خروج 19 واگن از ریل در تصادف هولناک هندوستان/کلا تو همه چیز اکشن عمل میکنن حتی تصادف+ویدئو

انتشار 21 مهر 1403

طوطیانیوز:ویدئو برخورد قطار مسافربری با یک قطار باربری در ایالت تامیلند هند منجر را ببینید.

خروج 19 واگن از ریل در تصادف هولناک هندوستان/کلا تو همه چیز اکشن عمل میکنن حتی تصادف+ویدئو

به گزارش طوطیا نیوز،شمار مرگ های ناشی از برخورد قطارها به افرادی که در مسیر ریل های راه آهن قرار داشته اند، بین سال‌های 2015 تا 2017 میلادی 49 هزار و 790 نفر برآورد شده است.

یک مقام ارشد هند اعلام کرده است که راه آهن این کشور اقدامات متعددی برای جلوگیری از مرگ و میرها در مسیرهای ریلی راه آهن انجام داده که از این میان می‌توان به اعمال جریمه برای افرادی که به مسیرهای ریلی می‌آیند تا مسدود کردن تمامی گذرگاه‌های بدون مامور اشاره کرد.

راه آهن هند یکی از بزرگترین شبکه های قطار در جهان است که از شمال به جنوب این کشور عبور می کند. این شبکه روزانه بیش از 9000 قطار مسافربری حامل نزدیک به 23 میلیون مسافر را جابه‌جا می‌کند.

این تشکیلات گسترده عمومی را می‌توان شبکه نیمه دولتی دانست که مدارس و بیمارستان‌های زیادی را اداره کرده و نیروهای پلیس و شرکت های عمرانی خود را داشته و با پرداخت حقوق 1.3 میلیون نفر، هفتمین کارفرمای بزرگ جهان به حساب می‌آید.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، فجایای ریلی در هند به دلیل خارج شدن زیرساخت های راه آهن دوره مستعمرات هند از رده رایج است. در سال 2015 میلادی دولت هند متعهد شد که تا بیش از پنج سال 137 میلیارد دلار آمریکا را صرف مدرن‌سازی و گسترش راه آهن این کشور کند

برخورد قطار مسافربری با یک قطار باربری در ایالت تامیلند هند منجر به خروج 12 واگن از ریل و مجروح شدن 19 مسافر شدند.

دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
همچنین بخوانید
پربازدیدترین مطالب