(تصاویر+ ویدیو) واکنش‌های متفاوت ستاره سادات قطبی، مجری صدا و سیما، نسبت به حمله‌ی موشکی ایران به اسرائیل

انتشار 11 مهر 1403

طوطیا نیوز: ستاره سادات قطبی در صفحه شخصی خود نسبت به حمله موشکی ایران علیه اسرائیل واکنش های متفاوتی نشان داد که در ادامه مشاهده خواهید نمود.

(تصاویر+ ویدیو) واکنش‌های متفاوت ستاره سادات قطبی، مجری صدا و سیما، نسبت به حمله‌ی موشکی ایران به اسرائیل

به گزارش طوطیا نیوز، ستاره سادات قطبی مجری و بازیگر ایرانی متولد سوم اسفندماه سال 1365 در نجف آباد اصفهان است. ی همسر شهرام شکیبا ( همسر سابق مهسا ملک مرزبان) می باشد. ستاره سادات به دلیل اینکه مادرش مربی قران بود از دوران دبستان با نوار کاست استاد پرهیزگار جزء اول قران حفظ کرد و در نهایت سال 1380 وقتی 15 ساله بود توانست حافظ کل قران شود.این چهره سال ها پیش یک ازدواج ناموفق داشت . پس از متولد شدن پسرش امیرعلی از همسرش جدا شد و سرپرستی امیرعلی هم به پدرش واگذار شد.این خانم مجری از بدرفتاری های شوهر اولش خیلی نالیده است !

ستاره سادات قطبی برای دومین بار در سال 1393 و در سن 28 سالگی با شهرام شکیبا مجری 42 ساله ازدواج کرد که اختلاف سنی 14 ساله ی آنها سوژه فضای مجازی شد .

خانم مجری و همسرش که با یکدیگر چندین اجرای مشترک داشته اند، با توجه به اختلاف سنی 14 ساله زندگی عاشقانه ای دارند و دارای دو فرزند پسر به نام های صدرا و حسین هستند . شهرام شکیبا هم از ازدواج اولش با مهسا ملک مرزبان مجری معروف پسری به نام علی دارد . زندگی اول شهرام شکیبا در سال 1385 پایان یافته بود.

ستاره سادات قطبی بعد ار انتشار خبر حمله موشکی ایران به اسرائیل با انتشار استوریهایی که مشاهده میکنید به ابن لقدام واکنش نشان داد.

.

.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
دیدگاه ها
  ارسال به دوستان:
نظرات و دیدگاه های کاربران
همچنین بخوانید
پربازدیدترین مطالب