دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
ویدئو /

ویدئوی شوکه‌ کننده از دمای وحشتناک هوا در کاشان ؛ 88 درجه!/ گرمای هوا در ایران دو برابر جهان است| قشنگ داریم برشته میشیم

شنبه، 06 مرداد 1403
طوطیا نیوز:یک کاربر در فضای مجازی با انتشار ویدئویی از مقایسه دمای آسفالت خیابان و کاپوت یک 206 در گرمای هوای کاشان واکنش نشان داد.

به گزارش طوطیا نیوز، احد وظیفه رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی می‌گوید: کشور ما طی پنجاه سال گذشته و در هر دهه به طور میانگین 0/4 درجه سانتی‌گراد افزایش دما را تجربه کرده است. تا اوایل هفته آینده با توده هوای گرم مواجهیم.

چندی پیش، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه روند گرمای هوا در ایران دو برابر جهان است، اعلام کرد که در حال حاضر دمای هوای جهان بیش از یک درجه نسبت به عصر انقلاب صنعتی افزایش پیدا کرده و این در صورتی است که ایران طی 50 سال گذشته 2 درجه گرم‌تر شده است.

متأسفانه متوسط دمای کشور نیز طی سال‌های اخیر نسبت به سال‌های قبل‌تر گرم‌تر است و این نشان می‌دهد که اقلیم سرزمین ما یک فرایند گرمایشی را طی می‌کند. به‌طوری که اگر 10 سال گذشته را میانگین قرار دهیم، با پنج دهه قبل از آن، حدود 2 درجه اختلاف دما داریم. در سایر کشورهای اقلیم خاورمیانه هم شرایط این‌چنین است.

  برچسب ها: ایران گرما


(عکس) متن تلخی که حمید گودرزی به مناسبت چهلم مادرش منتشر کرد 🖤
(ویدئو) استند آپ زیرخاکی و بمب خنده حامد آهنگی؛ میگه ماشالله دور و نزدیک شما فرق نداره😂
(ویدیو) صحنه تلخ و دردناک / بی قراری و گریه های پسر شهربانو منصوریان لحظه خداحافظی با مادرش/ امیدوارم بزرگ بشی و منو ببخشی
ضرب المثل یا شکنجه وحشتناک دوران صفوی؟!/ ماجرای ترسناک ضربالمثل کله ات بوی قرمه سبزی میده که شماراحیرت زده میکند!
(عکس) استایل شیک و کژوال پیمان معادی در جشن فارغ التحصیلی دختر قدبلندش در خارج از کشور
(ویدئو) شعبده بازی های دهه شصتی اینبار در خارج از کشور!/ مردی که بدون ابزار شعبده های زیبایی را انجام میدهد!
گزارش تصویری از دورهمی چهره‌های شناخته شده در رستوران شیک محمدرضا گلزار با نام زیبای "انار" و چیدمان و نورپردازی رویایی/ چه سقف هنری و جذابی!
(تصاویر) 2 چیدمان کاملا متفاوت اتاق پسر تبریزی که نفر اول کنکور ریاضی شد و رتبه 1 کنکور تجربی، دختری از بندرعباس