دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار حوادث
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
بازارگردی
اخبار اجتماعی /

(تصاویر) لباس عروس باکلاس و امروزی عروس 17 ساله محمدرضا پهلوی/ دختر خوش‌خنده‌ای که در کاخ پهلوی‌ها به زنی افسرده‌ تبدیل شد

شنبه، 24 شهریور 1403
طوطیا نیوز: در ادامه تصاویری از لباس عروس فوزیه فواد، همسر اول محمدرضا پهلوی و شاهدخت مصر، را مشاهده خواهید کرد. دختر پر شور و حالی که بعد از ازدواج در ایران لقب ملکه‌ی غمگین را از آن خود کرد.

به گزارش طوطیا نیوز، محمدرضا پهلوی شاهزاده ایرانی و فوزیه شاهدخت مصری در سال 1317 با هم ازدواج کردند او زیبایی چشمگیری داشت که حتی نظر هالیوود را نیز به خود جلب کرده بود. خانواده اش ترکیبی از نژادهای مصری، آلبانیایی و فرانسوی بود. فوزیه و محمدرضا سه سال قبل ملاقاتی کاملاً تصادفی و بسیار کوتاه در سوئیس داشتند. که این ازدواج در نهایت در سال 1327 (پس از به سلطنت رسیدن محمدرضا پهلوی) به طلاق انجامید.

نزدیکان دربارپهلوی و مورخان، علاقه به داشتن روابط با زنان و دوشیزگان را یکی از عادت های محمدرضا پهلوی می دانستند. موضوعی که خود محمدرضا هم به آن اذعان کرده بود.

در کتاب «دخترم فرح» که منسوب به «فریده دیبا» مادر فرح دیبا و همسرسوم محمدرضا پهلوی است هم اشاره ای به این ویژگی محمدرضا شده است. در صفحه 150 این کتاب می خوانیم:« ﻣﺤﻤﺪﺭﺿﺎ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺩﺳﺘﻪ ﻣﺮﺩﺍﻥ ﺷﻴﻄﺎﻥ ﺑﻮﺩ ﻛﻪ ﺑﻪ ﻫﻤﺴﺮ ﺭﺳﻤﻲ ﺧﻮﺩ ﻗﺎﻧﻊ ﻧﻴﺴﺘﻨﺪ. «ﻓﻮﺯﹼﻳﻪ» ﻧﺘﻮﺍﻧﺴﺖ ﺍﻳـﻦ ﻭﺿـﻊ ﺭﺍ ﺗﺤﻤـﻞ ﻛﻨﺪ ﻭ ﺑﺎ ﭘﺎﻓﺸﺎﺭﻱ ﺧﻮﺩ ﺍﺯ ﻣﺤﻤﺪﺭﺿﺎ ﻃﻼﻕ ﮔﺮﻓﺖ. »

"ملکه غمگین" نامی که مطبوعات انگلیسی به همسر اول محمد رضا پهلوی دادند.

تصاویری از لباس عروس فوزیه فواد که در 17 سالگی به همسرس محمدرضا پهلوی 19 ساله درآمد را مشاهده میفرمایید.



چالش روزانه‌ی باهوش شو!/ اگر یکی از 4 درصد باهوش جامعه‌ای در 3 ثانیه جواب میدی/ نمای برج از بالا کدومه؟
(تصاویر) 24 ایده‌ی ایرانی‌پسند برای تزیین ظرف میوه در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه
(ویدئو) باورتان میشود ایران اولین برگزار کننده کنسرت در جهان بوده است؟!/ حقایق زیبا و رمز آلود از آغاز هنری به نام موسیقی!
(ویدئو) شباهت عجیب و خارق العاده صدای موتور خودرو ها به صدای این حیوانات!/ فقط ماشینی که صداش مانند مار بود!😮
آشپزخانه‌ی عروسکی اتاق هانا، دختر بانمک مهران غفوریان/ انگار یه آشپزخونه‌ی واقعیه! ماشالله هانا بانو هم خوب کدبانوگری بلده😍👌
(ویدیو) صحبت های تامل برانگیز شقایق دهقان در برنامه فریدون جیرانی/ دوسال و نیمه جدا شدیم/مهراب همیشه رئیس و مافوق بود و من اطاعت میکردم
(ویدیو) صحبت های جنجالی دکتر مسعود پزشکیان/ میگن به حسابت 60، 70 میلیون تومن می‌ریزیم!
(ویدئو) درد و دل تاثیرگذار سونگ ایل گوک، بازیگر جومونگ در دهه پنجاه سالگی؛ هیچی از زندگی نمیدونم
(ویدئو) کل‌‌کل های احسان علیخانی و ژاله صامتی از عصر جدید تا جوکر / احسان علیخانی بدجوری ضایع شد 😂