دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
آموزش و سرگرمی / مسائل جنسی و زناشویی /

ساعات طلایی برای برقراری رابطه جنسی !

پنجشنبه، 10 اسفند 1402
رابطه جنسی یکی از پایه های مهم زندگی مشترک است به طوری که بی توجهی به آن زندگی مشترک را تحت تاثیر قرار میدهد. ما در ادامه این مطلب از طوطیا نیوز درباره بهترین ساعت برای برقراری رابطه جنسی بحث می کنیم. با ما همراه باشید.

شب پرطرفدار ترین زمان برای برقراری رابطه جنسی بین زوج ها میباشد مخصوصا در میان زوج های که دارای فرزند میباشند یکی از علت های اصلی این زمان این است که در این زمان طرفین در دسترس هم قرار میگیرند و خوابیدن در کنار همسر سطح هورمون های جنسی را بالا میبرد و برای انجام رابطه جنسی طرفین را ترغیب میکند اما یک‌سری ساعت‌ها وجود دارند که انجام رابطه جنسی در آن‌ها مزایایی را به دنبال خواهد داشت. برخی از دانشمندان و رفتارشناسان جنسی اظهار دارند که داشتن رابطه جنسی در ساعات اولیه صبح بهتر است.

ساعات اولیه صبح، بهترین زمان برای برقراری رابطه جنسی با همسر


متخصصان اظهار دارند که سطح ترشح هورمون تستوسترون و همچنین اندورفین‌ها در ساعت شروع روز بسیار بیشتر هستند؛ بنابراین احتمال رسیدن به اوج لذت جنسی و داشتن احساس عشق و لذت افزایش خواهد یافت.

داشتن رابطه جنسی در ابتدای روز یک راهکار بسیار مؤثر برای شروع روز موفقیت‌آمیز است. این کار باعث سرحال شدن می‌شود و حتی در زیباتر شدن افراد نیز مؤثر خواهد بود. چرا که در نتیجه آزادسازی هورمون آندروسترون، بهبود گردش خون و همچنین افزایش گرمی و حرارت بدن منجر به زیباتر شدن پوست و مو خواهد شد.

یک دلیل دیگر برای این‌که بگوییم بهترین زمان دخول در صبح است، افزایش سطح ایمونوگلوبولین در بدن بوده که موجب تقویت سیستم ایمنی بدن شده و شما را همواره سالم نگه می‌دارد.

علاوه بر این، به دلیل این‌که شما چند ساعت در خواب به سر می‌بردید و ذهن شما آسوده بوده، احتمال این‌که در حین رابطه جنسی افکار شما به سمت مسائل دیگر از جمله مسائل سیاسی، اجتماعی، کاری و غیره منحرف شود، بسیار کاهش خواهد یافت.

داشتن رابطه جنسی در ساعات ابتدایی روز منجر به راه‌اندازی کامل بدن می‌شود و قابلیت آن را در طول روز افزایش می‌دهد. علاوه بر این، به یاد داشته باشید که میزان هورمون تستوسترون مردان در صبح در بالاترین حد خود قرار دارد؛ بنابراین می‌توان گفت که در این زمان مردان در اوج شهوت خود قرار دارند و می‌توانند یک رابطه جنسی بسیار لذت‌بخش را به ارمغان بیاورند.

سخن پایانی


داشتن رابطه جنسی اول صبح باعث افزایش حس خوب به همسرتان میشود که این مورد در افزایش کیفیت رابطه تان تاثیر بالایی دارد. رابطه جنسی در اول صبح همچنین باعث تحرک فیزیکی طرفین میشود که باعث نشاط و سرحال شدن طرفین میشود.



(عکس) چندش ترین و بدبوترین پنیر جهان که با عرق انسان درست میشه!/ پنیر با بوی عرق خودت خوردی؟
(ویدئو) بغض و دلتنگی مسعود پزشکیان به یاد همسر مرحومش
ماجرای ازدواج و مرگ همسر و پسر کوچک مسعود پزشکیان چه بود؟/ گزارشی از زندگی خصوصی مسعود پزشکیان ، از شغل همسر تا مهریه ازدواجشان
اولین عکس منتشر شده از همسر مرحوم رئیس جمهور وفادار ایران/ قاب قدیمی ولی زیبا از مسعود پزشکیان در کنار همسر مرحومشان، فاطمه خانم
(ویدیو) شوخی دلنشین رهبر معظم انقلاب با مهدی فخیم زاده"بازیگر سریال مختارنامه"/ شما طاغوتی هستید؟!
(عکس) خلاقیت بانمک یک مادر برای نشان دادن اینکه فرزندش چقدر خوردنی و خوشمزه ست همه را به خنده واداشت
(ویدئو) خوانندگی فرزاد فرخ در اتاق خوابش / صداش یه آرامشی داره
نگاهی به استایل های خاص و فراموش نشدنی دیوید بکهام در هر شرایطی/ مهم نیست چند سالشه مهم اینه که در هر شرایطی بی رقیب ترینه
برنده بهترین عکس عروسی سال 2023 چه کسی است؟/عروس دامادی که برنده جایزه 1500دلاری شدند!
(تصاویر) ست شیک وست ملیله دوزی شده با دامن چیندار مینا مختاری، همسر خوش سلیقه بهرام رادان، در یک مهمانی مجلل در سفارت فرانسه/ میز شیرینی و دسرهاشونو دیدین!
تصاویر مهدی طارمی در جشن قهرمانی پورتو/ببین چطور پرچم ایرانو گذاشته رو شونه هاش/ حامدآهنگی، شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی چه قلبایی براش کامنت گذاشتن😍/اژدها همیشه خانه من خواهد بود
(تصاویر) 9 تا از شگفت انگیزترین درختان کمیاب جهان که تنها راه دیدنشان فقط و فقط سفر به عجیبترین مناطق دنیاست
یادی کنیم از عکس زیبای مرحوم ماه چهره خلیلی، جاریه سریال "مختارنامه"، با لباس عروس ساده ولی شیک، در کنار پارسا پیروزفر، بهنام سریال "در انتهای شب"
پارافریز تخصصی متن
ویرایش تخصصی نیتیو
ترجمه تخصصی مقاله
دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی
دارالترجمه رسمی آنلاین
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل تالیف و چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
سابمیت مقاله چیست؟
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
مراحل اکسپت مقاله
مراحل چاپ کتاب