دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
عکس /

(عکس) شلوارک جین وزیر امورخارجه در کل دنیا جنجال آفرید / پوشش خارج از عرف یک دیپلمات در دیداری رسمی

یکشنبه، 18 شهریور 1403
طوطیانیوز: لباس نامتعارف وزیر امور خارجه مجارستان در جریان سفر اخیرش به بحرین، جنجال‌برانگیز شده است.

به گزارش طوطیانیوز، پوشش "پیتر سیارتو" وزیر امور خارجه مجارستان، پس از سفر روز چهارشنبه وی به منامه، پایتخت بحرین، جنجال گسترده‌ای به پا کرد. وی که با شلوارک وارد فرودگاه منامه شد مورد استقبال رسمی قرار گرفت.رسانه‌های مجارستان توضیح دادند که سیارتو پروتکل را نقض نکرده است و فردی که او را پذیرفته است، یک مقام بحرینی در همان سطح دیپلماتیک نیست.وزیر مجارستان در صفحه رسمی خود عکس‌هایی منتشر کرد که لباس جنجالی‌اش را نشان داد.گفتنی است بعداً "حمد بن عیسی" پادشاه بحرین از وزیر مجارستان پذیرایی کرد که به منطقه از جمله کویت و امارات سفر نمود.

سیارتو اظهار داشت که کشورش و بحرین تاکید می‌کنند که آنها بخشی از اکثریت جهانی طرفدار صلح هستند و به‌ویژه از راه‌حل مسالمت‌آمیز برای مناقشه اوکراین حمایت می‌کنند.سیارتو در دیداری با "عبداللطیف الزیانی" همتای بحرینی خود پیرامون پیشرفت مذاکرات بر سر توافقنامه تجارت آزاد بین اتحادیه اروپا و شورای همکاری خلیج‌فارس و همچنین مسائل دوجانبه بین دو کشور گفت‌وگو کردند.کاربران فضای مجازی در اعتراض به لباس سیارتو، آن را بی‌ادبی و بی‌حیایی دانستند.

وزیر امور خارجه مجارستان، پس از سفر روز چهارشنبه وی به منامه، پایتخت بحرین، جنجال گسترده‌ای به پا کرد. وی که با شلوارک وارد فرودگاه منامه شده بود مورد استقبال رسمی قرار گرفت.



چالش روزانه‌ی باهوش شو!/ اگر یکی از 4 درصد باهوش جامعه‌ای در 3 ثانیه جواب میدی/ نمای برج از بالا کدومه؟
(تصاویر) 24 ایده‌ی ایرانی‌پسند برای تزیین ظرف میوه در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه
(ویدئو) باورتان میشود ایران اولین برگزار کننده کنسرت در جهان بوده است؟!/ حقایق زیبا و رمز آلود از آغاز هنری به نام موسیقی!
(ویدئو) شباهت عجیب و خارق العاده صدای موتور خودرو ها به صدای این حیوانات!/ فقط ماشینی که صداش مانند مار بود!😮
آشپزخانه‌ی عروسکی اتاق هانا، دختر بانمک مهران غفوریان/ انگار یه آشپزخونه‌ی واقعیه! ماشالله هانا بانو هم خوب کدبانوگری بلده😍👌
(ویدیو) صحبت های تامل برانگیز شقایق دهقان در برنامه فریدون جیرانی/ دوسال و نیمه جدا شدیم/مهراب همیشه رئیس و مافوق بود و من اطاعت میکردم
(ویدیو) صحبت های جنجالی دکتر مسعود پزشکیان/ میگن به حسابت 60، 70 میلیون تومن می‌ریزیم!
(ویدئو) درد و دل تاثیرگذار سونگ ایل گوک، بازیگر جومونگ در دهه پنجاه سالگی؛ هیچی از زندگی نمیدونم
(ویدئو) کل‌‌کل های احسان علیخانی و ژاله صامتی از عصر جدید تا جوکر / احسان علیخانی بدجوری ضایع شد 😂