جدیدترین عکس دوقلوهای جذاب مجید صالحی، مجید سریال "ترش و شیرین"، به همراه حیوان خانگی خوشرنگشون/ ماشالله به این خانواده شاد و خوش خنده

انتشار 24 خرداد 1403

طوطیا نیوز: عکسی که از همسر خوش انرژی و دوقلوهای دوستداشتنی مجید صاحی به همراه پت خونگیشون در فضای مجازی منتشر شده است توجه بفرمایید.

جدیدترین عکس دوقلوهای جذاب مجید صالحی، مجید سریال "ترش و شیرین"، به همراه حیوان خانگی خوشرنگشون/ ماشالله به این خانواده شاد و خوش خنده

به گزارش طوطیا نیوز، سیدمجید صالحی (زادهٔ 26 شهریور 1354)، بازیگر، کارگردان، نویسنده، تهیه‌کننده، مدرس بازیگری و ترانه‌سرای ایرانی است. وی در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر برای نقش آفرینی در فیلم شماره 10، برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.. مجید صالحی در 37 سالگی و در خرداد 1391 با همسرش رامینه اکبری خادم ازدواج کرد. همسر این بازیگر معروف مترجم زبان انگلیسی بوده و در کنارش این کار دکور کیک نیز انجام می داد.

حاصل ازدواج مجید صالحی و همسرش دوقلوهایی بنام «حنا» و «آروین» است. حنا و آروین دوقلوهای ناهمسان بوده و هر یک ویژگی های مخصوص به خود را دارند. آروین خصوصیات اخلاقی بسیار پسرانه و حنا با ناز و کرشمه های دخترانه است.

مجید صالحی در سریال ترش و شیرین نقش مجید را ایفا کرده است. این سریال به کارگردانی رضا عطاران و نویسندگی سروش صحت و محمدرضا آرین در نوروز 1386 از شبکه سه پخش شد. و اینروزها از شبکه آی فیلم بازپخش می شود.

عکسی که به تازگی از خانواده مجید صالحی منتشر شده است را مشاهده بفرمایید.

.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
پربازدیدترین مطالب