تبحر در خلبانی رئیس مجلس در آسمان بیروت!لحظه فرود آقای قالیباف در فرودگا بیروت+ویدئو

انتشار 21 مهر 1403

طوطیا نیوز،محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز برای فرود در فرودگاه بیروت خود شخصا کنترل هواپیما را برعهده گرفت.

تبحر در خلبانی رئیس مجلس در آسمان بیروت!لحظه فرود آقای قالیباف در فرودگا بیروت+ویدئو

به گزارش طوطیا نیوز،محمدباقر قالیباف (زادهٔ 1 شهریور 1340) نظامی و سیاستمدار ایرانی است که به‌عنوان نماینده دوره‌های یازدهم و دوازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس فعالیت می‌کند. وی همچنین از خرداد 1399 ششمین رئیس مجلس شورای اسلامی است.

او 9 سالی است که خلبان است و در روزهای چهارشنبه با شرکت معراج وابسته به نیروهای مسلح پرواز می‌کند. کاپیتان شهبازی نیز می‌گوید: شهردار سابق تهران 3 سال است که خلبان شدند و زمانی که ایشان فرمانده هوانیروز سپاه بود، دوره خلبانی مسافربری را آموزش دید و مدت زیادی کمک خلبان بود. اما محمدصالح مقتاح از نزدیکان محمدباقر قالیباف می‌گوید: سال 78 که گواهی نامه خلبانی را از فرانسه دریافت کرد، خلبان شده و بیشتر از 15 سال از عمر آن می‌گذرد.

محمدباقر قالیباف شهردار سابق، فرمانده نظامی و انتظامی سابق، سال‌هاست که لقب خلبان را هم به دوش می‌کشد. او در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 1384 نامزد شد و در تبلیغات انتخاباتی خود و در پوستری از عنوان خلبان قالیباف استفاده کرده بود.در سال‌های گذشته اخباری از اینکه او پروازهای مسافربری را خلبانی می‌کند منتشر شد.

لحظاتی از خلبانی و کنترل هواپیما توسط محمدباقر قالیباف در مسیر پرواز به بیروت را مشاهده کنید.

14

قالیباف در حال فرود در فرودگاه بیروت

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
از سراسر وب