دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
عکس /

(عکس) قد بلندترین مرد جهان که عمرا فکرش را هم نمی توانستید بکنید

یکشنبه، 18 شهریور 1403
طوطیا نیوز: قد رابرت پس از پایان دبیرستان به 2.7 متر رسیده بود و به علت بلندی پاها و وزن زیادش مجبور شد برای همیشه از اسکلت آهنی ویژه ای که به پاهایش بسته می شد استفاده کند.

به گزارش طوطیا نیوز، Robert Wadlow در سال 1918 در آلتون، ایلینوی متولد شد. او مانند هر پسر بچه دیگری کاملا طبیعی بود تا اینکه معلوم شد رشد قدش به گونه ای باور نکردنی زیاد است. بلندقدترین مرد جهان را در ادامه بیشتر خواهید شناخت.

او در سن 9 سالگی قدش به 1.88 متر رسید و وزنش 82 کیلوگرم شد. نمی توان تصور کرد که پدر او برای بردن پسرش به مدرسه ابتدایی چه مشکلات فراوانی داشته.

قد رابرت پس از پایان دبیرستان به 2.7 متر رسیده بود و به علت بلندی پاها و وزن زیادش مجبور شد برای همیشه از اسکلت آهنی ویژه ای که به پاهایش بسته می شد استفاده کند. جالب است بدانید سایز کفش های او به 78 می رسید.

رابرت به خاطر اندازه فوق العاده بزرگش در شرکت های تبلیغاتی پوشاک مشغول به کار شده بود و در جشنواره های بسیاری دعوت می شد و آخرین آنها جشنواره ملی جنگل بود که در طی آن مچ پایش مبتلا به یک عفونت انگلی شد.متاسفانه رابرت علی رقم تلاش بسیار پزشکان برای درمان بیماری در سال 1940 در سن 22 سالگی، قد 2.7 متر و وزن 223 کیلوگرم درگذشت.



چالش روزانه‌ی باهوش شو!/ اگر یکی از 4 درصد باهوش جامعه‌ای در 3 ثانیه جواب میدی/ نمای برج از بالا کدومه؟
(تصاویر) 24 ایده‌ی ایرانی‌پسند برای تزیین ظرف میوه در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه
(ویدئو) باورتان میشود ایران اولین برگزار کننده کنسرت در جهان بوده است؟!/ حقایق زیبا و رمز آلود از آغاز هنری به نام موسیقی!
(ویدئو) شباهت عجیب و خارق العاده صدای موتور خودرو ها به صدای این حیوانات!/ فقط ماشینی که صداش مانند مار بود!😮
آشپزخانه‌ی عروسکی اتاق هانا، دختر بانمک مهران غفوریان/ انگار یه آشپزخونه‌ی واقعیه! ماشالله هانا بانو هم خوب کدبانوگری بلده😍👌
(ویدیو) صحبت های تامل برانگیز شقایق دهقان در برنامه فریدون جیرانی/ دوسال و نیمه جدا شدیم/مهراب همیشه رئیس و مافوق بود و من اطاعت میکردم
(ویدیو) صحبت های جنجالی دکتر مسعود پزشکیان/ میگن به حسابت 60، 70 میلیون تومن می‌ریزیم!
(ویدئو) درد و دل تاثیرگذار سونگ ایل گوک، بازیگر جومونگ در دهه پنجاه سالگی؛ هیچی از زندگی نمیدونم
(ویدئو) کل‌‌کل های احسان علیخانی و ژاله صامتی از عصر جدید تا جوکر / احسان علیخانی بدجوری ضایع شد 😂