌های این فال اعتقاد دارند.

فال ابجد متولدین فرودین

نماد متولدین فروردین

تعبیر فال ابجد متولدین فروردین


حروف ابجد فال شما : د آ آ

آینده ی خوبی در پیش داری اگر همتت را به کار بگیری، با موفقیت فاصله ای نداری . افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا خداوند تو را در کارهایت یاری دهد به زودی گشایشی در کارها پیدا میشود. از چیزی نگرانی در دل داری، نگران نباش. اگر چیزی را از دست داده ای به صلاح تو بوده، خیری در آنست.

فال ابجد متولدین اردیبهشت

نماد متولدین اردیبهشت

تعبیر فال حافظ متولدین اردیبهشت


حروف ابجد فال شما : د آ د

قصد و نیتت خوبست. در رحمت به سویت باز میشود. از چشم زخم مردم ترسی به خود راه نده، از آن در امان خواهی بود. در هر کاری با اهلش مشورت کن. در همه حال رضای خدا و خلق خدا را در نظر داشته باش. بخت با تو یار است.

فال ابجد متولدین خرداد

نماد متولدین خرداد

تعبیر فال ابجد متولدین خرداد


حروف ابجد فال شما : د آ ب

در این نیت که کرده ای هیچ خیری نیست ازآن چشم پوشی کن. اگر رنج و آسیبی به تو رسیده است به خاطر چشم زخم است. باید صبر کنی تا گره کارت باز شود. با کسی در این مورد صحبت نکن و از خصومت بپرهیز. به زودی تغییر محسوسی در زندگیت پدید می آید به خداوند توکل کن و منتظر بمان.

فال ابجد متولدین تیر

نماد متولدین تیر

تعبیر فال ابجد متولدین تیر


حروف ابجد فال شما : د د ب


از این نیت که کرده ای باید صبر کنی تا مرادت حاصل شود. اگر قصد سفر داری برو، نفع خوبی از آن خواهی برد. اگر قصد انجام کار خیری داری به آن عمل کن. مراقب باش تا گناه نکنی و برای بهتر شدن کارها به خداوند توکل کن.

فال ابجد متولدین مرداد

نماد متولدین مرداد

تعبیر فال ابجد متولدین مرداد


حروف ابجد فال شما : د آ ج

طالع نیکی داری. کارت به زودی بالا میگیرد و به توفیقاتی دست پیدا میکنی. اگر مسافری داری به زودی خبر خوشی از او به تو میرسد. اگر گم شده ای داری آن را پیدا میکنی. دوستی داری که در پی راحتی توست. با توکل به خداوند به کار و زندگیت ادامه بده تا به آنچه که برای تو مقرر شده دست بیابی.

فال ابجد متولدین شهریور

نماد متولدین شهریور

تعبیر فال ابجد متولدین شهریور


حروف ابجد فال شما : ج د آ

به نظر میرسد اهل فتنه هستی و فتنه بر پا میکنی. دست از خصومت بردار تا به غم مبتلا نشوی. زبانت را نگه دار وگرنه دوستان و آشنایان از تو رنجیده و تو را ترک میکنند. چند وقت دیگر گشایشی در کارت پیدا میشود و از جایی که انتظار نداری سود و نفعی به تو میرسد. برای آنکه به رفاه و سعادت برسی باید کوشش و همت کنی. در چند روز آینده خبر خوشی به تو میرسد و در پیش بعضی عزیز میشوی.

فال ابجد متولدین مهر

نماد متولدین مهر

تعبیر فال ابجد متولدین مهر


حروف ابجد فال شما : د آ آ

آینده ی خوبی در پیش داری اگر همتت را به کار بگیری، با موفقیت فاصله ای نداری . افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا خداوند تو را در کارهایت یاری دهد به زودی گشایشی در کارها پیدا میشود. از چیزی نگرانی در دل داری، نگران نباش. اگر چیزی را از دست داده ای به صلاح تو بوده، خیری در آنست.

