جدیدترین تصاویر دیا میرزا بازیگر معروف "سلام بمبئی" با پیراهن سنتی

انتشار 17 مهر 1403

طوطیا نیوز: دیا میرزا بازیگر معروف "سلام بمبئی" در صفحه مجازی خود تصاویری با پیراهن سنتی هندی منتشر کرد.

جدیدترین تصاویر دیا میرزا بازیگر معروف "سلام بمبئی" با پیراهن سنتی

به گزارش طوطیانیوز، دیا میرزا (انگلیسی: Dia Mirza؛ زاده 9 دسامبر 1981) هنرپیشه، و فعال اجتماعی اهل هند است. در پرونده این بازیگر 39ساله هندی، 40 فیلم به چشم می‌خورد؛ از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به ام شنتی ام اشاره کرد.

«دیا میرزا» در سال 2000، عنوان دختر شایسته آسیا و اقیانوسیه را از آن خود کرد و در مدت فعالیتش در سینمای بالیوود، 11 بار نامزد دریافت جایزه‌های مختلف شد و توانست 8 جایزه را از آن خود کند.

اولین فیلم دیا میرزا فیلم Rehnaa Hai Terre Dil Mein بود که در سال 2001 اکران شد و توانست جایزه بهترین بازیگر تازه‌وارد را در چند جشنواره معتبر برای او پدیدآورد. همچنین این فیلم یکی از محبوب‌ترین عاشقانه‌های بالیوودی در تمام دوران است.

«دیا میرزا» همچنین با بازی در فیلم «paanchadhyay» درخشید و این فیلم در بسیاری از فستیوال‌های معتبر جهان پذیرفته شد و در جشنواره جیپورهند، جایزه بهترین بازیگر زن به این بازیگراعطا شد. میرزا در فیلم‌های «نمی‌توانم تو را فراموش کنم» با سلمان خان، «پارینیتا» با آمیتاب باچان، «باجگیری» با پریانکا چوپرا و أجی دیوگن «بهت نگفتم» با آیشواریا رای و آمیتاب باچان همبازی بوده‌است.

دیا میرزا

دیا میرزا

دیا میرزا

دیا میرزا

دیا میرزا

دیا میرزا

دیا میرزا

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران