دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

(ویدیو) غافلگیر شدن امین حیایی توسط این دختر بچه بانمک بعد چندسال در عصرجدید/ آقای حیایی منو میشناسی؟! فقط تیکه احسان علیخانی

سه شنبه، 27 شهریور 1403
طوطیانیوز: واکنش جالب امین حیایی وقتی متوجه میشه شرکت کننده دختر عصرجدید در کودکی همبازی او در فیلم بوده را ببینید.

به گزارش طوطیا نیوز، احسان علیخانی (زادهٔ 15 آبان 1361) تهیه‌کننده و مجری تلویزیونی ایرانی است. او دانشجوی دکتری جامع شناسی در دانشگاه تهران است. نخستین برنامهٔ زنده‌ای که به عنوان مجری فعالیت کرده‌است در سال 1380 بوده‌است. او اجراهای برنامه‌هایی مانند صبح آمد، ماه عسل (1386–1397)، سه ستاره (1392–1395)، بهار نارنج (1393–1396) و عصر جدید (1397–1401) را برعهده داشته‌است و همچنین مجموعهٔ واقع‌نمای جوکر (1400) را کارگردانی و تهیه‌کنندگی کرده‌است.

علیخانی نخستین بار در برنامه تلویزیونی پسرهای ایرونی به عنوان مجری، جلوی دوربین رفت و پس از اجرای برنامه جزر و مد با برنامهٔ ماه عسل به شهرت رسید. وی در حال حاضر فعالیت خود را در تلویزیون به عنوان کارگردان، تهیه‌کننده و مجری برنامهٔ استعدادیابی به نام عصر جدید ادامه می‌دهد که تاکنون سه فصل از آن ساخته و پخش شده‌است. علیخانی تجربه سرمایه‌گذاری و تهیه‌کنندگی در فیلم‌های بدون تاریخ، بدون امضاء (1395) و برف آخر (1400) را در کارنامه دارد.

او در دفتر یکی از فیلمسازان به عنوان یکی از اعضای گروه صحنه و دستیار کارگردان فعالیتش را آغاز کرد، سپس به تلویزیون وارد شد و به ساخت کارهای تبلیغاتی، تیزرسازی و مستندهای کوتاه مشغول شد. نخستین بار در برنامه تلویزیونی «پسرهای ایرونی» به عنوان مجری، جلوی دوربین رفت و بعد از اجرای برنامه «جزر و مد» با «ماه عسل» یک چهره شد.

او در سریال پرونده‌های مجهول به کارگردانی جمال شورجه هم کار بازیگری را برعهده داشت و هم دستیار کارگردان بود. می‌گوید نقش خیلی بدی داشتم و به عنوان مواد فروش پارک، نقش اول‌های سریال را معتاد می‌کردم.وی در حال حاضر اجرا و کارگردانی جوکر 2 را به عهده دارد که از پلتفرم فیلیمو پخش می شود.

در ادامه سکانسی از عصرجدید و غافلگیر شدن امین حیایی توسط این دختر بچه بانمک بعد چندسال را ببینید.



چالش روزانه‌ی باهوش شو!/ اگر یکی از 4 درصد باهوش جامعه‌ای در 3 ثانیه جواب میدی/ نمای برج از بالا کدومه؟
(تصاویر) 24 ایده‌ی ایرانی‌پسند برای تزیین ظرف میوه در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه
(ویدئو) باورتان میشود ایران اولین برگزار کننده کنسرت در جهان بوده است؟!/ حقایق زیبا و رمز آلود از آغاز هنری به نام موسیقی!
(ویدئو) شباهت عجیب و خارق العاده صدای موتور خودرو ها به صدای این حیوانات!/ فقط ماشینی که صداش مانند مار بود!😮
آشپزخانه‌ی عروسکی اتاق هانا، دختر بانمک مهران غفوریان/ انگار یه آشپزخونه‌ی واقعیه! ماشالله هانا بانو هم خوب کدبانوگری بلده😍👌
(ویدیو) صحبت های تامل برانگیز شقایق دهقان در برنامه فریدون جیرانی/ دوسال و نیمه جدا شدیم/مهراب همیشه رئیس و مافوق بود و من اطاعت میکردم
(ویدیو) صحبت های جنجالی دکتر مسعود پزشکیان/ میگن به حسابت 60، 70 میلیون تومن می‌ریزیم!
(ویدئو) درد و دل تاثیرگذار سونگ ایل گوک، بازیگر جومونگ در دهه پنجاه سالگی؛ هیچی از زندگی نمیدونم
(ویدئو) کل‌‌کل های احسان علیخانی و ژاله صامتی از عصر جدید تا جوکر / احسان علیخانی بدجوری ضایع شد 😂