دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

(ویدیو) محتویات عجیب کیف شقایق دهقان/ آخه حلقه ازدواج و سیگار؟!

جمعه، 23 شهریور 1403
طوطیانیوز: سکانسی از سریال کمدی و پرمخاطب ساختمان پزشکان را مشاهده می کنید که خانم شیرزاد وسایل عجیب و غریب را از داخل کیفش خارج می کند.

به گزارش طوطیانیوز، ساختمانِ پزشکان یک مجموعهٔ طنز تلویزیونی ایرانی است که از 31 اردیبهشت تا 8 مرداد 1390 به کارگردانی سروش صحت از شبکه سه سیما پخش شده‌است. این مجموعه در 57 قسمت از 31 اردیبهشت 1390 تا 8 مرداد 1390 در حوالی ساعت 20:45 تا 21:50 دقیقه از شبکهٔ سوم سیما پخش شد. این مجموعه به نویسندگی و کارگردانی سروش صحت و تهیه کنندگی محسن چگینی ساخته شده‌است.

نیما افشار روانشناس، همراهِ همسر دومش (که بیمار سابق خودش بوده) در منزل والدینش زندگی می‌کند. داستان‌های مجموعه به زندگی پردردسرِ نیما که شامل مشکلاتش با بیماران مختلف، گرفتاری‌های مالی ناشی از پرداخت اجاره‌خانه، اقساط مختلف، مهریهٔ همسر سابقش، تلاش دائمی برای حفظ آرامش و صلح میان والدین و برادر بی‌ملاحظه، همسر وسواسی و در نهایت تحمّل منشی کم عقلش می‌شود، می‌پردازند.در ادامه محتویات عجیب کیف شقایق دهقان از حلقه ازدواج و کفش نوزاد تا پفک و سیگار را در فیلم ساختمان پزشکان را ببینید.



چالش روزانه‌ی باهوش شو!/ اگر یکی از 4 درصد باهوش جامعه‌ای در 3 ثانیه جواب میدی/ نمای برج از بالا کدومه؟
(تصاویر) 24 ایده‌ی ایرانی‌پسند برای تزیین ظرف میوه در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه
(ویدئو) باورتان میشود ایران اولین برگزار کننده کنسرت در جهان بوده است؟!/ حقایق زیبا و رمز آلود از آغاز هنری به نام موسیقی!
(ویدئو) شباهت عجیب و خارق العاده صدای موتور خودرو ها به صدای این حیوانات!/ فقط ماشینی که صداش مانند مار بود!😮
آشپزخانه‌ی عروسکی اتاق هانا، دختر بانمک مهران غفوریان/ انگار یه آشپزخونه‌ی واقعیه! ماشالله هانا بانو هم خوب کدبانوگری بلده😍👌
(ویدیو) صحبت های تامل برانگیز شقایق دهقان در برنامه فریدون جیرانی/ دوسال و نیمه جدا شدیم/مهراب همیشه رئیس و مافوق بود و من اطاعت میکردم
(ویدیو) صحبت های جنجالی دکتر مسعود پزشکیان/ میگن به حسابت 60، 70 میلیون تومن می‌ریزیم!
(ویدئو) درد و دل تاثیرگذار سونگ ایل گوک، بازیگر جومونگ در دهه پنجاه سالگی؛ هیچی از زندگی نمیدونم
(ویدئو) کل‌‌کل های احسان علیخانی و ژاله صامتی از عصر جدید تا جوکر / احسان علیخانی بدجوری ضایع شد 😂