دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

زندگی نامه صهبا شرافتی(روناک)،رونی کلمن سریال نون خ/دوغ یا نوشابه؟!؟!

یکشنبه، 27 اسفند 1402
کد خبر: 31788
طوطیا نیوز:صهبا شرافتی بازیگر تازه ظهور تلویزیون ایرانی می باشد که توانست با ایفای نقش در سریال تلوزیونی نون خ شناخته شود. این بازیگر جوان متولد سال 1377 می باشد. شرافتی اولین بار است که ایفای نقش می کند اما به گفته برخی از آشنایانش او در برخی از تئاترها نیز نمایش داشته است.

صهبا شرافتی بازیگر تازه ظهور تلویزیون ایرانی می باشد که توانست با ایفای نقش در سریال تلوزیونی نون خ شناخته شود. این بازیگر جوان متولد سال 1377 می باشد. شرافتی اولین بار است که ایفای نقش می کند اما به گفته برخی از آشنایانش او در برخی از تئاترها نیز نمایش داشته است.

چکیده ای از بیوگرافی صهبا شرافتی

  • نام اصلی : صهبا شرافتی

  • تاریخ تولد : 8 مهر ماه 1377

  • محل تولد : تهران

  • فعالیت : بازیگر تئاتر و تلوزیون

بیوگرافی صهبا شرافتی:

صهبا شرافتی متولد سال 1377 در تهران می باشد. خانواده وی اهل سقز کردستان می باشند. او بازیگری حرفه ای را در فصل دوم سریال نون خ آغاز کرد. شرافتی به گفته برخی از منتقدان در تئاتر نیز نقش هایی داشته است اما شهرت اصلی وی با اجرای نقش در فصل سوم نون خ رقم خورد.

ازدواج صهبا شرافتی:

صهبا شرافتی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

شرافتی نقش روناک را در سریال نون خ بازی کرده است

کژال که کوچک ترین دختر آقای خانزاده در سریال نون خ بود، حال در نبودش در فصل 2 و 3 جای خالی اش را صهبا شرافتی در نقش روناک پر می کند.

نبود کژال در فصل های بعدی، خشونت دختران که در خانواده خانزاده ارثی بود را از بین می برد به همین دلیل روناک در این سریال به این نقش می پردازد.او در این فیلم با خشونت خود از دختر دایی هایش دفاع می کند دقیقا همان کاری که کژال دختر کوچک برای خانواده اش انجام می داد. از این رو صهبا شرافتی وارد این سریال تلویزیونی شد.

تکه کلام "دوغ یا نوشابه" همان چیزی بود که با انتشار در شبکه های اجتماعی شرافتی را معروف کرد.

این بازیگر که اکنون به نام روناک نون خ شناخته می شود ، بازیگری جدید الظهور است که در دهه هفتاد و در سقز کردستان متولد شده است . او اصالتا کرد است و بازی او در سریال نون خ باعث شهرت او شده است .

نقش روناک با استقبال خوبی از جانب مخاطبان سریال نون خ مواجه شده است و بدون شک در آینده از او بیشتر خواهیم شنید.

صحبت های صهبا شرافتی از علاقه اش به بازیگری

هنگامی که حدودا 10 ساله بودم ، سریال قهوه تلخ را می دیدم و علاقه من به بازیگری از همان موقع شروع شد.در مدرسه هم مورد تشویق قرار می گرفتم و در خانه برای خودم فیلم می گذاشتم و سعی می کردم همانند بازیگران نقش اجرا کنم و جای ان ها بازی کنم. این کار را ادامه می دادم تا در جلوی دوربین راحت تر و با اعتماد به نفس بیشتر بازی کنم.

همچنین به پروژه های مختلف می رفتم و از من تست می گرفتند و به می گفتند من استعداد دارم. قبل از اینکه به عنوان هنرور بازی کنم به دفتر سریال رفتم و اقای تنابنده مشاور کارگردان ، از من تست گرفت و ان را به اقای اقاخانی نشان دادند و با پذیرش ایشان وارد سریال نون خ شدم.

راستش را بخواهید تلویزیون و سینما ، هردو را دوست دارم اما دوست دارم با تلوزیون شروع کنم چون مردم خواه ناخواه پای فیلم ها می نشینند و به همین دلیل تلویزیون مخاطب بیشتری دارد.

لقب رونی کلمن برای صهبا شرافتی

به دلیل بازی خشن و جدی که خانم شرافتی در سریال نون خ داشتند و از طرفی کارهای خشونت امیز و جثه بزرگی نیز داشتند مخاطبان این سریال به او لقب رونی کلمن می دادند.

جالب است بدانید صهبا شرافتی اصلا خشمگین نیست و اتفاقا بسیار مهربان و احساساتی است او اهل کتاب شعر است و در زندگی خود از هرگونه خشونت دوری می کند.



عکس دامادی رضا اسدی، بازیکن تیم سپاهان، و همسرش/نگاه های عاشقانه اسدی به همسرش
(تصاویر) 6 تا از خیره کننده ترین حلقه های ازدواج مشهور جهان که نظیرش را هرگز ندیده اید/ از پریسلی تا ملکه زیبای موناکو
(تصاویر) 12 تا از باورنکردنی ترین مراسم کشورهای مختلف جهان که بسیار پرطرفدارن/ نظرتون درباره مراسم پرتاب گوجه چیه؟😄
(عکس) کافه گردی پارسا پیروزفر، بهنام سریال "در انتهای شب"، و پریناز ایزدیار/ چه کافه دلباز و سرسبزی هم هست
(ویدئو) خاطرات شنیدنی عادل فردوسی پور از برنامه 90 و سیروان خسروی/ سیروان کیه دیگه؟!/ با حضور محمدبحرانی (صداپیشه جناب خان)
(تصاویر) 16 حیوان خارق العاده با دو سر که تا بحال ندیده اید/مار دوسر دیده بودیم ولی گنجشک !
(ویدیو) سوال عجیب مهران مدیری از جواد رضویان در برنامه دورهمی و پاسخ هوشمندانه رضویان/ تا حلا شده بخوای خفه م کنی/ مهره مار که میگن ایشون داره😂
تصاویر نوستالژیک از پژمان جمشیدی و کبریت های دهه شصتی/من از کبریت های خاموش بعد از جنگ آمدم
(عکس) نگاهی بر مانتوی شیک و خیره کننده ی هدی زین العابدین، ماهی سریال "در انتهای شب"، با گلدوزی های سنتی
گزارش تصویری علی ضیا از دورهمی پرانرژی چهره های شاخص سینما و تلویزیون / وقتی آقای واحدی و آقای قناد مجلسو دست میگیرن، کودک درون همه فعال میشه🤣
(ویدیو) عاشقانه فوق جذاب و دهه 60 الیکا عبدالرزاق و پوریا پورسرخ در میانه جنگ و موشک باران/ خودم که عاشق مقنعه سر کردن الیکا شدم😂
(تصاویر) آیا میدانید کدام گیاهان برایتان خوش شانسی میاورند!/ 9 گیاه آپارتمانی که خوش یمن هسنتد را شناسید... | شما درخت پول تو خونتون دارید؟
(ویدئو) 11 تا از عجیب ترین توالت های جهان
(عکس) اولین تصویر منتشر شده از دسته گل عروسی شیک و جذاب همسر باسلیقه سپند امیر سلیمانی"مونا کرمی" / چقدر رنگ ملیح و زیبایی داره
(ویدیو) غوغای صدای بینظیر استاد علی نصیریان در دورهمی پیشکسوتان تمام حاضران را شگفت زده کرد/ ماشالله با صدای گرمشون به ترانه "امشب شب مهتابه" روح جدیدی بخشیدن👌
پارافریز تخصصی متن
ویرایش تخصصی نیتیو
ترجمه تخصصی مقاله
دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی
دارالترجمه رسمی آنلاین
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل تالیف و چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
سابمیت مقاله چیست؟
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان