دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار حوادث /

تلخ ترین خبر امروز: آتش سوزی مرگبار در یک شهربازی جان حداقل 27 نفر را گرفت!

یکشنبه، 06 خرداد 1403
کد خبر: 35951
طوطیا نیوز:آتش سوزی گسترده در یک شهربازی در هندوستان جان حداقل 27 نفر را گرفت و اجساد به سختی قابل شناسایی هستند.

به گزارش پایگاه خبری طوطیا نیوز،آتش سوزی شهربازی هندوستان جان دست کم 27 کودک را گرفت. اجساد این آتش سوزی شهربازی به سختی قابل شناسایی هستند. دولت هند اعلام کرد هنوز آتش نشان ها در آتش سوزی شهربازی هنوز آتش نشان ها در میان بقایای به جا مانده از آتش سوزی شهربازی هستند.

مقام‌های محلی شهر راجکوت در غرب ایالت گجرات هند اعلام کردند که در جریان حادثه آتش‌سوزی گسترده‌ای که عصر شنبه (به وقت محلی) در مرکز بازی «راجکوت تی‌آرپی» به وقوع پیوست، دست کم 27 نفر که بیشتر آنها کودک بودند، جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش تارنمای خبری هندوستان تایمز، راجو بهارگاوا کمیسر پلیس شهر راجکوت، گفت: متأسفانه این آتش‌سوزی زمانی به وقوع پیوست که این مرکز بازی مملو از افرادی بود که در آنجا به تفریح و سرگرمی مشغول بودند.

همچنین رادیکا بهارای در رابطه با این حادثه آتش‌سوزی، افزود: تاکنون مرگ 27 نفر را در این حادثه دلخراش تائید کرده‌ایم. اکثر اجساد به شدت سوخته‌اند و به همین دلیل شناسایی آنها دشوار است. بهارای با بیان اینکه احتمالاً تعداد کشته‌ها افزایش خواهند یافت، گفت: آتش‌نشان‌ها هنوز در میان بقایای به جا مانده از این آتش‌سوزی گسترده در حال جست وجو هستند.

هارش سانگوی وزیر کشور ایالت گجرات نیز که در ساعات اولیه روز یکشنبه (به وقت محلی) برای بررسی اوضاع در منطقه وقوع این آتش‌سوزی حاضر شده بود، با اشاره به اینکه یک نفر پس از این حادثه غم‌انگیز همچنان مفقود است، تاکید کرد: یافتن فرد گمشده در اولویت قرار دارد.

وزیر ارشد ایالت گجرات نیز در همین رابطه اعلام کرد که یک تیم تحقیقات ویژه برای بررسی این حادثه تعیین شده است. نارندرا مودی نخست‌وزیر هند نیز در بیانیه‌ای با بیان اینکه از حادثه آتش‌سوزی در شهر راجکوت بسیار مضطرب شده است، گفت: قلب من با کسانی است که عزیزان خود را در این حادثه از دست داده‌اند.

  برچسب ها: آتش سوزی هند


عکس دیده نشده از وقتی خاتمی پیروز شد/ یادی بکنیم از خوشحالی پیروزمندانه سیدمحمد خاتمی بعد از اعلام نتایج شمارش آرا در 2 خرداد 1376
(عکس) عاشقانه پدرانه سردار آزمون برای دختر بانمکش، نوا خانم
(ویدئو) آهنگ بسیار زیبا و دلی فرزاد فرخ / صداش یه آرامش خاصی داره
(تصاویر) حال پذیرایی بزرگ و دلباز خانه ستاره سادات قطبی،مجری صدا وسیما، با مبلمان رنگ نود، قالیچه های دستباف و تابلوهای شیک خطاطی/ دیدین یه دیوار خونه رو کردن کتابخونه، خیلی شیکه واقعا!
(ویدئو) پخت یک غذای ساده و جدید آلمانی با بادمجان / اگه عاشق بادومنجانی حتما این غذارو امتحان کن
(ویدئو) تولد 50 سالگی لاکچری کریم باقری/ با حضور هنرمندان و ورزشکاران/ بی عادل هم که نمیشه/ محسن یگانه/محمد خاکپور
قاب عاشقانه و خانوادگی مصطفی امامی، مجری صدا و سیما، در جشن تولد دختر بامزه اش/ریحانه افشار چه سلیقه ای خرج کرده برای دیزاین تولدش
مصاحبه فوتبالی بهرنگ علوی و شباهت خودش و دوستاش به بازیکنای فوتبال/ چه سنگ مومی هم گذاشت واسه دوستاش بخصوص احسان علیخانی
(تصاویر) وحشتناکترین و دردناکترین رسم قبیله آپاتانی هند برای محافظت از زنان زیبا طایفه در مقابل قبایل دیگر/ واقعا باورنکردنیه! مغزم داره سوت میکشه😱
چیدمان ایرانی پسند خانه پاشا رستمی،حامد سریال "لحظه گرگ و میش"، با مبلمانی به رنگ خاص/ میدونستین از نظر طراحان داخلی این یکی از شیکترین رنگها برای مبلمان منزله ؟
ویدیو دیده نشده از بازی فاطمه گودرزی با نوه شیرینش، دایار/ چه مادربزرگ مهربونی، چه قربون صدقه وروجکشم میره توران خانم سریال "لحظه گرگ و میش"
(عکس) خانه منحصربفرد هدیه تهرانی با پنجره های چوبی، آجرهای 3سانتی؛ قالیچه خوشرنگ و گلدونهای سفالی/ وقتی خونش هم مثل خودش خاص و درجه یکه👌
(تصاویر) 12 تا از عجیب ترین حیوانات جهان که به سختی پیدا می شوند/ اونقدر کمیابند که شاید فقط بشه اینجا عکسهاشونو دید و لاغیر
5 میلیون سکه رایگان امروز یکشنبه 10 تیر ماه/ سه کارت جادویی بازی تلگرامی همستر
پارافریز تخصصی متن
ویرایش تخصصی نیتیو
ترجمه تخصصی مقاله
دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی
دارالترجمه رسمی آنلاین
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل تالیف و چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
سابمیت مقاله چیست؟
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
مراحل اکسپت مقاله