دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

(عکس) تغییر چهره غافلگیرکننده‌ی محمد صادقی، سروان حسینی سریال "خواب و بیدار" بعد از 22 سال در 67 سالگی

شنبه، 17 شهریور 1403
طوطیا نیوز: محمد صادقی با نقش هایی نظیر مامون عباسی در سریال "ولایت عشق"، سروان حسینی در سریال "خواب و بیدار" به خوبی شناخته شده است. بعد از سالها که خبری از این بازیگر محبوب نبود به تازگی تصاویری از وی در پشت صحنه یک تئاتر منتشر شده است که در ادامه مشاهده خواهید نمود.

به گزارش طوطیا نیوز، محمد صادقی متولد 9 خرداد 1336 در مشهد است. وی در 17 سالگی دیپلم می‌گیرد. در دو رشته صنایع غذایی، مکانیک ماشین‌های کشاورزی قبول می‌شود، اما به هیچ‌ کدام از این رشته‌ها علاقه‌ای ندارد، برخلاف میلش برای ادامه تحصیل به خارج از کشور می‌رود. در آمریکا در دانشگاه ایالتی «ویسکانسین» در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا در رشته علوم ارتباطات و ارتباطات جمعی و هنرهای ارتباطی، تحصیل می‌کند و در زمینه سینما و تلویزیون متمرکز می‌شود. برای تکمیل تحصیلات بازیگری در چند مدرسه بازیگری از جمله مدرسه «سن فورد مایزنر» و «لی استراس برگا» تحصیل می‌کند. در سال 1370 به ایران بر می‌گردد.

نقش مامون در سریال ولایت عشق با بازی فوق العاده وی در یادها و خاطرات مردم ماندگار شده است. یکسال بعد در فیلم پلیسی خواب و بیدار در نقش مرتضی حسینی به همراه دانیال حکیمی به شهرت رسید.

بعد از سالها که خبری از وی نبود به تازگی تصاویری از وی در پشت صحنه یک تئاتر منتشر شده است.



چالش روزانه‌ی باهوش شو!/ اگر یکی از 4 درصد باهوش جامعه‌ای در 3 ثانیه جواب میدی/ نمای برج از بالا کدومه؟
(تصاویر) 24 ایده‌ی ایرانی‌پسند برای تزیین ظرف میوه در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه
(ویدئو) باورتان میشود ایران اولین برگزار کننده کنسرت در جهان بوده است؟!/ حقایق زیبا و رمز آلود از آغاز هنری به نام موسیقی!
(ویدئو) شباهت عجیب و خارق العاده صدای موتور خودرو ها به صدای این حیوانات!/ فقط ماشینی که صداش مانند مار بود!😮
آشپزخانه‌ی عروسکی اتاق هانا، دختر بانمک مهران غفوریان/ انگار یه آشپزخونه‌ی واقعیه! ماشالله هانا بانو هم خوب کدبانوگری بلده😍👌
(ویدیو) صحبت های تامل برانگیز شقایق دهقان در برنامه فریدون جیرانی/ دوسال و نیمه جدا شدیم/مهراب همیشه رئیس و مافوق بود و من اطاعت میکردم
(ویدیو) صحبت های جنجالی دکتر مسعود پزشکیان/ میگن به حسابت 60، 70 میلیون تومن می‌ریزیم!
(ویدئو) درد و دل تاثیرگذار سونگ ایل گوک، بازیگر جومونگ در دهه پنجاه سالگی؛ هیچی از زندگی نمیدونم
(ویدئو) کل‌‌کل های احسان علیخانی و ژاله صامتی از عصر جدید تا جوکر / احسان علیخانی بدجوری ضایع شد 😂