دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

(ویدیو) اتفاق بسیار غافلگیرانه‌ در وسط برنامه‌ی تلویزیونی/ کلا با دیدن این ویدیو همه متوجه میشیم که از احسان علیخانی هیچ چیز بعید نیست

دوشنبه، 12 شهریور 1403
طوطیا نیوز: ویدیویی از یک اتفاق خاص که در وسط برنامه‌ی جذاب و محبوب احسان علیخانی به وقوع پیوست را مشاهده می فرمایید.

به گزارش طوطیا نیوز، احسان علیخانی مجری، تهیه کننده و کارگردان متولد 15 آبان 1361 در تهران است. مادرش طوبی مظاهری پرستار بازنشسته و پدر او حسین علیخانی می باشد که از یکدیگر جدا شده اند. او فرزند آخر خانواده بوده و دارای دو خواهر و یک برادر بزرگتر از خود می باشد که همگی ازدواج کرده اند. احسان علیخانی سال 1379 با رتبه 770 وارد رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران شد و فارغ‌التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران می باشد. او از همان مقطع پیش دانشگاهی علاقمند به بازیگری و کارگردانی بوده اما با مشورت به این نتیجه رسیده که به مقوله هنری بعنوان شغل دوم نگاه کند.

احسان علیخانی زمان انتخاب رشته بین حقوق و مدیریت مردد بود اما در همان زمان با رفتن به دادگاه و قدم زدن در راهروهای آن به این نتیجه رسید که رشته مدیریت بازرگانی را انتخاب نماید. علیخانی به جز تهیه کنندگی برنامه هایی مانند عصر جدید، ماه عسل، ویژه برنامه های سال نو، جوکر و... تجربه سرمایه‌گذاری و تهیه‌کنندگی در فیلم‌های بدون تاریخ، بدون امضاء و برف آخر را در کارنامه دارد.

قسمتی از برنامه عصر جدید را خواهید دید که احسان علیخانی از نمایندگی پسر جوان شرکت کننده از خانواده ی دختری که پسر دوستش داشت خواستگاری کرد و آنها را نامزد هم اعلام نمود. که البته شوخ طبعی احسان علیخانی در جاهایی علاوه بر حس شادی ، لبخند را هم بر لب تمام خاضران و خانواده های آقای داماد و عروس خانم نشاند.



جمله تاسف‌بار سردار آزمون؛ "خداحافظ دختر خوشگلم! همیشه به یادت میمونم"/ سردار آزمون به سوگ نشست
(ویدیو) روش خلاقانه‌ی علی ضیا، مجری سابق صدا و سیما، برای گله‌گزاری از بانویی که دوستش دارد/ آخه گله گزاری اینقدر لطیف و مهربون دیده بودین؟
(ویدیو) اتفاق بسیار غافلگیرانه‌ در وسط برنامه‌ی تلویزیونی/ کلا با دیدن این ویدیو همه متوجه میشیم که از احسان علیخانی هیچ چیز بعید نیست
(تصاویر)ترسناک ترین سرسره آبی جهان که از بین کوسه های گوشت خوار می گذرد کجاست؟
(تصاویر) تنها جزیره ایرانی دریای خزر که یک نفر در آن زندگی می کند!
(ویدیو) سیلی خوردن رضا عطاران از احمد پورمخبر
(ویدئو) خاطره جالب امیر جعفری درباره اولین حضورش جلو دوربین و لو دادن اولین دستمزدش
(ویدئو) باورنکردنی ترین حیوانات هیبریدی که وجودشان بشدت در جهان نایاب است!/ ازتولید مثل خوک و سگ تا بز و گوسفند
(ویدئو) حشره ای که شهرت مرد عنکبوتی را زیر سوال برد!/ کپی برداری ناقص از عنکبوتی نادر برای طراحی لباس این ابر قهرمان خیالی!
(عکس) متن تلخی که حمید گودرزی به مناسبت چهلم مادرش منتشر کرد 🖤