فال ابجد متولدین آبان

نماد متولدین آبان

تعبیر فال ابجد متولدین آبان


حروف ابجد فال شما : آ آ د

طالعت خوب است اما اگر راحت طلب هستی، از این نیت که کرده ای منصرف شو چون پشیمان خواهی شد . آدمی شتابزده و عجول هستی. زنی کوتاه قد و سفید چهره درصدد حیله و نیرنگ زدن به تو است. مراقب باش به دام او گرفتار نشوی. اگر قصد سفر داری تا پانزده روز آن را به تاخیر بیانداز تا از سستی و غمی که تو را به خود مشغول کرده است بیرون بیایی. مدتی است با خودت درگیر هستی. زندگی شیرین و با ارزش است ، خودت را دریاب و به خداوند توکل کن. همه چیز در دست اوست و هر چه او صلاح بداند همان میشود.

فال ابجد متولدین آذر

نماد متولدین آذر

تعبیر فال ابجد متولدین آذر


حروف ابجد فال شما : ج ب د

طالع خوبی داری و در نعمت و رحمت به رویت گشوده است و به مقصودی که داری میرسی. شکر خدا را به جا آور تا به مقصود نزدیکتر شوی. امسال برای تو بهتر از هر سال دیگر است. به عزت و موقعیت خوبی دست پیدا میکنی. به زودی خبری خوشحال کننده دریافت میکنی. اگر قصد انجام کاری را داری به آن عمل کن، با موفقیت همراه خواهد بود.

فال ابجد متولدین دی

نماد متولدین دی

تعبیر فال ابجد متولدین دی


حروف ابجد فال شما : ب آ آ

طالعت نشانگر صحت و سلامت و گشایش در رزق و روزی برای توست. اگر قصد سفر داری ،یا قصد جابجایی و نقل مکان داری و یا قصد داری تغییر شغل بدهی به آنها عمل کن، به نفع تو خواهد بود. غیبت دیگران را نکن و به کار خود مشغول باش تا آنچه خدا مصلحت میداند برای تو پیش آید.

فال ابجد متولدین بهمن

نماد متولدین بهمن

تعبیر فال ابجد متولدین بهمن


حروف ابجد فال شما : آ ب آ

ایمانت را قوی کن. آنچه را که آرزو و انتظار داری از خداوند طلب کن. به زودی کارهایت سر و سامان میگیرد و به مرادت میرسی. البته با همت و اراده ی خودت. از آنچه که میترسی، در امان هستی. به خداوند توکل کن .

فال ابجد متولدین اسفند

نماد متولدین اسفند

تعبیر فال ابجد متولدین اسفند


حروف ابجد فال شما : ج آ ج

به آنچه که نیت کرده ای میرسی اما باید صبر داشته باشی. کسی در پی بدگویی و صدمه زدن به توست اما موفق نمیشود. این روزها نادانی میکنی و به اندرز و نصایح دیگران توجه نمیکنی. در این فکر هستی که عاقبت کارت چه میشود اگر صبر کنی کارت سر و سامان میگیرد. اگر قصد انجام کاری را داری چند روزی دست نگهدار.



(تصاویر) نگاهی به مانتوی صدف‌دوزی شده‌ی هدی زین العابدین، ماهرخ سریال "در انتهای شب" و خاصترین بانوی سینمای ایران
(ویدئو) هیکل آرنولدی علیرضا حیدری،پیشکسوت کشتی، در 48 سالگی همه را بهت زده کرد+ تمرینات سخت علیرضا حیدری
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو)فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
(ویدیو) شام غریبان نیوشا ضیغمی و دختر موبلندش در شب عاشورا کنار خیمه ها/ ماشالله دخترش چه خانومی شده!
(عکس) عزاداری الناز شاکردوست در عاشورا/ پست عاشورایی الناز شاکردوست
(عکس) کد مورس همستر 28 تیر+ آموزش دریافت یک میلیون سکه رایگان در برنامه فقط تا ساعت 22 امشب
جدیدترین عکس محمدرضا گلزار در فضای مجازی در روز عاشورا
شاعرانه ترین سکانس عاشقانه سینمای ایران/ عاشقانه بی تکرار پارسا پیروزفر و نیکی کریمی/ عاشقانه ای که رودست نداره
پارافریز تخصصی متن
ویرایش تخصصی نیتیو
ترجمه تخصصی مقاله
دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی
دارالترجمه رسمی آنلاین
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل تالیف و چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
سابمیت مقاله چیست؟
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان