ویدیو احساسی از آخرین دیدار مجید سریال "قصه های مجید" با بی بی قبل از وداع ابدی بانو پروین‌دخت یزدانیان / +عکس مجید بر سر مزار بی‌بی خانوم

انتشار 22 مهر 1403

طوطیا نیوز: ویدیوی منتشر شده از دیدار مجید و بی بی بعد از سالها و قبل از درگذشت بی بی خانم سریال "قصه های مجید" را مشاهده می فرمایید.

ویدیو احساسی از آخرین دیدار مجید سریال "قصه های مجید" با بی بی قبل از وداع ابدی بانو پروین‌دخت یزدانیان  / +عکس مجید بر سر مزار بی‌بی خانوم

به گزارش طوطیا نیوز، قصه‌های مجید اثری ماندگار از مرحوم کیومرث پوراحمد است که با اقتباس از رمان هوشنگ مرادی کرمانی در سال 1369 از تلویزیون پخش شد. این سریال با بازی درخشان مهدی باقربیگی و پروین‌دخت یزدانیان، تصویری صمیمی و دلنشین از زندگی روزمره یک کودک ایرانی را به‌تصویر کشید. قصه‌های ساده و صمیمی مجید و خانواده‌اش همراه با موسیقی ماندگار ناصر چشم‌آذر، لحظات شیرینی را برای مخاطبان رقم زد و تا سال‌ها پس از پخش، همچنان یکی از محبوب‌ترین سریال‌های ایرانی باقی ماند. بسیاری از منتقدان و مخاطبان، سریال قصه‌های مجید را شاهکاری بی‌بدیل در تاریخ سینما و تلویزیون ایران می‌دانند. در ادامه این مطلب سرنوشت بازیگران سریال قصه های مجید را مطالعه خواهیم کرد.

مهدی باقربیگی متولد 21 دی 1356 خورشیدی در اصفهان بازیگر سینما و تلویزیون است. آغاز بازیگری او در سال 1369 و در مجموعه تلویزیونی قصه‌های مجید بود. نشریه دنیای تصویر، کاراکتر مجید در این مجموعه تلویزیونی را به عنوان یکی از 100 نقش فراموش نشدنی تاریخ سینما و تلویزیون ایران انتخاب کرده‌است.

.

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
همچنین بخوانید