دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

(ویدئو) صحبت های کیوان ساکت اف درباره ی آشنایی و ازدواج با شیدا خلیق

جمعه، 23 شهریور 1403
طوطیا نیوز: کیوان ساکت اف درباره آشنایی و ازدواج با شیدا خلیق گفت.

به گزارش طوطیا نیوز، شیدا خلیق (زادهٔ 5 خرداد 1372) بازیگر ایرانی است. او بازیگری را به‌طور حرفه‌ای در سال 1388 با فیلم یه حبه قند آغاز کرد.شیدا خلیق در 5 خرداد 1372 در تهران به دنیا آمد. او دختر بازیگر ناهید مسلمی است و از 6 سالگی با مادرش روی صحنه تئاتر بود و گاهی نقش‌هایی را در خانه با یکدیگر تمرین می‌کردند. خلیق در 27 اردیبهشت 1403 تصویری از ازدواج خود با کیوان ساکت اف را منتشر کرد.

. این بازیگر جوان ایرانی در عرصه‌های مختلف هنرآفرینی، از صحنه‌ی تئاتر گرفته تا مقابل دوربین سینما و سریال‌های مختلف، به ایفای نقش پرداخته است. خلیق که از کودکی بازیگری را تجربه کرده، در اواخر دهه‌ی هشتاد بازیگری را به‌صورت حرفه‌ای آغاز کرد. او در کنار فعالیت در حرفه‌ی خود، تاکنون در مقام گوینده و راوی کتاب صوتی «ترلان» نیز ظاهر شده است.

کیوان ساکت‌اف درباره حواشی ازدواجش با شیدا خلیق و طرح این ادعا که خلیق با امیرحسین هاشمی (از بازیگر شوی مافیا) ارتباط بوده، فاش کرد که 15 سال با شیدا خلیق رابطه داشته و حالا ازدواج کرده است. ساکت اف می‌گوید: «اولین پستم در اینستاگرام با شیدا است. از سال 88 دوستش داشتم. دلم برای امیرحسین هاشمی سوخت.» حرف‌های این بازیگر را می‌بینید و می‌شنوید.



چالش روزانه‌ی باهوش شو!/ اگر یکی از 4 درصد باهوش جامعه‌ای در 3 ثانیه جواب میدی/ نمای برج از بالا کدومه؟
(تصاویر) 24 ایده‌ی ایرانی‌پسند برای تزیین ظرف میوه در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه
(ویدئو) باورتان میشود ایران اولین برگزار کننده کنسرت در جهان بوده است؟!/ حقایق زیبا و رمز آلود از آغاز هنری به نام موسیقی!
(ویدئو) شباهت عجیب و خارق العاده صدای موتور خودرو ها به صدای این حیوانات!/ فقط ماشینی که صداش مانند مار بود!😮
آشپزخانه‌ی عروسکی اتاق هانا، دختر بانمک مهران غفوریان/ انگار یه آشپزخونه‌ی واقعیه! ماشالله هانا بانو هم خوب کدبانوگری بلده😍👌
(ویدیو) صحبت های تامل برانگیز شقایق دهقان در برنامه فریدون جیرانی/ دوسال و نیمه جدا شدیم/مهراب همیشه رئیس و مافوق بود و من اطاعت میکردم
(ویدیو) صحبت های جنجالی دکتر مسعود پزشکیان/ میگن به حسابت 60، 70 میلیون تومن می‌ریزیم!
(ویدئو) درد و دل تاثیرگذار سونگ ایل گوک، بازیگر جومونگ در دهه پنجاه سالگی؛ هیچی از زندگی نمیدونم
(ویدئو) کل‌‌کل های احسان علیخانی و ژاله صامتی از عصر جدید تا جوکر / احسان علیخانی بدجوری ضایع شد 😂