دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
ویدئو /

مستند حیات وحش ؛ دزدی نافرجام یک عقاب از تمساح!

دوشنبه، 02 مهر 1403
طوطیا نیوز:ویدئویی از حیات وحش را مشاهده می کنید. در این ویدئو از بخش حیات وحشِ ساعدنیوز ویدئویی از سرقت نافرجام یک عقب از یک تمساح را مشاهده میکنید.

به گزارش طوطیا نیوز،عقاب ها یکی از زیباترین و قدرتمندترین پرنده‌های جهان‌اند. این پرنده‌گان در سراسر گیتی وجود دارند و به دلیل شکارگری قوی، هوشمندی، قدرت پرواز و زیبایی بی‌نظیرشان، همواره مورد توجه و تعجب انسان‌ها بوده‌اند. در این مقاله قصد داریم تا از زوایایی مختلف به زندگی این شکارگران بی‌باک بپردازیم.

ویژگی‌های بدنی عقاب‌ها و پراکندگی آن‌ها در جهان

عقاب ها به گونه‌ای فرگشت یافته‌اند که بتوانند با سرعت بالا به شکار خود بپردازند. آن‌ها دارای بال‌های بسیار بزرگ و قوی هستند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به راحتی در هوا پرواز کنند. علاوه بر این، عقاب‌ها دارای بینایی بسیا قدرتمند و اعجاب‌آوری‌اند که به آن‌ها امکان مشاهده شکار خود را در فاصله بسیار دور می‌دهد.

این پرندگان جذاب در سراسر جهان وجود دارند و در انواع مختلفی یافت می‌شوند. برخی از انواع معروف عقاب شامل عقاب طلایی، عقاب بال‌پهن، عقاب سرخ و عقاب آبی هستند. هر کدام از این انواع دارای ویژگی‌های خاصی هستند که آن‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند.

حیات وحش شگفتی های بسیاری دارد در این دنیای عجیب همیشه حیوانات ضعیف از بین می روند و طبیعت موجوادات ضعیف را حذف می کند.

ویدئویی بسیار جالب و دلهره آور از سرقت طعمه تمساح توسط عقاب را مشاهده می کنید که نا فرجام ماند.

عقاب توانست به ساحل برسد، اما تکه گوشت در شن‌ها گیر کرد. تمساح هم که درحال تعقیب عقاب بود او را مجبور کرد که غذا را رها کند. این عقاب مطمئناً از زنده بیرون آمدن خوشحال بود!

  برچسب ها: حیات وحش عقاب


(ویدئو) یادی کنیم از ناهار لاکچری ظهر جمعه خونه مادربزرگ دهه 60 ها/ نگاه پر محبت و لبخند پدر بزرگ
(تصاویر) خانه باغ زیبای ترلان پروانه به سبک روستیک یا روستایی با دیوارهایی از جنس نی خیزران و گلدان‌های بزرگ سفالی/ چه حال و هوایی دلچسبی داره👌