نصیحت های خنده دار قبل ازدواج آقا هاشم به منصور در سریال "متهم گریخت"/میری زن بگیری، کلاه سرت میزارن!+ویدئو

انتشار 29 مهر 1403

طوطیا نیوز:سکانسی خنده دار از سریال متهم گریخت را تماشا می کنید.

نصیحت های خنده دار قبل ازدواج آقا هاشم به منصور در سریال "متهم گریخت"/میری زن بگیری، کلاه سرت میزارن!+ویدئو

به گزارش طوطیا نیوز،هاشم آقا و خانواده اش در شهرستانی نه چندان دور زندگی ساده‌ای دارند. او تا پیش از شدت بیماری در مغازه‌ای اجاره‌ای به تعمیر اگزوز مشغول بوده ولی به علت بیماری پزشکان او را از انجام کارهای سنگین منع کرده‌اند. از طرفی دختر دانشجویش در تهران برای او شغلی پیدا وخانه‌ای را اجاره می‌کند. هاشم آقا به ناچار کارش را تعطیل وبه تهران مهاجرت می‌کند

علی اکبر محمودزاده گرجستانی با نام هنری سیروس گرجستانی متولد 25 اسفند 1323 در بندر انزلی بود که در تاریخ 12 تیرماه 1399در بیمارستان شهید لواسانی تهران به دلیل عارضه قلبی درگذشت. گرجستانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی بود و دارای مدرک درجه 2 هنری از وزارت فرهنگ و هنر بود.

گرجستانی فعالیت در تئاتر را در سال 1349 و فعالیت در تلویزیون را در سال 1356 شروع کرد و پس از آن به استخدام وزارت فرهنگ و هنر سابق و ارشاد کنونی درآمد. پس از انقلاب، فعالیت سینمایی او با فیلم «فریاد مجاهد» به عنوان بازیگر در سال 1358 آغاز شد. پیش از انقلاب، او در دو فیلم سینمایی با نام‌های «بیست سال انتظار» (1345) و «مأمور دو جانبه» (1345) بازی کرده بود. وی همچنین در عرصه ورزش نیز فعال بوده و به مدت 10 الی 12 سال بازیکن تیم فوتبال شاهین بوده‌است. از جمله سریال‌های مطرح این بازیگر می‌توان به همکاری‌اش با رضا عطاران در مجموعه «متهم گریخت» و همچنین ایفای نقش در سریال‌های «زن بابا» و «گاوصندوق» اشاره کرد.

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
همچنین بخوانید