دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

تصویری از اولین روز مادر شدن فرح پهلوی/ اتاق و پرستار مخصوص/ تبعیض و نمایش زندگی سلطنتی

چهارشنبه، 28 شهریور 1403
طوطیا نیوز: رنه بری، عکاس سوئیسی در سال 1960 میلادی برای عکاسی به ایران آمد و چند روزی را نیز میهمان خاندان پهلوی در تهران بود. به روایت عکس های برجا مانده از این سفر او در مدت اقامت خود در ایران که همزمان با تولد پسر شاه مخلوع بود توانست اولین عکس ها از پسر شاه و فرح دیبا را در بیمارستان عکاسی کند.

به گزارش طوطیا نیوز به نقل از ساعدنیوز، در تصاویر منتشر شده به وضوح مشخص است که کلیه امکانات کشور تمام و کمال در اختیار خانواده شاه پهلوی بوده و این در حالی است که ساده ترین امکانات بهداشتی و درمانی در آن زمان برای مردم عادی در دسترس نبود و بسیاری از مادران به اجبار فرزندان خود را در خانه ها و به دست قابله ها به دنیا می آوردند. این تبعیض و بی عدالتی تا جایی پیش رفت که در نهایت مردم با رهبری امام خمینی (ره) بر علیه شاه و خاندانش خروشیدند و او را از خاک ایران بیرون راندند.

این تبعیض و بی عدالتی تا جایی پیش رفت که در نهایت مردم با رهبری امام خمینی (ره) بر علیه شاه و خاندانش خروشیدند و او را از خاک ایران بیرون راندند.



(ویدئو) عارضه وحشتناک بوسیدن نوزاد این بچه را دچار اختلال مغزی کرد / هرگز اجازه ندهید نوزادتان را کسب ببوسد
(ویدیو) بمب خنده سکانس رفیق خوری سام درخشانی در سریال خوب بد جلف / سس زده رو پژمان جمشیدی میخاد بخوره میگه ععع هنوز نمردی😂
(عکس) نگاهی به استایل دکتر مسعود پزشکیان از کاپشن دو رو تا عبای عربی/ ترند شدن استایل شیک رییس جمهور در دنیا
(ویدیو) ماجرای کراش زدن ناهید مسلمی وسط برنامه‌ی "جوکر 2"/ ببین رو کی هم کراش زده! البته که حق داشت واقعا😉
تصویری زیبا از پست جدید الناز شاکردوست کنار پنجره ای قدیمی و نوستالژی چوبی/ فقط رنگ آبی پنجره ها با اون پرده های توری و ویوی سرسبز و نشاط آور
(عکس) استایل مجلسی و پوشیده‌ی مینا مختاری، همسر خوش‌سلیقه‌ی بهرام رادان/ چه لباس شیک و خوشرنگی!👌
(ویدئو) پست غم انگیز اما خوشحال کننده عمو پورنگ در اینستاگرام!/ برای مادر عمو پورنگ دعا کنید!😢