دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
ویدئو /

(ویدئو) حشره ای که شهرت مرد عنکبوتی را زیر سوال برد!/ کپی برداری ناقص از عنکبوتی نادر برای طراحی لباس این ابر قهرمان خیالی!

دوشنبه، 12 شهریور 1403
طوطیا نیوز: اغلب ما شخصیت اسپایدر من یا مرد عنکبوتی را دیده ایم و میدانیم که مردی با قدرت خارق العاده ای است که با لباس مخصوص خود به نجات مردم میرود و همچنین خاصیت یک عنکبوت را دارا است. اما آیا این شخصیت و این نوع لباس از چه موجودی الهام گرفته شده است؟!

به گزارش طوطیا نیوز، یک شخصیت تخیلی در سبک ابرقهرمان ها در کتاب‌های کامبک آمریکایی منتشر شده توسط مارول کامبکس است. وی توسط استن لی نویسنده و متحرک ساز چندین ابرقهرمان معروف مارول و استیو دیتکو خلق شده است. در آن زمان ناظم مارول، به دلیل نوجوان بودن ابرقهرمان پیتر پارکر و اینکه در آن دوره نوجوانان همکار ابرقهرمان بزرگسال بودند، با ورود او به دنیای کامیک استریپ به عنوان یک شخصیت ابرقهرمان قبول نکرد. اما استن لی پیتر پارکر را وارد یک کامیک کم فروش و در آستانه لغو شدن مارول به نام فانتزی شگفت انگیز کرد و این کامیک رکورد فروش‌ها را شکست و محبوبیت شخصیت اسپایدرمن باعث شد صاحب یک کامیک استریپ شده مختص به خود به نام «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» شود و در سال 2013 پس از مرگ پیتر پارکر به دست دکتر اختاپوس و 700 شماره پایان یافت

ساخت و تولید مجموعه فیلم های سینمایی اسپایدرمن یا همون مرد عنکبوتی برگرفته از این عنکبوت جهنده بسیار بسیار نادر بوده که این الگو برداری با چنان دقت و ظرافتی نکته برداری شده که این اثر جدایی از شهرت بسیار بالای جهانی اش تمام مردم جهان طراحی لباس و گریم مرد عنکبوتی را بیشتر از داستان و جلوه های ویژه بکار رفته در این مجموعه فیلم های سینمایی مورد تحسین و تشویق در سطح جهانی قرار دادند و این اثر را تجلی تخیلی زیبا شکفته از ذهنی نابغه می‌دانستند. و طراح لباس مرد عنکبوتی بارها و بارها صاحب جوایز متعدد بسیاری گردید تا اینکه این نوع عنکبوت شبیه و عین کاراکتر مرد عنکبوتی دیده شد و حقایق برملا گشت.



(ویدیو) سیلی خوردن رضا عطاران از احمد پورمخبر
(ویدئو) باورنکردنی ترین حیوانات هیبریدی که وجودشان بشدت در جهان نایاب است!/ ازتولید مثل خوک و سگ تا بز و گوسفند
(ویدئو) حشره ای که شهرت مرد عنکبوتی را زیر سوال برد!/ کپی برداری ناقص از عنکبوتی نادر برای طراحی لباس این ابر قهرمان خیالی!
(ویدیو) معروفترین دیالوگ‌های خنده‌دار فیلم و سریال‌های ایرانی که خیلی زود تبدیل به تکیه کلام شدند🤣
ویدیوی دیده نشده از ابراز عشق پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرک و میش" ، به گلاره عباسی با خرد کردن پیاز / نخ دادن به سبک یک دهه شصتی🤣
(عکس) متن تلخی که حمید گودرزی به مناسبت چهلم مادرش منتشر کرد 🖤
تصاویری زیبا از میوه آرایی شیک و ظروف مدرن مینا مختاری،همسر بهرام رادان/ چه فضای بهشتی و نیمکت خوشرنگ و زیبایی
(ویدئو) استند آپ زیرخاکی و بمب خنده حامد آهنگی؛ میگه ماشالله دور و نزدیک شما فرق نداره😂
ضرب المثل یا شکنجه وحشتناک دوران صفوی؟!/ ماجرای ترسناک ضربالمثل کله ات بوی قرمه سبزی میده که شماراحیرت زده میکند!
(ویدئو) شعبده بازی های دهه شصتی اینبار در خارج از کشور!/ مردی که بدون ابزار شعبده های زیبایی را انجام میدهد!