دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

پدر معنوی آذربایجان شهید شد

دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
کد خبر: 35440
طوطیا نیوز:آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور به‌همراه آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان‌شرقی و هیأت همراه در اثر سقوط بالگرد به شهادت رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری طوطیا نیوز به نقل از فارس،فارس از تبریز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان در سانحه سقوط بالگرد در منطقه ورزقان آذربایجان‌شرقی به شهادت رسید.آیت‌الله سید محمدعلی آل‌هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان و مالک رحمتی استاندار تبریز نیز در این سانحه در بالگرد حامل رئیس جمهور حضور داشتند و آنان نیز به شهادت رسیدند. سردار سید مهدی موسوی رئیس یگان حفاظت رئیس‌جمهور، یک نیروی سپاه انصارالمهدی، خلبان و کمک خلبان و یک مسؤول فنی نیز جزء شهدای این سانحه هستند.آیت‌الله رئیسی و همراهانشان پس از مراسم بهره‌برداری از سد «قیزقلعه‌سی» که با حضور الهام علی‌اف، رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان برگزار شد، با بالگرد عازم تبریز بودند، اما این بالگرد در میانه راه و در منطقه ورزقان دچار سانحه شد و سقوط کرد.

سید محمدعلی آل‌هاشم؛ فرزند آیت‌الله سید محمدتقی آل‌هاشم از روحانیون برجسته و بنام تبریز می باشد. وی پس از شهیدان محراب آیت‌الله قاضی و آیت‌الله مدنی، مرحوم آیت‌الله مشکینی، مرحوم آیت‌الله ملکوتی و آیت‌الله مجتهدشبستری، ششمین نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعهٔ تبریز از 10 خرداد 1396 تاکنون است. که به‌ فرموده مقام معظم رهبری جایگاهی بس رفیع، حساس و مهم است.مدارج تحصیلیتحصیلات مقدماتی را تا دبیرستان در تبریز گذراند؛ سپس برای تحصیل علوم دینی در حوزه علمیه تبریز مشغول و سپس به حوزه علمیه قم عزیمت نمود و تحصیلات حوزوی را تا مقطع سطح چهار حوزوی (دکتری) گذراند و به مدت 14 سال در درس خارج مقام معظم رهبری حضور فعال داشت. همچنین ایشان دارای تالیفات تخصصی برای نیروهای مسلح، طلاب و روحانیون و تالیفات عمومی می باشند.

مسؤولیت‌ها و سوابق اجرایی

ایشان سنوات بسیاری در مناطق عملیاتی جبهه های جنگ حق علیه باطل شرکت کرده و با فرماندهان بزرگی همچون شهید صیاد شیرازی همراه بوده و سابقه درخشانی در این زمینه دارد. حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، همچنین از سال 1388 تا 1396 با حکم مقام معظم رهبری مسئولیت سنگین نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران را عهده دار بودند. وی در این دوره سه بار موفق به کسب مقام اول بین سازمان‌های عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح در اشراف فرماندهی معظم کل قوا شد.با نگاهی به کارنامه فعالیت‌های حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم برخی از مسؤولیت‌های برجسته ایشان را می‌توان چنین نام برد: مسؤول ستاد نماز جمعه تبریز، مسؤول عقیدتی سیاسی مرکز آموزش پشتیبانی نیروهای زمینی ارتش، رئیس عقیدتی سیاسی لشکر 21 حمزه آذربایجان، رئیس اداره عقیدتی سیاسی منطقه‌ای آذربایجان، معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی منطقه‌ای آذربایجان، جانشین اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش، جانشین اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش، معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تصویب فرماندهی معظم کل قوا، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش با تصویب فرماندهی معظم کل قوا.حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم؛ همچنین عضو میز آذربایجان در مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده و از این ناحیه هم خدمات ارزشمند و ارزنده‌ای به این منطقه داشته است.



5 میلیون سکه رایگان امروز پنج‌شنبه7 تیر ماه/ سه کارت جادویی بازی تلگرامی همستر
اشکهای رونالدو با شنیدن حرفهای پدرش در آخرین ویدیو باقیمانده از وی قبل از مرگ/ وقتی رونالدو برای اولین بار حرفهایی که دوست داشته از پدرش بشنوه رو شنید😭
بترکونترین سکانس سریال "دراکولا"/ خنده دارترین دعوای زن و شوهری سیما تیرانداز و همسرش در فلافلی🤣
(ویدیو) ساده ترین روش پخت آش نذری به سبک صبا راد، مجری سابق صدا وسیما، در ترکیه/ چه آشپزخونه شیک و خوشگلی!
فیلم+ حمله و دستبرد باور نکردنی وحشتناک خرس به آشپزخانه یک رستوران/ خیلی شیک غذاشو سفارش داد، حمله کرد، گرفت و رفت
(ویدئو) موش بازی نیما شعبان نژاد در "جوکر2" همه رو از خنده روده بر کرد/یک چالش و دوتا کارت قرمز🤣
(ویدئو) سوال و جواب های خنده دار حامد آهنگی و امیرعباس گلاب در جدیدترین قسمت "شب آهنگی"/ دیدین حامد چه آرزویی رو هم لو داد🤣
(ویدیو) عاشقانه منحصربفرد بیرانوند برای همسرش، کنار استخر ویلای لاکچریشان در زیر باران
جدیدترین تصاویر الناز شاکردوست در خانه ای با دکوراسیون مدرن و چوبی، به مناسبت تولد 40 سالگی اش
(فیلم) آوازخوانی غیرمجاز کیانوش گرامی روی آنتن زنده بمناسبت عید غدیر/ یهو یادش اومد پشیمان شد از خواندنش و عوض کرد😂
(عکس) عاشقانه پدر و دختری پژمان بازغی و دخترش، نفس بازغی، به مناسبت تولدش
فیلم+ صحبت های جنجالی امیریل ارجمند از انتقاد تند به محسن کیایی تا تعریف از شهاب حسینی/ پشیمانی وی از برخوردش با زنده یاد کیومرث پور احمد
راهکار باورنکردنی قبیله آفریقایی برای تنبیه بدکاران/ اگه تو جوامع ماهم این روش استفاده بشه چی میییشه!/ بنظرتون شما میتونستین این تنبیه رو تحمل کنین؟
(ویدئو) تیکه جالب بهرنگ علوی به حامد در برنامه "شب آهنگی" / بهرنگ خدایی خیلی باحاله🤣
(عکس) یادی کنیم از شعر سوزناک پاشا رستمی و دورهمی چهره های سرشناس سینما در چهلمین روز وداع ابدی حسام محمودی، هادی سریال "لحظه گرگ و میش"
(تصاویر) لباس عروس باوقار المیرا دهقانی، یاسمن سریال "لحظه گرگ و میش" با دامن پُرچین و مروارید دوزی شده
پارافریز تخصصی متن
ویرایش تخصصی نیتیو
ترجمه تخصصی مقاله
دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی
دارالترجمه رسمی آنلاین
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل تالیف و چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
سابمیت مقاله چیست؟
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی