(ویدئو) حمله ترسناک و ناگهانی خرس پاندای خشمگین به نگهبان باغ وحش در چین خبرساز‌ شد!

انتشار 16 مهر 1403

طوطیا نیوز: خرس های پاندا بعنوان موجوداتی آرام و مهربان با انسان شناخته میشوند و تا بحال حمله عمدی نداشته اند. اما در چین یک مورد حمله خرس پاندا به انسان در باغ وحش گزارش شده است

(ویدئو) حمله ترسناک و ناگهانی خرس پاندای خشمگین به نگهبان باغ وحش در چین خبرساز‌ شد!

به گزارش طوطیا نیوز، در حیات وحش پانداها از جانورانی هستند که بر روی زمین زندگی می‌کنند و وقتشان را به گشت و گذار و در تپه‌ها و تغذیه از گیاه بامبو می‌گذراند. پانداها چه نر چه ماده به تنهایی زندگی می‌کنند و حتی ماده‌ها حضور یک ماده دیگر در محدوده خود را تحمل نمی‌کنند. پانداها با صداهایی که از خود تولید می‌کنند با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند و همچنین با پنجه کشیدن بر درخت و یا با بوی ادرار خود محدوده خود را نشانه‌گذاری می‌کنند. این جانور می‌تواند از درخت بالا برود و در درختان توخالی یا شکاف سنگ‌ها پناه بگیرد اما برای خود لانه دائمی نمی‌سازد. پانداها مانند سایر خرس‌ها به خواب زمستانی نمی‌روند بلکه در زمستان‌ها به ارتفاعات گرم‌تر نقل مکان می‌کنند. نکته دیگر دربارهٔ پاندا این است که این حیوان بیشتر روی حافظه فضایی تکیه می‌کند تا حافظه دیداری.

همانطور که در ویدئو مشاهده کردید خرس پاندایی پس از اینکه متوجه شد که نگهبان درب قفس نگهداری را نبسته است قصد به فرار کرد؛ اما با رساندن خود نگهبان به درب و بستن و قفل کردن آن خشم پاندارا بر انگیخت و با عصبانیت به سمت نگهبان باغ وحش حمله ور شده و اورا به زمین انداخت که این اتفاق موجب ترس سایر افراد نظاره گر این موضوع شد. اما خوشبختانه این پاندا هیچ آسیب جدی به نگهبان نزده و نگهبان در حالت سلامت کامل است.

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران