دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

(ویدیو) تربیت عجیب فرزند به سبک ژاله صامتی/ بیچاره مدیری کپ کرد!/میگه اینا از کجا به ذهنت میرسیده

دوشنبه، 12 شهریور 1403
طوطیا نیوز: صحبت های جالب ژاله صامتی را ادامه ببینید.

به گزارش طوطیا نیوز، ژاله صامتی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 14 فروردین 1351 در تهران و فارغ‌التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه هنر می باشد. این بانوی هنرمند یکی از بازیگران ساده و بی آلایش دنیای هنر است و پدر و مادرش اصالتا اهل ازنا در استان لرستان هستند. از خانواده ژاله صامتی اطلاعات زیادی در دسترس نیست ولی ایشان در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تصویر مادر خود را منتشر نموده است.

ژاله صامتی متاهل بوده و سالها قبل با آقای ایرج سنجری ازدواج کرده است،این بانوی بازیگر مراسم ازدواجش را ساده برگزار کرد و به گفته خودش برای شب مراسم عروسی آرایشگاهم نرفت. ایرج سنجری فرزند علی اصغر سنجری(کارگردان) متولد سال 1339 بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، دوبلور و مدیر دوبلاژ است. او تحصیلکرده رشته کارگردانی از کانادا می باشد که پیش از انقلاب عضو گروه تئاتر هنری ملی بود و تجربه بازی در چند سریال قبل انقلابی را هم دارد. ویدئویی از ژاله صامتی بازیگر کشورمان را مشاهده می کنید که مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری بوده اند و صحبت های جالبی با ایشان در مورد سوال های عجیب کودکان داشتند که در ویدئو می توانید ببینید.



جمله تاسف‌بار سردار آزمون؛ "خداحافظ دختر خوشگلم! همیشه به یادت میمونم"/ سردار آزمون به سوگ نشست
(ویدیو) روش خلاقانه‌ی علی ضیا، مجری سابق صدا و سیما، برای گله‌گزاری از بانویی که دوستش دارد/ آخه گله گزاری اینقدر لطیف و مهربون دیده بودین؟
(ویدیو) اتفاق بسیار غافلگیرانه‌ در وسط برنامه‌ی تلویزیونی/ کلا با دیدن این ویدیو همه متوجه میشیم که از احسان علیخانی هیچ چیز بعید نیست
(تصاویر)ترسناک ترین سرسره آبی جهان که از بین کوسه های گوشت خوار می گذرد کجاست؟
(تصاویر) تنها جزیره ایرانی دریای خزر که یک نفر در آن زندگی می کند!
(ویدیو) سیلی خوردن رضا عطاران از احمد پورمخبر
(ویدئو) خاطره جالب امیر جعفری درباره اولین حضورش جلو دوربین و لو دادن اولین دستمزدش
(ویدئو) باورنکردنی ترین حیوانات هیبریدی که وجودشان بشدت در جهان نایاب است!/ ازتولید مثل خوک و سگ تا بز و گوسفند
(ویدئو) حشره ای که شهرت مرد عنکبوتی را زیر سوال برد!/ کپی برداری ناقص از عنکبوتی نادر برای طراحی لباس این ابر قهرمان خیالی!
(عکس) متن تلخی که حمید گودرزی به مناسبت چهلم مادرش منتشر کرد 🖤