دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
آموزش و سرگرمی / مسائل جنسی و زناشویی /

تقویت قوای جنسی با این خوشمزه بدبو !

شنبه، 18 فروردین 1403
هزاران سال اعتقاد بر این بود که سیر از خواص دارویی شگفت انگیزی برخوردار است و اکنون به لطف تحقیقات و مطالعات این خاصیت ها به اثبات رسیده است، در این مطلب از طوطیا نیوز به خواص سیر برای تقویت قوای جنسی میپردازیم.

سیر برای رابطه جنسی به عنوان داروی طبیعی که نتایج آن را تضمین می کند مورد استفاده قرار گرفته است. این گیاه یکی از گیاهانی است که از نظر تمایل و توانایی جنسی می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند و از زمان های قدیم توسط فرهنگ های مختلف به عنوان درمانی برای انواع مختلف بیماری ها از جمله مشکلات جنسی و اختلال نعوظ استفاده می شده است.

خواص سیر در تقویت قوای جنسی


سیر یکی از موادی است که برای تقویت قوای جنسی مردان بسیار مفید است. مصرف یک حبه سیر درطول روز، به مرور زمان، قوای جنسی مردان را بالا می‌برد و دیگر نیازی به خریدن قرص‌ها و مکمل‌ها گران قیمت نیست. در ادامه خواص سیر در تقویت قوای جنسی بیان می شود.

سیر برای درمان مشکلات نعوظ


سیر حاوی سولفید هیدروژن است که باعث افزایش استحکام نعوظ و طول آن می شود ، زیرا این ماده باعث افزایش جریان خون به ماهیچه ها و بهبود گردش خون می شود همچنین سولفید هیدروژن در ویاگرا یا قرص های کمک جنسی برای مردان نیز استفاده می شود.به آقایان توصیه می شود روزانه سه بار سیر بخورند تا در دراز مدت عملکرد جنسی خود را بهبود ببخشند ، سپس بعد از یک ماه بهبود ، مقدار آن را به سه بار در هفته کاهش دهند.

سیر برای افزایش میل جنسی


سیر همچنین جذابیت یک مرد را افزایش داده و عملکرد جنسی او را بهبود می بخشد ، میل جنسی او را افزایش می دهد ، زیرا سیر به طور کلی سلامت یک مرد را بهبود می بخشد ، سطح کلسترول را کاهش می دهد ، فشار خون را پایین می آورد ، سلامت قلب را بهبود می بخشد و در برابر عفونت ها مقاومت می کند و این باعث می شود فرد سالم تر شود و انرژی او را افزایش دهد. این جریان خون را بهبود می بخشد و خلق و خوی را بالا می برد ، که به طور طبیعی میل جنسی نیز افزایش می یابد.

سخن پایانی


اگر در نعوظ کامل و قوی مشکل دارید می توانید سه تا چهار عدد سیر خام در روز به مدت یک ماه میل کنید و سپس می توانید این کار را فقط به سه بار در هفته کاهش دهید. در این روش سیر خام ترجیح داده می شود از مزایای سیر برای جنس ، چه مرد و چه زن ، نتیجه مطلوب را بدست آورید.همچنین می توانید از سیر و روغن زیتون در کنار هم برای درمان بسیاری از بیماری های مختلف از جمله بیماری های جنسی استفاده کنید ، زیرا به حفظ سلامت آلت تناسلی مرد و بهبود توانایی آن در دستیابی به نعوظ کامل کمک می کند.



(ویدیو) دلایل موفقیت در زندگی امین زندگانی"بازیگر سریال طوبی" و همسرش الیکا عبدالرزاقی"بازیگر جوکر2" در شب آهنگی/ فقط تعجب و شوکه شدن حامد آهنگی
لباس عروس و دسته‌گل استثنایی یک بانوی گیلانی در سال 1317/ باورتون میشه این لباس‌عروس رویایی و دسته‌گل شیک واسه 86 سال پیش باشه؟/ چه جای قشنگی عکس گرفتن!
قاب زیبایی از خانواده 11 نفره ناهید کیانی، دارنده مدال نقره در المپیک 2024، دور میز غذاخوری خانه/ چه تابلوهای انرژی‌بخش و زیبایی!
(عکس) نظری به چیدمان فوق شیک منزل صبا راد و همسرش در ترکیه / دیزاین فوق العاده پذیرایی با پیانو و لوستر شاهانه/ همبرگر شوهرپز خانم مجری، چه کرده مانی رهنما👍
(ویدیو) شوخی خنده بازارایی‌ها با دلایل سرمربی شدن حمید استیلی در پایتخت/ اقای اسپیلی سرمربی تیم پایتخت
(ویدئو) اجرای زنده و زیبای رضا بهرام از خواننده معروف قدیمی / عمرا کسی با این آهنگ خاطره نداشته باشه / ساعت ها میشه با این آهنگ گریه کرد
(ویدئو) انتقاد جالب سوسن پرور در برنامه جوکر 2 بیشترین فحش تو پیجم برای چهره منه / تو جوکر 2 ببینید کی خوشگله؛ دل شکستن هنر نیست
(ویدیو) حرکت باورنکردنی و جالب یک خرس باهوش با حلقه ورزشی/ خرس ورزشکار به ایشون میگن!؟
(ویدئو) بدل خارجی مریلا زارعی هم پیدا شد/ حتی نوع نگاه کردنشون هم عین همه😮
(تصویر) مقایسه پنجه های ترسناک خرس گریزلی و سر انسان که دیدنش شما را شوکه میکند!😯
(ویدئو) ببعی کلاه قرمزی اینبار همه رو سوپرایز کرد!/ آخه با بادمجونم میشه بازی کرد؟😂
(تصاویر) زن که 30 سال خواب به چشمانش نیامده است !
(عکس) نگاهی به تصویر قدیمی از پدر زن مجتبی خامنه ای در کنار رهبر معظم انقلاب در دوران جنگ تحمیلی/ آقای حداد عادل چقدر اینجا جوان هستند
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تبدیل پایان نامه به مقاله
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
مراحل سابمیت مقاله + فرم‌های مورد نیاز
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج فوری مقاله از پایان‌نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه