دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

(عکس) کافه گردی پژمان بازغی با بازیگران مشهور ترکیه‌ای در استانبول

دوشنبه، 12 شهریور 1403
طوطیا نیوز: تصویری جالب و دیدنی از پژمان بازغی را درکنار بازیگران مشهور ترکیه مشاهده بفرمایید.پژمان بازغی یک فیلم مشترک با بازیگرانی ترکیه به نام ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان دارد.

به گزارش طوطیا نیوز، ژمان بازغی 19 مرداد سال 1353 در یک خانوادهٔ 5 نفره در تهران متولد شد. در دوران کودکی، به واسطهٔ شغل پدرش، در شهرهای مختلف زندگی کرده‌است. پس از تولد، 4 سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی زندگی کرده و هم‌زمان با پیروزی انقلاب 1357 ایران به شهر رشت می‌رود. با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به بوشهر رفته و با پایان جنگ، خانواده به تهران بازمی‌گردند.

بازغی پس از قبولی در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برای تحصیل رشته مهندسی معدن به آنجا بر می‌گردد و از همان‌جا با سینما آشنا می‌شود. در سال 1373 با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان در اولین فیلمش با نام اعتراف ساخته مجید فهیم خواه بازی می‌کند. پس از آن به مدت 2 سال به ایفای نقش در مجموعهٔ تلویزیونی آژانس دوستی می‌پردازد که باعث شهرت او می‌شود و سپس ایفای نقش در فیلم‌هایی همچون جوانی و بلوغ و مجموعهٔ گمگشته باعث تثبیت جایگاه او در سینما و تلویزیون شدگم‌گشته یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی رامبد جوان است که در سال 1380 در ماه رمضان از شبکه سه پخش شد. بازیگران این مجموعه آتیلا پسیانی، فرامرز صدیقی، آتنه فقیه‌نصیری، پژمان بازغی، حدیث فولادوند، صالح میرزاآقایی، زهره حمیدی، صدیقه کیانفر و بیوک میرزایی هستند.در ادامه تصویری از پژمان بازغی و بازیگران ترک را در یک کافه در استانبول مشاهده نمایید



(عکس) ظرف باستانی شگفت‌ انگیز در گنجینه وایکینگ‌ ها در موزه ملی اسکاتلند که متعلق به شاهنشاهی ساسانی است
راز پرپشت شدن مژه / چگونه مژه‌های خود را زیباتر و پرپشت تر کنیم؟
استوری غم‌انگیز آوا، دختر حسن جوهرچی، برای علی انصاریان
(ویدیو) یادی کنیم از لباس و گریم بسیار عجیب نعیمه نظام‌دوست در پشت صحنه‌ی کلبه‌ی عمو پورنگ/ چه خانم حنایی هم شده؟ خیلی بهش میاد مگه نه!
(ویدیو) اعتراف جنجالی سیدجواد هاشمی در برنامه علی ضیا: به پزشکیان رأی دادم تا آن یکی نشود