شوخی وحشتناک سپند امیرسلیمانی وسط میهمانی پاگشایشان در خانه خواهرش کمند وسط برنامه "شام ایرانی" + ویدئو / وسط پاگشا میگه من حامله ام🤣

انتشار 29 مهر 1403

طوطیا نیوز: در بخشی از برنامه "شام ایرانی" شوخی جالب سپند امیرسلیمانی وسط میهمانی پاگشایشان در خانه خواهرش کمند را ببینید.

شوخی وحشتناک سپند امیرسلیمانی وسط میهمانی پاگشایشان در خانه خواهرش کمند وسط برنامه "شام ایرانی" + ویدئو / وسط پاگشا میگه من حامله ام🤣

به گزارش طوطیا نیوز، سریال شام ایرانی محصول ایران در سال 1403 است که توسط سعید ابوطالب کارگردانی شده. از بازیگرانی که در این سریال درام و خانوادگی به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان پژمان بازغی، امیرعلی نبویان، مجتبی شفیعی، سپند امیرسلیمانی، حسین رفیعی، امیر کربلایی زاده، عبدالله روا، الیکا عبدالرزاقی، مونا کرمی، حدیث میرامینی و کمند امیرسلیمانی را نام برد.

داستان سریال شام ایرانی

شام ایرانی یک مجموعه رئالیتی شوست که مشابه آن با اندکی تفاوت در اغلب کشورها و توسط پلتفرم های بین المللی ساخته و به نمایش در می آید و در همه جای دنیا طرفداران زیادی دارد. در این رئالیتی شو بازیگران و چهره های شناخته شده در حوزه هنر و ورزش و موسیقی و ... در گروه های چهار نفره، دوستانشان را برای شام و دورهمی دوستانه به منزل خود دعوت می کنند. آن ها سعی می کنند در یک شب از میهمانان خود به خوبی پذیرایی کنند و لحظات زیبایی برایشان بسازند. گاهی میزبان سعی می کند ، میهمانانش را با اجرای یک برنامه خاص یا دعوت از میهمان دیگری غافلگیر کند. اما میهمانان در پایان هرشب به میزبان خود بابت شام و پذیرایی امتیاز می دهند. در کنار میهمانان، چند داور بی طرف که اطلاعات نسبی درباره غذاهای ایرانی و پذیرایی و میزبانی دارند هم به هریک از آنها امتیاز می دهند. در پایان چهار شب زیبا، یک نفر به عنوان بهترین میزبان انتخاب می شود.

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
همچنین بخوانید
پربازدیدترین مطالب