دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
ویدئو /

(ویدئو) اثرات وحشتناک مواد مخدر بر روی این زن که چهره اورا تبدیل به هیولای گالوم ارباب حلقه ها کرده است!

یکشنبه، 25 شهریور 1403
طوطیا نیوز: مواد مخدر یکی از بلایای خانمان سوز این روزها است که متاسفانه در میان جوانان زیر 25 سال در حال رواج است. این ویدیو اثرات مواد مخدر در طول مصرف یک زن را از ابتدا تا زمانی که به طور کامل معتاد شده است را نشان میدهد.

به گزارش طوطیا نیوز، چندی پیش ویدیویی در صفحات مجازی منتشر شده بود که زنی را نشان میداد که از اولین مصرف هیروئینش تا زمانی که کاملا معتاد شده بود و بعد از ترکش را منتشر کرده بود. این زن در ابتدا با مصرف موادی اعم از کوکائین و بعد ها شیشه و هیروئین در مهمانی های شبانه بشدت معتاد این مواد مخدر شده بود و سپس بطرز عجیبی ظاهرش شروع به تغییر کردن و لاغر شدن کرد؛ در نهایت او بشدت ظاهری وحشتناک را به خود گرفت همچنین دندان های خودرا از دست داده و از دندان های مصنوعی بهره مند شده است. در ادامه با طوطیا نیوز همراه باشید.

برخی کاربران در کامنت هایی زیر این ویدیو اورا به هیولای معروف در ارباب حلقه ها یعنی گالوم شباهت داده اند. گالوم یک شخصیت معروف در میان اغلب فیلم بازان است که نشان دهنده یک انسان است که با پیدا کردن یک حلقه قدرت در اوایل فیلم به مرور تبدیل به یک موجود ترسناک و خیالی میشود که نام آن گلوم یا گالوم است.



چالش روزانه‌ی باهوش شو!/ اگر یکی از 4 درصد باهوش جامعه‌ای در 3 ثانیه جواب میدی/ نمای برج از بالا کدومه؟
(تصاویر) 24 ایده‌ی ایرانی‌پسند برای تزیین ظرف میوه در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه
(ویدئو) باورتان میشود ایران اولین برگزار کننده کنسرت در جهان بوده است؟!/ حقایق زیبا و رمز آلود از آغاز هنری به نام موسیقی!
(ویدئو) شباهت عجیب و خارق العاده صدای موتور خودرو ها به صدای این حیوانات!/ فقط ماشینی که صداش مانند مار بود!😮
آشپزخانه‌ی عروسکی اتاق هانا، دختر بانمک مهران غفوریان/ انگار یه آشپزخونه‌ی واقعیه! ماشالله هانا بانو هم خوب کدبانوگری بلده😍👌
(ویدیو) صحبت های تامل برانگیز شقایق دهقان در برنامه فریدون جیرانی/ دوسال و نیمه جدا شدیم/مهراب همیشه رئیس و مافوق بود و من اطاعت میکردم
(ویدیو) صحبت های جنجالی دکتر مسعود پزشکیان/ میگن به حسابت 60، 70 میلیون تومن می‌ریزیم!
(ویدئو) درد و دل تاثیرگذار سونگ ایل گوک، بازیگر جومونگ در دهه پنجاه سالگی؛ هیچی از زندگی نمیدونم
(ویدئو) کل‌‌کل های احسان علیخانی و ژاله صامتی از عصر جدید تا جوکر / احسان علیخانی بدجوری ضایع شد 😂