دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
ویدئو /

(ویدئو) بهاره رهنما: می گن 70 بار شوهر کردی!/ منم مدارک دانشگاهیمو به رخ کشیدم

شنبه، 27 مرداد 1403
طوطیا نیوز: ویدئوی منتشر شده از مصاحبه بهاره رهنما و به رخ کشیدن مدارک دانشگاهیش را مشاهده فرمایید.

به گزارش طوطیا نیوز، بهاره رهنما در 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک به دنیا آمد.پدر او مرحوم جلال رهنما (تاجر) و مادرش پروین قائم مقامی (بازیگر) می باشد. او فرزند دوم خانواده بوده و یک خواهر و برادر دوقلو به نام های بهانه و رهام(پزشک) دارد.خانواده بهاره رهنما در 2 سالگی او به تهران نقل مکان نموده اما با وقوع انقلاب اسلامی در سال 1357 ایران را ترک و به انگلستان رفتند و پس از مدتی با فروکش شدن التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.

بهاره رهنما به صورت اتفاقی در مسیر بازگشت از دانشگاه با پیمان قاسم خانی آشنا شده و این آشنایی در سال 1373 منجر به ازدواج گشت که ثمره این ازدواج دختری به نام پریا ( متولد 1376 ) می باشد. ازدواج بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی بعد از 22 سال در سال 1394 با توافق دو طرفه به جدایی منجر شد و خانم رهنما در 4 شهریور 1396 در 44 سالگی با امیر خسرو عباسی (از فعالان صنعت آرایشی و بهداشت ) ازدواج کرد که البته این ازدواج هم به طلاق ختم شد.

بهاره رهنما درسال 1370 به دلیل درس خواندن به صورت جهشی، وارد دانشگاه شد و پس از گرفتن لیسانس ادبیات نمایشی به دانشگاه حقوق رفت. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته حقوقی فضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی می باشد.

ویدئوی منتشر شده از بهاره رهنما و امیر خسرو عباسی را مشاهده می فرمایید. این ویدئو مربوط به چند سال پیش بوده که هنوز این دو از هم طلاق نگرفته بودند.



تصاویر فوق دیدنی از دیزاین عروسی و ژست‌ عکاسی عروس و دامادهای دهه 60
(عکس) انگشتر یکی از شهدا در محل ترور سید حسن نصرالله
(ویدیو) جنجال جدید و باورنکردنی سریال گردن زنی/ شاید باورتون نشه ولی تو سریال گوش های مهران غفوریان رو با چسب چسبوندن به سرش😲😲
10 مورد از عجیب ترن آدم های دنیا، که از شنیدنشون شاخ درمیآرید! از حامله بودن یک مرد هندی تا خوردن شیشه!+تصاویر
با این خودرو پرواز کردن را تجربه کنید!+ جزئیات و تصویر
(ویدیو) خاطره باحال حاج آقا از هدیه ای که به مکبر داد و تهش معلوم شد تو هدیه ش دو تا اسکناس صد دلاری بوده و خبر نداشته 😂😂😂 / تا آخر ببینید عالیه